امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

๑۩۩๑ פֿـانـہ ے بـωـڪتبال ๑۩۩๑

#1
سلام..


اگر که علاقه به اخبار روز بسکتبال ایران و جهان دارید میتونید در این تاپیک دنبال کنید..
اگر که میخواهید از نتایج مسابقات بسکتبال با خبر باشید میتونید در این تاپیک با خبر بشید..
اگر هم موضوع یا عکس و خبرو...داشتید میتونید در اینجا قرار بدید..


باتشکر..

اوباما در حال پرتاب توپ بسکتبال! انصافا رئیس جمهور پایه ایه ||:


๑۩۩๑ פֿـانـہ ے بـωـڪتبال ๑۩۩๑ 1

تیم تورونتو رپتورز در یک رکورد تاریخی توانست برای اولین بار، لیگ را با 4 پیروزی متوالی شروع کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دیدارهای صبح امروز (چهارشنبه) لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا،‌ شارلوت هورنتس که سهام عمده آن در اختیار مایکل جردن، اسطوره بسکتبال آمریکاست پس از 3 شکست متوالی به نخستین پیروزی خود در لیگ بسکتبال آمریکا رسید. جالب اینکه شارلوت توانست در سالن «تایم وارنر کیبل» میهمان خود شیکاگو بولز را شکست دهد. مالک شارلوت سابقه 6 قهرمانی با تیم شیکاگو بولز را در NBA دارد.

تیم دیترویت پیستونز در سالن اختصاصی خود، «آبرن هیلز» باوجود درخشش عجیب آندره دروموند از میهمان خود ایندیانا پیسرز شکست خورد. دروموند در این بازی 25 امتیاز و 29 ریباند برای دیترویت داشت. این نخستین شکست پیستونز در این فصل بود.

تیم تورونتو رپتورز هم در یک رکورد تاریخی توانست برای اولین بار، لیگ را با 4 پیروزی متوالی شروع کند. تنها تیم کانادایی NBA توانست دالاس را شکست دهد.


๑۩۩๑ פֿـانـہ ے بـωـڪتبال ๑۩۩๑ 1

یک عکس هنری بسکتبالی

๑۩۩๑ פֿـانـہ ے بـωـڪتبال ๑۩۩๑ 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
✘ JOKER ✘
๑۩۩๑ פֿـانـہ ے بـωـڪتبال ๑۩۩๑ 1



پاسخ
 سپاس شده توسط serpent ، Tᴀᴍᴏʀᴀ Pɪᴇʀᴄᴇ ، Spell † ، امیر حسین 222 ، *VENUS*
آگهی
#2
هفته ۹ لیگ برتر بسکتبال مردان؛ پالایش نفت آبادان صدرنشین شد


هفته نهم لیگ برتر مردان با انجام ۵ مسابقه به پایان رسید و تیم‌های پالایش نفت آبادان، شهرداری اراک ، پتروشیمی بندر امام، شهرداری گرگان و شیمیدر تهران موفق به شکست حریفان خود شدند.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون بسكتبال، در گرگان شهرداری این شهر و شاگردان محمدمهدی ایزدپناه موفق شدند حریف خود، آینده‌سازان میهن اصفهان را از پیش رو بردارند.

دانشگاه آزاد اسلامی در سالن اختصاصی خود بازی را به مهمانش، شهرداری اراک واگذار کرد. این چهارمین باخت شاگردان مصطفی هاشمی و دانشگاه آزاد اسلامی تهران در لیگ برتر امسال بود.

نیروی زمینی تهران در تالار بسکتبال آزادی تهران مقابل پتروشیمی بندر امام شکست خورد. نیمه اول این دیدار هم با نتیجه به سود پتروشیمی بندر امام تمام شده بود.

شهرداری تبریز در شهر خود به دیدار پالایش نفت آبادان رفت و بازی را به مهمان خود واگزار كرد.

در آخرین بازی هم شیمیدر در تهران بر ثامن مشهد فائق آمد. نیمه نخست اما به سود ثامن تمام شده بود.

