نظرسنجی: آیا علاقه ای به بازی assassins creed دارید؟
بله
خیر
بازی نکرده ام
[نمایش نتایج]
 
 
امتیاز موضوع:
  • 9 رأی - میانگین امتیازات: 3.78
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

داستان تمام assassins creed ها+عکس

#1
assassins creed.altairداستان
بازی در سال 1191 میلادی (زمان رخ دادن سومین جنگ های صلیبی بین مسلمانان و مسیحیان) و در منطقه ای بین امپراطوری LionHeart-King Richard (ریچارد شیردل) و دیوارهای اورشلیم رخ می دهد. Assassin در لغت به معنای آدمکش است اما نام بازی از معنای آدم کش گرفته نشده است. بازی داستان‌های گروه حشاشین را روایت می‌کند. حشاشین نام گروهی از مسلمانان شجاع است که می خواهند با به قتل رساندن سران اصلی جنگ به این جنگ پایان دهند، خصوصیت بارز افراد این گروه این است که برای اثبات وفاداری خود یک انگشتشان را قطع کرده و به جای آن خنجری قرار می دهند که بسیار کار آمد است. در حال حاضر سینان (Sinan) فرمانده اصلی این گروه است و قصد دارد با کشتن نه فرد که عامل اصلی ایجاد این جنگ خونین هستند به جنگ پایان دهد و دنیا را در صلح و صفا ببیند. برای این کار او الطیر( معنای فارسی: شاهین پرنده) را مامور می کند و الطیر نیز که به دنبال کسب شهرت است این ماموریت مهم را قبول می کند. البته دیگر اعضای این گروه نیز در این راه الطیر را همراهی می کنند. Jaye Ramond در مصاحبه خود اعلام کرده است که این گروه تنها نام قاتلین مسلمان را به دوش می کشند و دارای عقاید خاص خود هستند.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.up-img.net/images/60427862247204915501.jpg

اما داستان بازی بسیار جذاب Assassin's Creed II :