در پایان دور رفت، تیم‌های پالایش نفت آبادان، پتروشیمی بندر امام و شیمیدر تهران به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

๑۩۩๑ פֿـانـہ ے بـωـڪتبال ๑۩۩๑ 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
✘ JOKER ✘
๑۩۩๑ פֿـانـہ ے بـωـڪتبال ๑۩۩๑ 1



پاسخ
 سپاس شده توسط Spell †
#3
معمولا کم این کارو میکنم ولی باشه اینو گذاشتم -__-
.
.
.
مایکل جردن

بازیکن حرفه‌ای سابق بسکتبال اهل آمریکا، کارآفرین، و مالک عمده و همچنین رئیس تیم بسکتبالشارلوت هورنتز می‌باشد. او ۱۵ فصل در اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا (ان‌بی‌ای) برای شیکاگو بولز و واشینگتن ویزاردز بازی کرده است. در زندگینامه‌اش بر روی وب‌گاه رسمی ان‌بی‌ای اظهار شده: "بی‌تردید و با تائید بسیاری، مایکل جردن بزرگترین بازیکن بسکتبال تمام دوران است." جردن یکی از تاثیرگذارترین ورزشکاران بارز نسل خودش بود و به عنوان ابزاری برای محبوبیت ان‌بی‌ای طی دههٔ ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ مطرح بود.

پس از سه فصل حضور در دانشگاه کارولینای شمالی در چپل هیل، جایی که او در تیم بسکتبال قهرمانی دانشگاه کارولینای شمالی سال ۱۹۸۲ نیز عضو بود، جردن در سال ۱۹۸۴ به تیم حاضر در انی‌بی‌ای شیکاگو بولز پیوست. او به سرعت در قامت یک ستاره لیگ ظاهر شد، و با امتیازات فراوانی که کسب می‌کرد جمعیت را به وجد می‌آورد. توانایی پرش او مزین با اسلم دانک‌های نمایشی از روی خط پرتاب آزاد در مسابقات اسلم دان برای او القاب "air jordan" و "His Airness" را به ارمغان آورد. همچنین جردن آوازه‌ای به عنوان یکی از بهترین بازیکنان دفاعی بسکتبال بدست آورده بود. سال ۱۹۹۱ او اولین قهرمانیش با شیکاگو بولز را بدست آورد، با تکرار این موفقیت در سالهای ۱۹۹۲ و ۱۹۹۳، عنوان تری-پیت را بدست آورد. گرچه جردن به بناگهان پیش از آغاز فصل ۹۴-۱۹۹۳ ان‌بی‌ای بازنشسته شد تا فعالیتی در بیسبال را دنبال کند، اما سال ۱۹۹۵ به بولز بازگشت و آنها را در مسیر افزودن سه قهرمانی دیگر به افتخاراتشان در سالهای ۱۹۹۶، ۱۹۹۷ و ۱۹۹۸ رهبری کرد، و نیز در فصل ۹۶-۱۹۹۵ توانستند رکورد بیشترین پیروزی تاریخ در یک فصل ان‌بی‌ای را با ۷۲ پیروزی به نام خود ثبت کنند. مایکل جردن سال ۱۹۹۹ برای بار دوم بازنشسته شد، اما یک بار دیگر و برای دو فصل از ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۳ به عنوان بازیکن ویزاردز به ان‌بی‌ای بازگشت.

دستاوردها و افتخاراتی فردی وی شامل پنج مرتبه بدست آوردن جایزه باارزش‌ترین بازیکن ان‌بی‌ای، ده مرتبه قرار گرفتن در تیم اول تیم منتخب ان‌بی‌ای، نه مرتبه تیم اول تیم منتخب مدافعین ان‌بی‌ای، چهارده بار حضور در بازی ستارگان ان‌بی‌ای، سه بار گرفتن جایزه با ارزشترین بازیکن بازی ستارگان ان‌بی‌ای، ده دفعه کسب عنوان امتیازاورترین بازیکن فصل ان‌بی‌ای، شش عنوان بیشترین توپ‌ربایی فصل، شش بار بدست آوردن جایزه بهترین بازیکن مرحله حذفی ان‌بی‌ای، و کسب جایزه بهترین مدافع سال ان‌بی‌ای در سال ۱۹۸۸. جردن در کنار دستاوردهای متعددش، رکوردهای ان‌بی‌ای برای بالترین معدل امتیازاوری فصل (۳۰٫۱۲ امتیاز در هر بازی) و بالاترین معدل امتیازاوری مرحله حذفی (۳۳٫۴۵ در هر بازی) را نیز در اختیار دارد. در سال ۱۹۹۹، او از سوی ای‌اس‌پی‌ان بزرگترین ورزشکار قرن بیستم آمریکای شمالی نام گرفت، و در فهرست بزرگترین ورشکاران قرن آسوشیتد پرس بعد از بیب روث جایگاه دوم به او اختصاص داده شد. وی دوبار مشمول قرار گرفتن در تالار مشاهیر بسکتبال شده است، سال ۲۰۰۹ برای دوران بازی حرفه‌ایش، و سال ۲۰۱۰ به عنوان عضوی از تیم بسکتبال مردان المپیک ۱۹۹۲ ایالات متحده یا «تیم رویایی».

جردن همچنین با ستایش عمومی محصولاتش شناخته می‌شود. او عامل موفقت برند کفش‌های ورزشی ایر جردن نایکی بود، که سال ۱۹۸۵ معرفی شدند و تا به امروز محبوبیت‌شان را پا برجاست. وی همچنین در فیلم سینمایی جم فضایی محصول ۱۹۹۶ در نقش خودش ظاهر شد. سال ۲۰۰۶ رئیس و مالک بخشی از تیم بسکتبال شارلوت بابکتز سابق شد، سال ۲۰۱۰ با خرید بخش دیگری از سهام تیم حق اداره آن را نیز در اختیار گرفت.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
✘ JOKER ✘
๑۩۩๑ פֿـانـہ ے بـωـڪتبال ๑۩۩๑ 1



پاسخ
 سپاس شده توسط Spell † ، *K1*
#4
ام و نام خانوادگی : لبرون جیمز (lebron james)
لقب : کینگ جیمز (king james)
متولد : ۳۰/دسامبر/۱۹۸۴
محل تولد : آکرون اوهایو
قد : ۲۰۳ cm
وزن : ۱۱۴ kg                                          
پست : small forward
وضعیت تأهل : متأهل
تیم : میامی هیت (miami heat)
 
قسمت الف:
لبرون جیمز زندگی اش سخت بود، در سال ۱۹۹۰ مردی که لبرون تحت تکفل اش بود به دلیل قاچاق کوکایین دستگیر شد و ۸ سال طول کشید تا او و مادرش به خانه دایمی شان نقل مکان کنند اما حتی آن موقع هم، جیمز بیشتر اوقات خود را با خانواده فرانک واکر مربی تیم ورزش جوانان که از ۹ سالگی با او آشنا شده بود می گذراند.
در همان سال ها گلوریا که نتوانسته بود شغل ثابتی برای خود دست و پا کند چند بار به دلیل ارتکاب جرایم کوچک بازداشت شد و چند روزی را در زندان به سر برد و لبرون که مشکلات زیادی را تجربه می کرد در یک سال ۸۰ روز به دلیل آشفتگی ذهنی به مدرسه نرفت. او درباره آن روزها می گوید: من شاهد مواد مخدر، اسلحه و قتل بودم، هر چه بود جنون بود و بس....

ورزش و به خصوص بسکتبال تنها راه برای خروج از این بحران به نظر می رسید. جیمز درباره خاطره به یادماندی اش ازسخت ترین روزهای تحصیل می گوید: همه دوران کودکی ام خاطره بود اما آنچه هرگز ازذهنم پاک نمی شود اولین حضورم در ورزش در ۸ سالگی بود. من به عنوان یک نونهال رشد می کردم و در همان روزها عاشق بسکتبال شدم و اثر واکرها بیش از پیش نمایان شد. آنهانظم و برنامه ریزی را به من تزریق کردند علاوه بر آن جزیی از یک خانواده بودم، با حضور پدر و مادر و یک برادر و دو خواهر و این تجربه ای باور نکردنی برایم محسوب می شد. باعث شد چشمانم به آنچه امروز هستم باز شود و دلیل آن را بفهمم، زندگی ام تغییر کرده بود. هیچ گاه آنچه خانواده واکر به ویژه فرانک برایم انجام داد را فراموش نمی کنم. او معروف نیست اما اولین کسی است که به من بسکتبال را هدیه کرد و در من علاقه واقعی به وجود آورد.