داستان بازی بلافاصله بعد از بازی اول اتفاق می افتد. Desmond Miles که از نسل قاتلانی مانند الطیر است توسط یک شرکت مرموز اسیر شده است و برای اهداف نامعلومی از DNA او استفاده می شود. این بار ۳۰۰ سال بعد از الطیر، فردی به نام Ezio Auditore Da Firenze (اتزیو آدیتوره دا فرینزه) مد نظر است که در قرن پانزدهم و در شهر ونیز زندگی می کند. او یکی از نجیب زادگان و اشراف ونیز است که به دلایل شخصی و انتقام جویی به فرقه ی قاتلین پیوسته است و قبل از این که وارد این گروه بشود، به بسیاری از فنون رزمی آگاهی داشته است. مهم ترین فرق اتزیو با الطیر این است که اتزیو علاوه بر این که یک قاتل است، یک تاجر هم هست و علاوه بر این، اتزیو از کمک یکی از افسانه ای ترین دانشمندان تاریخ یعنی لئوناردو داوینچی برخوردار است. از آنجایی که بازی در زمان انقلاب فرانسه صورت می گیرد، در آن زمان در تمام کشورهای اروپایی هرج و مرج وجود داشته است و ایتالیا هم از این قاعده مستثنی نبوده است. در جریان جنگ های مرزی و داخلی ایتالیا بر علیه خانواده ی اتزیو که یکی از خانواده های تاجر و پولدار ایتالیا است توطئه ای صورت می گیرد و اتزیو هم به دنبال عاملین این توطئه است تا از آن ها انتقام بگیرد. از تریلر ها و سخنان مسئولین که در مورد بازی اعلام شده است، اینطور می نماید که داستان بازی با وجود داوینچی جالب و حتی واقعیت داشته باشد. شرکت سازنده در اولین اعلام رسمی این بازی شعار “حقیقت روی خون نوشته شده است” را مطرح کرد. بعد از این هم بسیاری از مجلات جمله ای از لئوناردو داوینچی را بعنوان شعار بازی مطرح کردند که می گفت “زندگی ما با مرگ دیگران ساخته می شود”. در کل به نظر می رسد که داستان بازی همچنان مانند نسخه ی قبل پیچیده و جذاب باشد و امتیاز بالایی را از تمام سایت ها و مجلات کسب کند.
بحث گیم پلی این بازی بسیار گسترده تر از نسخه ی قبل است و طبق وعده های سازندگان باید انتظار یک گیم پلی اعجاز آور را از این بازی داشت! بیشترین انتقادی که به نسخه ی اول می شد، تکراری بودن بیش از حد این بازی بود که همه را زده می کرد اما اینبار با امکانات جانبی بی نظیر شما دیگر هیچ گاه خسته نخواهید شد و اگر هم خسته بشوید، ناشی از زیاد بازی کردن خواهد بود. علاوه بر امکانات الطیر مانند بالا رفتن از دیوارها و شمشیر زنی و سقوط آزاد و کارهای دیگر امکاناتی همانند شنا در آب، خلع سلاح دشمن، استفاده از اسلحه ی دشمن، استفاده از دو خنجر پنهان، پرش بلندتر، سرعت بیشتر و … به اتزیو اضافه شده است که به همه ی آن ها خواهیم پرداخت. یکی دیگر از ترفندهایی که شرکت سازنده برای جلوگیری از تکراری شدن بازی به کار گرفته است، تغییر دادن کلی ماموریت های جانبی است. در بازی اول ماموریت های جانبی خسته کننده و کاملا تکراری بود و شامل جیب بری، اعتراف گرفتن و شنود کردن بود. در بازی جدید شما شاهد بیش از ۱۶ نوع ماموریت جانبی کاملا متفاوت و جدید خواهید بود به طوری که تکراری نخواهد شد و در نتیجه بازیباز از بازی زده نمی شود. طراح ارشد بازی یعنی آقای Patrick Plourde در مورد ماموریت های جانبی می گوید: “ما تمام سعی خود را بر این گذاشتیم که تکرار را از بازی بیرون کنیم و برای همین تمام طراحی های قبلی را از یاد بردیم و سعی کردیم یک سری ماموریت تازه طراحی کنیم. علاوه بر این برای کمتر تکراری شدن هم سعی کردیم از تکنیک تلفیق ماموریت ها استفاده کنیم. به این صورت که مثلا یک ماموریت شامل شنود کردن، مبارزه و اعتراف گرفتن خواهد بود”.