نیاز به مشوق بیشتری بود، لبرون بزرگ تر که شد این کار بر عهده درو جویس گذاشته شد که از ۹ سالگی شاهد بازی جیمز با فرزندش بود. الان باورش سخت است اما لبرون واقعا نمی توانست دریبل بزند. جویس بعدها مربی تیم دبیرستان سنت وینسنت شد تیمی که لبرون با آن به افتخارات زیادی نایل شد و از آنجا راه خود را برای حضور در NBA و کلیولند کاوالیرز هموار کرد. جویس همچنین به یاد می آورد که لبرون بلندقدترین (او الان ۲ متر و ۶ سانتیمتر قد دارد) و سریع ترین بازیکن زمین بود و این توانایی را داشت که در حین بازی به حرف های مربی گوش بدهد. ضمن اینکه که گلزن بسیار ماهری بود و هرگز در یک مسابقه کمتر از۲۷ امتیاز کسب نکرد که رکوردی کم نظیر محسوب می شود.

لبرون در فوتبال امریکایی نیز تبحر داشت اما خودش خاطر نشان می کند که برای بسکتبال ساخته شده است:« در همان نوجوانی فهمیدم که باید به سمت بسکتبال بروم و این کار درستی بود که انجام دادم.» جیمز که در بازی بامداد یکشنبه کلیولند در نخستین دیدار مرحله پلی آف کنفرانس شرق برابر واشنگتن ویزاردز۳۲ امتیاز کسب کرد تا تیمش ۹۳ - ۸۶ پیروز شود الان بسیار خوب و واقعا ثروتمند و مشهور شده است. او هم اکنون در نخستین سال قرارداد جدید و ۴ ساله خود به ارزش ۶۰ میلیون دلار به سر می برد و می توانست حتی درآمد بیشتری داشته باشد اما او که با ۲۶ میلیون دلار درآمد سالانه در فهرست ماه دسامبر مجله «فوربس» در صدر جدول ثروتمندترین ورزشکاران زیر ۲۵ سال قرار گرفته با زیرکی قراردادی امضا کرد که می تواند پس از ۲ سال به تیم دیگری منتقل شود. او در سال ۲۰۰۵ آرون گودوین دلالی که بیشتر قراردادهای کلان خود را به واسطه او بسته بود اخراج کرد و با ۳ تن از دوستان دوران مدرسه خود یک شرکت بازاریابی و تبلیغات ورزشی راه اندازی کرده و می گوید: «خیلی بازیهای مهمتری نسبت به بسکتبال پیش روی ماست.

تجارت، خانواده و این که چطور از پول ها به درستی استفاده کرد.»او اخیرا اجرای یک برنامه زنده تلویزیونی را برعهده داشت و توانست مانند ستاره و الگوی خود مایکل جردن در این برنامه بدرخشد ضمن اینکه ماه گذشته نیز به عنوان نخستین مرد سیاه پوست عکس او بر روی مجله Vogue چاپ شد: «خیلی برایم جذاب بود از این که می توانستم خود را به طرز جدیدی مطرح کنم و خوشحال بودم.»لبرون ریمون جیمز در ۳۰ دسامبر سال ۱۹۸۴ در شهر آکرون شهری که با فقر و بیکاری شدیدی روبرو بود و در سال ۲۰۰۶ به عنوان فقیرترین شهر امریکا انتخاب شد، به دنیا آمد. پدرش را زیاد ندید و تا قبل از اینکه به خانواده واکر ملحق شود وضعیت بی ثباتی داشت: «مادرم همیشه به من می گفت خیلی راحت نباش ، اینجا زیاد نمی مانیم. یادم می آید ۵ ساله که بودم در طول یک سال ۷ بار جای خود را تغییر دادیم، گاهی اوقات هم در خانه دوستانم زندگی می کردم. بنابر این خودم را مدیون خانواده واکر می دانم.»

جیمز از سال ۱۹۹۹ و بازی در سنت وینسنت افتخارآفرینی کرد و توانست نخستین عنوان قهرمانی یک تیم دبیرستانی از سال ۱۹۸۴ را رقم بزند. سال بعد هم قهرمانی تکرار شد و متوسط ۲۵ امتیاز در هر بازی به علاوه ۴/۷ ریباند و ۵/۵ پاس گل سبب شد برای اولین بار یک بازیکن کلاس دوم دبیرستان عنوان «آقای بسکتبال» را از آن خود کند. 

او که به «شاه جیمز» شهرت دارد، سبب شد سنت وینسنت با یک شبکه تلویزیونی قراردادی منعقد کند تا برای پخش بازیهای او ۸ دلار دریافت کند. در سال ۲۰۰۲ شبکه ESPN برای نخستین بار یک مسابقه بسکتبال در سطح دبیرستان ها را پخش کرد و ۶۷/۱ میلیون بیننده آن را تماشا کردند.

مسابقات خانگی سنت وینسنت نیز برای پاسخ دادن به هجوم تماشاگران به استادیوم ۵ هزار و ۷۰۰ نفری دانشگاه آکرون انتقال یافت.اما او چگونه توانست به تمام انتظارات پاسخ دهد: «سخت نبود، فقط به بازی می رفتم و آن کاری را که باور داشتم انجام می دادم و به بازی مورد علاقه ام می پرداختم. هرگز به کلمه «فشار» اعتقاد نداشتم. هیچ گاه از بازی خودم راضی نبودم و می دانستم بهتر از این خواهد شد.»در سال ،۲۰۰۳ کاوالیرز که از ۸۲ بازی فصل عادی NBA فقط موفق به کسب ۱۷ پیروزی شده بود، توانست آقای برگزیده را به لیگ حرفه ای بسکتبال امریکا بیاورد. جیمز با بازیهای درخشان خود و در نخستین فصل حضور که لقب «تازه کار» را به خود اختصاص داده بود در ۷۹ بازی جزو ترکیب اصلی قرار داشت و شمار تماشاگران کاوالیرز که تعداد پیروزی های خود را به ۳۵ عدد رسانده بود. هفت هزار نفر بیشتر شد. جیمز به عنوان روکی (تازه وارد) منتخب سال دست یافت و از آن سال همواره در تیم برگزیده NBA جای داشته و ۲ بار هم جایزه بهترین بازیکن سال را از آن خود کرده است.

سال گذشته جیمز، کاوالیرز را به نخستین فینال تاریخ خود رساند، اگرچه آنها ۴ - صفر باختند اما جیمز اذعان می کند که بازیکنی نبوده که می توانست باشد. او در دیدار با دیترویت پیستونز در مرحله پلی آف یکی از بهترین بازیهای تاریخ مرحله حذفی را به نمایش گذاشت و در کمتر از ۷ دقیقه ۲۹ امتیاز کسب کرد. جیمز اگر بتواند تیمش را به نخستین قهرمانی NBA در ۲ ماه آینده برساند ۵ سال جوان تر از مایکل جوردن به این عنوان دست خواهد یافت: « امیدوارم روزی به این افتخار نایل شوم اما برخی از بهترین بازیکنان لیگ هرگز قهرمان نشده اند. من به این می اندیشم همواره در بهترین شرایط باشم.»




● برخی اعداد درباره لبرون جیمز:

▪ صفر: او هیچ گاه در دانشگاه بازی نکرد (بازیکنان NBA معمولا حدود ۴ سال را در دانشگاه سپری می کنند.)

▪ یک: تنها بازیکن انتخاب شده از سوی کلیولند کاوالیرز در سال ۲۰۰۳ 

▪ ۴: حضور در بازی آل استار (هر سال که او در NBA بازی کرده انتخاب شده است)

▪ ۵۶: بالاترین امتیازی که در یک بازی به دست آورده (برابر تورنتو در سال ۲۰۰۵)

▪ ۲۲۲: تعداد پیروزی های کاوالیرز از زمان انتقال جیمز

▪ ۳۰۲۸: دقیقه حضور او در این فصل

▪ ۲۵۰/۰۴۱/۱۳: دلار درآمد بازی در این فصل

▪ ۰۰۰/۰۰۰/۵۷: دلار درآمد به خاطر تبلیغ نایکی، مایکروسافت و چند شرکت بزرگ دیگر

 
قسمت ب:
بسکتبالیست سر شناس آمریکایی، در سال ۲۰۰۴، در سن ۱۹ سالگی جایزهٔ بهترین بازیکن جوان سال اتحادیهٔ ملی بسکتبال N‌BA را از آن خود کرد.در تاریخ بسکتبال، او جوان‌ترین بازیکنی است که تابحال به این افتخار نائل آمده.
وی متولد ایالت اوهایو می‌باشد.او همکنون بازیکن تیم میامی هیت است. او یکی از رکوردداران لیگ حرفه‌ای می‌باشد. جیمز سومین گلزن تاریخ لیگ ان بی ای با آمار (بالای ۲۷ امتیاز در هر بازی) پس از مایکل جردن و ویلت چمبرلین قرار دارد.