در مورد تکنیک های جدید اتزیو بحث های بسیار زیادی وجود دارد. اولین نکته ای که در این مورد جلب توجه می کند، وسایلی است که لئوناردو داوینچی بطور اختصاصی برای اتزیو می سازد. شما در این بازی به اختراعات داوینچی از جمله پرنده ی پرواز معروف داوینچی دسترسی خواهید داشت. نکته ی دوم بازی دسترسی به تعداد بسیار زیاد سلاح و ۶ نوع اسلحه ی اضافه بر روی کنسول دستی PSP است. کارگردان بازی یعنی آقای Benoit Lambert در مورد سلاح های بازی این سخنان را بیان می کند: “رنسانس در اورپا مانند یک پل برای ارتباط قرون وسطا با دنیای مدرن است و همین علت باعث می شود که این دوره که از قرن ۱۴ تا ۱۷ است یکی از طلایی ترین دوران به اشتراک گذاری اطلاعات مختلف فرهنگی، اقتصادی، رزمی و سیاسی باشد. از آنجایی که شهر ونیز هم یک بندر است و محل تجارت وجود انواع و اقسام سلاح در آن بعید نیست و زمان بازی که در قرن پانزدهم است، هنوز تعدادی سلاح از جنگ های صلیبی مثل تبرزین و پتک های جنگی وجود دارند. علاوه بر این ها تعدادی زیادی هم سلاح های ساخته شده وجود دارد که در دست سربازان است”. از انواع سلاح در بازی می توان به دو خنجر پنهان اتزیو، خنجر های دستی بزرگ و کوچک، تبرزین دولبه، تبر یک لبه، شمشیر های مختلف، نیزه های مختلف، گرز، نوعی پتک جنگی با لبه خنجر مانند و … اشاره کرد.
به تکیک های اتزیو که می رسیم، باید نتیجه گیری کنیم که الطیر واقعا کاری از دستش ساخته نبود! اول باید به این نکته توجه کنیم که اتزیو قبل از این که یک قاتل باشد، یک همه فن حریف است و حتی با دست خالی هم می تواند فرد مقابل را تکه تکه کند. اولین کاری که اتزیو می تواند با دست خالی انجام دهد، خلع سلاح دشمنان و متعاقبا استفاده از سلاح آن ها علیه خودشان است. در چند تریلر نشان داده شده از بازی به وضوح سرعت اتزیو در استفاده از سلاح مشخص است و او می تواند در عرض چند ثانیه، همه ی دشمنان را ساکت کند. قابلیت جالبی که در نبرد ها به اتزیو اضافه شده است حمله ی همزمان به دو نفر است که اتزیو با پرش های متعدد چندین نفر را با چاقو از پای درمی آورد. سرعت و قدرت پرش اتزیو نسبت به الطیر بسیار بیشتر شده است و می تواند مسافت های به مراتب بلندتری نسبت به الطیر را در هوا بپیماید.
یکی دیگر از قابلیت های جدید مبارزه با دو خنجر پنهان است که اتزیو می تواند به طور همزمان گلوی دو نفر را با خنجر های پنهان خودش پاره کند. در مورد مبارزه های شلوغ هم اتزیو به کمک دانشمند روشنگر یعنی داوینچی راه حلی جالب دارد. در مقابله با تعداد دشمنان زیاد، اتزیو از یک بمب دودزا استفاده خواهد کرد که همه جا را سفید می کند و دشمنان نمی توانند اتزیو را ببینند و او می تواند به راحتی از دست دشمنان بگریزد. علاوه بر این سازندگان وعده داده اند که مبارزات خیلی تکراری نخواهد شد. شنا کردن یک قابلیت جدید در بازی دوم است که در بازی اول وجود نداشت و اتزیو می تواند در صورت لزوم به داخل آب شیرجه برود و دشمنان را همراه خود به کام مرگ بکشاند. علاوه بر این در نمایشگاه E3 تایید شد که اتزیو می تواند در کانال های ونیز قایق های کوچک را براند. علاوه بر قایق، وسیله ی نقلیه ی دیگر اتزیو پرنده ی پرواز داوینچی است که در بعضی موارد قابل استفاده است و در تریلر های نشان داده شده اینطور می نماید که استفاده از آن بسیار جالب و مفرح باشد چرا که دیدن مناظر ونیز آن هم از بالا بسیار لذت بخش خواهد بود.
خش دیگری از گیم پلی که در بازی اول بسیاری به آن خرده می گرفتند، هوش مصنوعی بود که در این بازی بسیار تقویت شده است و شما باید برای مبارزه با دشمنان مختلف تاکتیک های متفاوتی را بکار بگیرید و یک تاکتیک در قبال دشمنان مختلف جواب نخواهد داد. همچنین محل های اختفاء دیگر امن نخواهد بود و دشمنان در صورتی که به رفتار شما شک کنند تا جایی که بتوانند در نابودی شما تلاش خواهند کرد. هوش مصنوعی مردم هم پیشرفت شایانی داشته است و نسبت به کوچکترین کارهای شما هم واکنش نشان می دهند. سیستم جدیدی برای کامل شدن خون در بازی وجود دارد که مانند بازی قبل نیست و دستگاه Animus تا یک حد کم و خاصی خون شما را پر خواهد کرد. در صورتی که جراحت ها زیاد باشد شما باید به دکترهای کنار خیابان برای دریافت دارو مراجعه کنید. سیستم پنهان شدن در مردم هم کمی تغییر کرده است و شما علاوه بر این که می توانید در بین راهبه های سفید پوش پنهان شوید، می توانید در بین مردم عادی هم پنهان شوید. همچنین وقتی که در آب شناور هستید کسی شما را رویت نخواهد کرد. قابلیت های بسیار جالبتری مانند دزدی از تمام افراد، استفاده ی مکانیکی از سلاح ها، خرید و کارهای دیگر به بازی اضافه شده است که آن را بیشتر از هر موقع جذاب می کند. در کل بخش گیم پلی با این سیل عظیم تغییرات بسیار موفق می نماید و همه را به این واداشته است که انتظار بسیار بالایی از بازی داشته باشند.
بخش گرافیک بازی خیلی بهتر از نسخه ی قبل شده است و تمام مدل ها و ساختمان ها و تکسچر ها عالی طراحی شده اند. مخصوصا زرق و برق اسلحه ها و زره دشمنان عالی طراحی شده است. افکت های آب و آتش و دود و خون هم خیلی پیشرفت داشته است اما به نظر نمی رسد فیزیک بازی تغییر زیادی نسبت به نسخه ی قبل داشته باشد. یکی دیگر از طراحی های عالی بازی مربوط به لباس ها است که از یک تکسچر فوق عالی بهره می برند و مانند این است که واقعی هستند. ساختمان ها و معابر ونیز هم که بهتر از این نمی شد طراحی بشوند. بنا به گفته ی سازندگان کانال های بزرگ و کوچک ونیز، پل ریلتو و کلیسای سینت مارکز در بازی بطور کامل و بی نقص طراحی شده اند. در بازی شهرهای عظیم و خیابان های بلند وجود نخواهند داشت اما در عوض کناره های شهر ها به بازی اضافه شده است که زمین های کشاورزی و جنگل خواهند بود. در کل این بازی از نظر گرافیک و بصری بسیار پربار خواهد بود و از آن به هیچ وجه نمی توان گذشت و پیش بینی می شود که تمام مجلات و سایت ها امتیاز کامل گرافیکی را به این بازی بدهند هرچند که باگ های کوچکی در بازی دیده می شود.
خش صداگذاری کمی تغییر داشته است و برای کسانی که از زبان ایتالیایی اطلاعی ندارند کمی سردرگم کننده خواهد بود. همانطور که در نسخه ی اول الطیر به وضوح از زبان عربی استفاده می کرد، اتزیو از زبان ایتالیایی استفاده می کند. همچنین صدای اتزیو بسیار پخته تر از الطیر است و آن ضعف های صدای الطیر که مانند دزموند بود را ندارد و صدای او کاملا مردانه است. در تریلر های نشان داده شده هم صداهای محیط زیاد معلوم نیست اما موزیک همانند نسخه ی اول حماسی کار شده است و حس خوبی را منتقل می کند. صداهای بقیه ی کاراکترها هم خوب به نظر می رسد ولی نمی توان در مورد آن نظر خاصی داد. در کل این بخش هم باید جالب باشد اما نظر دادن در مورد آن زود است.
به نظر می رسد شرکت Ubisoft بتواند یکی از بزرگترین های امسال را رقم بزند. باید تا تعطیلات منتظر بمانیم تا ببینیم این بازی چه خواهد کرد اما با وعده هایی که سازندگان داده اند باید دید که این بازی می تواند موفق شود یا نه. البته انتظارات طرفداران بسیار زیاد است و پیش بینی می شود که بازی فروش بالایی داشته باشد. باید صبر کرد تا دید اتزیو به انتقام خود خواهد رسید یا نه؟