او تا کنون دو بار در سالهای ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ عنوان بهترین بازیکن فصل ان بی ای(MVP)را از آن خود کرده‌است. جیمز در سال ۲۰۰۸ بهترین گل زن لیگ لقب گرفت.

وی از سال ۲۰۰۵ تا کنون در تیم ستارگان همایش شرق قرار گرفته و در سالهای ۲۰۰۶ و ۲۰۰۸ هم بهترین بازیکن بازی ستارگان لقب گرفته‌است. لقب او شاه جیمز می‌باشد.او دو متر و سه سانت قد دارد و در پست تهاجمی استفاده می‌شود. جیمز تا کنون عنوان قهرمانی ان بی ای را بدست نیاورده‌است. او از دیدگاه تحلیل گران لیگ به عنوان کاربردی‌ترین و تاثیر گزارترین بازیکن لیگ معرفی شده‌است.او یکی از سه بازیکن تاریخ ان بی ای به شمار می‌رود که توانسته در اولین فصل حضور خود در لیگ آمار (۲۰ امتیاز و۵ ریباند و ۵ پاس گل)را در هربازی بدست آورد.

او تنها بازیکن ان بی ای به شمار می‌رود که در یک دیدار موفق به کسب ۴۳ امتیاز و ۱۳ ریباند و ۱۵ پاس گل و ۲ توپ ربایی و ۴ بلاک شوت (در بازی با دنور) شده‌است.
جیمز تا کنون ۴ بار در تیم اول منتخب ان بی ای و ۲ بار در تیم منتخب دفاعی قرار گرفته‌است.
او در سال ۲۰۱۰ با قراردادی ۶ ساله به ارزش ۱۱۰ میلیون دلار از تیم کلیولند به میامی هیت منتقل شد تا در کنار وید و باش (که آن‎ها نیز قرارداد شش ساله دارند) بازی کند.
راهیابی به لیگ حرفه NBA
لبرون در فصل ۲۰۰۳ توانست مستقیما از دبیرستان وارد NBA شود . بدین ترتیب لبرون برای اولین بار در NBA با لباس تیم ( Cleveland Cavaliers ) و در مقابل تیم ساکرومنتو کینگز بازی کرد .
در این بازی لبرون با کسب ۲۵ امتیاز ، ۹ پاس منجر به گل ، ۶ ریباند و ۴ توپ ربایی ريا، همه را مبهوت کرد . لبرون به عنوان جوان ترین بازیکن در اولین یال حضور خود بیش از ۴۰ امتیاز آورد که این رخداد در بازی مقابل تیم نیوجرسی بود که در آن لبرون ۴۱ امتیاز مسب نمود . در اولین سال حضور خود در NBA نیز با درخشش خود به تیم کاوالیرز کمک کرد و توانست با بازی های بسیار خوب خود جایزه بهترین بازیکن جوان سال شود .
علاوه بر آن وی امتیاز حضور در مسابقه دانک را نیز کسب نمود که به دلیل آسیب دیدگی در ناحیه مچ پا ، در این مسابقه حضور پیدا نکرد .