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.up-img.net/images/70311870063674336051.jpg

assassins creed.brother hood
داستان

داستان بازی دقیقا از جایی شروع می شود که نسخه دوم پایان یافت. همین جا به دوستانی که Assassin’s Creed II را بازی نکرده یا تا انتها پیش نرفته اند، پیشنهاد می کنم که این بازی را به پایان برسانند. چرا که داستان این دو نسخه به شدت با یکدیگر در ارتباط هستند و حتما لازم است که نسخه دوم را به پایان رسانده باشید. اتزیو پس از اینکه الهه ای را مشاهده می کند که پیش گویی ای را برای او یا در واقع برای دزموند بازگو می کند، به سمت شهر خود باز می گردد. به نظر همه چیز آرام است و خبری هم از درگیری نیست، اما غافل از اینکه خانواده برجیا (Borgia) که در راس آن ها چزاره برجیا (Cesare Borgia) قرار گرفته، قصد دارند از اتزیو و خانواده اش انتقام بگیرند. برجیا با لشکری عظیم به ویلای آدیتوره و شهر آن ها حمله می کند و همه چیز را از بین می برد و در این بین عموی اتزیو را نیز به قتل می رسانند. اتزیو پس از این اتفاق به روم می رود تا به سلطنت خاندان برجیا بر روم پایان دهد. اما این تازه اول ماجرا است و اتفاق های زیادی در این مسیر برای او و همینطور دزموند می افتد. در این نسخه علاوه بر اینکه شما داستان اتزیو را دنبال می کنید، با دزموند نیز بیشتر از نسخه های گذشته سر و کار خواهید داشت. دزموند و گروهش پس از اینکه در پایان نسخه دوم از دست گروه Templarها فرار می کنند، به ویلای آدیتوره می روند! ویلا و شهری که اکنون به مکان متمدنی تبدیل شده است. دزموند به دلیل استفاده زیاد از دستگاه Animus قدرت های اجدادش را به ارث برده و همچنین می تواند چیزهایی را ببیند که دیگران از دیدن آن عاجز هستند. داستان بازی از پیچیده گی های زیادی برخوردار است و حتی در بسیاری از ماموریت های جانبی بازی می توان اطلاعات مفیدی را به دست آورد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.up-img.net/images/15028102821196185676.jpg

assassins creed Revelations
نگاهی به داستان بازی
داستان Revelations دقیقاً از نقطه ای آغاز خواهد شد که حوادث عجیب Brotherhood به پایان رسید. ذهن “دِزموند مایلز” (کاراکتر بازی در دنیای امروزی) بخاطر حوادثی که در نسخۀ قبل دیدیم دچار آسیب شده است و “اساسین ها” برای حفظ دزموند، او را درمحیط امنی از Animus قرار داده اند. در این محیط دِزموند با Subject16 روبرو خواهد شد که پیش از دِزموند او به این مشکل دچار شده است. Subject16 به دِزموند می گوید که تنها راهی که او می تواند خود را نجات دهد این است که از طریق پورتال هایی که در جزیره (محیط امن) وجود دارد خاطرات نیاکان خود را ادامه دهد و آنها را تا جایی پیش برود که بکلی به پایان برساند. به این طریق Animus خواهد توانست سه بخش مختلف حافظه را از یکدیگر جدا کرده و دِزموند را از کُما بیرون بیاورد!

به محض ورود به اولین پورتال دزموند در نقش “اِتزیو” ظاهر می شود که به شهر تاریخی “مَسیاف” سفر کرده است تا از اسرار جدش “الطیر” در این شهر پرده برداری کند. اِتزیو متوجه می شود که قلعۀ شهر که پیش تر محل اختفای اساسین ها بوده به کلی توسط “تِمپلارها” احاطه شده و آنها قصد کشتن اِتزیو را دارند. هر چند تِمپلارها موفق می شوند که او را دستگیر کنند، اما در آخرین لحظات اِتزیو با توانایی های منحصر به فرد خود رهبر تِمپلارها را که قصد اعدام او را دارد از پای در می آورد و فرار می کند.

اتزیو متوجه می شود که کتابخانۀ مرموز اَلطیر توسط ۵ کلید قفل شده است که تِمپلارها موفق شدند اولین کلید را بدست آورده و بقیه آنها در مکان های صعب العبور شهر “قسطنطنیه” توسط “نیکوپولو” مخفی شده اند. با ورود به قسطنطنیه اِتزیو با یکی از رهبران اساسین ها در شهر به نام “یوسف تَزیم” روبرو می شود و یوسف راهنمای او در این شهر غریب خواهد بود. اِتزیو که به دنبال کلیدهای مخفی شده در شهر است با یکی از همسفران خود در کشتی به نام “سوفیا سارتور” آشنا می شود. سوفیا به اِتزیو کمک می کند تا مکان های این کلیدهای مخفی شده را پیدا کند.

اِتزیو که پس از پیدا کردن ۵ کلید، با کشته شدن یوسف روبرو می شود و برای رسیدن به هدف خود راغب تر می شود. با بدست آوردن ۵ کلید، اِتزیو به حوادث Assassin’s creed پس از پایان نسخه اول سفر می کند. پس از آنکه اَلطیر “المعلم” را می کشد و از حمایت اساسین ها برخوردار می شود. در این بین Animus شروع به پاک کردن اطلاعات غیر ضروری خود می کند و Subject16 به دِزموند کمک می کند تا با فرار از طریق پورتال های موجود مانع از پاک شدن خود شود.

پس از کشمکش های بسیار در نهایت دِزموند از خواب بیدار می شود و با “شاون”، “رِبکا” و پدرش روبرو می شود. داستان Revelations در اینجا به پایان می رسد. با شواهدی که دیده شد بنظر می رسد کارکتر اصلی این بازی در نسخه بعد خود دِزموند باشد.
پس از این که این نسخه به پایان میرسد انیمیشنی به مدت 20 الی 30 دقیقه ای ساخته شد که در آن ezio بر اثر سکته دار باقی را وداع میگوید.
﴿قهرمان ها ممکن است بمیرند …. اما فراموش نمی شوند﴾

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.up-img.net/images/34228335189185752356.jpg

assassins creed 3
متفاوت تر از قبل
داستان

کانر -شخصیت اصلی بازی - فرزند مادری سرخ پوست و پدری انگلیسی است .بازیکن کودکی کانر را در آستانه نبردهای آمریکا تجربه خواهد کرد . فردی که با نابودی قبلیه ی برخلاف اتزیو - که قدم در راه انتقام جویی گذاشت - اهدافی عدالت خواهانه دارد .در بازی 3 دهه از زندگی کانر را تجربه خواهید کرد .

سه دهه ی سرنوشت ساز برای آمریکا در زمانی که دموکراسی و نبرد قدرت به اوج خود رسیده و جورج واشینگتن و همراهانش با بکار گیری دست های پشت پرده و حرکات سیاسی در تلاش برای تغییر تاریخ جهان هستند .اما هدف تیم توسعه ی بازی نشان دادن داستان زدگی کانر است و نه بیان تاریخ جنگ های آمریکا !
همانند عناوین قبلی بازیکن متحدینی خواهد داشت که در تاریخ وجود وجود خارجی داشته و از افراد سرشناس زمان خود بودند . افرادی مثل جورج واشینگتن و بنجامین فرانکلین و چارژ لی کانر را در مسیر بازی همراهی خواهند کرد .

همچنین این بازی پایانی برای داستان دزموند مایل خواهد بود .شخصیتی که تمام این عنوان را از دید او تجربه کردیم و از نوادگان بزرگان فرقه ی اساسین ها بوده و به صورت پیاپی در تلاش برای نجات جهان و جلوگیری از نابودی دوباره ی نسل بشریت است .