فصل ۲۰۰۵-۲۰۰۴

لبرون در این فصل با بازی خوبش تونست وارد تیم شود و در آن بازی با ۱۳ امتیاز ۶ پاس گل نماینده ی شایسته ای برای تیم کاوالیرز باشد اما تجربه و بازی خوب لبرون به اندازه ای نبود که به تیم کاوالیرز کمکی کند و کاوالیرز با ۴۲ برد و ۴۰ شکست موفق به حضور در نشد . اما لبرون در آن سال رکورد جوان ترین بازیکن را شکست و به عنوان جوانترین بازیکن جز ده بازیکن برتر لیگ قرار گرفت. میانگین لبرون در هر بازی در این فصل بدین گونه بود : ۲۷.۲ امتیاز ، ۷.۲ پاس منجر به گل ، ۷.۴ ریباند و ۲.۲ توپ ربایی.
๑۩۩๑ פֿـانـہ ے بـωـڪتبال ๑۩۩๑ 1
فصل۲۰۰۶-۲۰۰۵
لبرون در این سال هم توانست وارد All-Star شود و در آن بازی با ۲۹ امتیاز ۶ ریباند و ۲ پاس منجز به گل در سن ۲۱ سالگی به عنوان جوانترین MVP (موثر ترین بازیکن میدان) انتخاب شود . در این بازی ها تیم کلیولند با کمک لبرون توانست به مرحله خذفی (پلی آف)_Play-off راه پیدا کند اما بدون کسب مقامی حذف شد . لبرون در این فصل با میانگین ۳۰ امتیاز ۷ ریباند و ۶ پاس منجر به گل و رکورد های بسیار و عناوین زیادی چون بهترین بازیکن هفته و _ و ... این فصل را به پایان برد . لبرون در آن سال یکی از بخت های اول[sup] [/sup]بود که به دلیل بازی های خوب در فصل و پلی آف موفق به کسب آن نشد و فقط عنوان Co_MVP را به دست آورد .
لبرون در پلی آف بازی های بهتری از خود نشان داد به طوری که در پلی آف و در بازی با واشنگتون ویزارد توانست با ۳۲ امتیاز ، ۱۱ ریباند و ۱۱ پاس منجر به گل در پی آف _ کند . تیم کلیولند در پلی آف در مجموع ۶ بازی از سد تیم واشنگتن ویزارد گذشت اما نتوانست از تیم پیستونز بگذرد.
پاسخ
 سپاس شده توسط Spell † ، KING ERFAN ╬ ، *K1*
#5
مایکل جردن ستاره بستکبال سالهای نه چندان دور امریکا دوباره ازدواج میکند.

๑۩۩๑ פֿـانـہ ے بـωـڪتبال ๑۩۩๑ 1

این ستاره معروف و موفق بستکتبال آمریکا که محبوبیت بسیاری نیز نزد طرفداران این رشته دارد با یک مدل به اسم ایوت پریتو ازدواج کرده است. آنها از سال 2008 با هم آشنا شده اند و حالا نامزدی رسمی خود را اعلام کردند..

๑۩۩๑ פֿـانـہ ے بـωـڪتبال ๑۩۩๑ 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
✘ JOKER ✘
๑۩۩๑ פֿـانـہ ے بـωـڪتبال ๑۩۩๑ 1



پاسخ
#6
به گزارش ترنم دشتی به نقل ازخبرگزاری تسنیم، رمضانعلی دولو، در مورد تعلیق تیم لیگ برتری فولاد هفت الماس قزوین به خاطر دوپینگ 5 بازیکن این تیم اظهار داشت: ما پیش از این در لیگ ملی هم شاهد مثبت اعلام شدن آزمایش دوپینگ 2 بازیکن این تیم بودیم اما متأسفانه باز هم بازیکنان فولاد مرتکب این وضعیت نابسامان شدند که باعث ناراحتی همه به ویژه جامعه بسکتبال شد.

دولو ادامه داد: روز سه‌شنبه جلسه‌ای با حضور نمایندگان وزارت ورزش،‌ بازیکنان و کادر فنی تیم فولاد هفت الماس قزوین برگزار و با متخلفان برخوردی بسیار جدی خواهیم کرد. در حال حاضر هم فعالیت‌های این تیم به حالت تعلیق در آمده است. این نکته را هم بگویم که حذف احتمالی فولاد در لیگ، خلأ ایجاد نمی‌شود و همه امتیازات این تیم و امتیازاتی که سایر تیم‌ها مقابل این تیم گرفته‌اند، صفر می‌شود.

سرپرست فدراسیون بسکتبال در مورد برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون گفت: ما منتظر استعلام سایر کاندیداها هستیم و به محض اینکه جواب این استعلام‌ها به دست وزرات ورزش برسد، مجمع برگزار خواهد شد.

دولو در گفت‌وگو با رادیو ورزش به انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال هم اشاره کرد و اظهار داشت: ما 8 مربی خبره بسکتبال جهان را رصد کردیم و به در نهایت به گزینه مناسبی رسیدیم. در جلسه‌ای که امروز برگزار می‌شود به جمع‌بندی نهایی می‌رسیم و همین امروز، سرمربی تیم ملی را معرفی می‌کنیم. من برنامه 6 ماهه کاملی