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.up-img.net/images/45981531272681818603.jpg

بدون شک هر کی این مجموعه بازی رو کامل و از همون assassins creed.altairتاassassins creed3 بازی کرده باشه عاشق این مجموعه شده وبی صبرانه منتظر نسخه های بعدیش خواهد بود.من که از سال 2007 این مجموعه رو دنبال میکنم یه جورایی معتاد این بازی شدم.حتی اگه دقت کرده باشین قسمتی از اسم کاربری من از اسم ezio گرفته شده.
اگه عکس های قشنگی از assassin دارین توی نظر های خودتون بزارین وحتما نظر یادتون نره....
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
داستان تمام assassins creed ها+عکس 1
پاسخ
 سپاس شده توسط iman13 ، kian1375 ، ASSASSINS CREED-NAPOLE ، مهدی رئیس زاده ، ~SoLTaN~ ، Amir BF ، bi kas ، ᘐᗝᖇᘐᓰﬡ ، noora91 ، Bluestar300 ، gole_pazhmorde ، danet ، ✘ ßαÐ-þʘy ✘ ، SABER ، Mohammad 77 ، Hosein Oghbaei ، amir 777 ، armin van buuren ، bahare_021 ، Aiden Pearce ، mjmk ، sadegh7520 ، Mason ، Ali._.Av ، poker_face ، omidkaqaz ، ÆҐÆŠĦ ، Jack Daniel'ѕ ، ѕтяong
آگهی
#2
من هم از نسخه اول بازی کردم واقعا عالیه حرف نداره به نظرم داستان 3 تاییشون باحال بود چند تا عکس دارم میزارم براتون
داستان تمام assassins creed ها+عکس 1
داستان تمام assassins creed ها+عکس 1
داستان تمام assassins creed ها+عکس 1
داستان تمام assassins creed ها+عکس 1
داستان تمام assassins creed ها+عکس 1
عشقه نواک جوکوويچ
داستان تمام assassins creed ها+عکس 1
چاکر همه ي بروبچ فلش خورBig Grin
پاسخ
 سپاس شده توسط ezioo7 ، مهدی رئیس زاده ، amir 777
#3
من که سومی رو دوست دارم یعنی عاشقشم ولی به نظرم تم پلرها از کانر باحال ترن مخصوصا باباههcryingcrying
همیشه سعی کن به دیگران احترام بگزاری تا انها هم به تو احترام گزارندgun
پاسخ
 سپاس شده توسط مهدی رئیس زاده ، amir 777
#4
لطفا در نظر سنجی این موضوع شرکت کنید...برام مهمه که بدونم چند درصد این بازی رو میشناسند و بازی کردن
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
داستان تمام assassins creed ها+عکس 1
پاسخ
 سپاس شده توسط مهدی رئیس زاده
#5
با نسخه ی III خیلی حال کردم .. Angel
پاسخ
 سپاس شده توسط ezioo7
#6
فقط Assassins Creed III باحله...
بقیش چرت و پرت هستن...!
پاسخ
 سپاس شده توسط ezioo7
آگهی
#7
دروغ تو بازي دو بمب دودزا نداشت فقط تو ٤
برای اینکه شکست نخورید
.
.
.
هیچوقت تلاش نکنید !(((=
(خواجه گشادالدین ایرانی)
پاسخ
#8
خیلی قشنگ ولی من توی 3 گیر کردم وقتی اون یا رو رو میکشی گردن بند ر ازش میگیرری میری یه جا خاکش میکنی بعد میاد تو زمان دزموند.دزموند میره گردنبند بر میدداره بعدش میا د همون مقر خودشون با اون 3 نفر صحبت میکنه بعدش دیگه نمیدونم چیکار کنمcrying
مرغم هیچوقت تخم نذاشت ولی عوضش گاوم هروز زایید...
پاسخ
#9
خلاصه میکردی بدک نبود
پاسخ
 سپاس شده توسط ezioo7
#10
عالی بود !

همه ی اساسین ها قشنگه ولی من از شخصیت کانر زیاد خوشم نیومد و نتونستم ارتباط بر قرار کنم باهاش !

ولی شخصیت اتزیو فوق العاده بود !
پاسخ
 سپاس شده توسط ezioo7 ، نابغه


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان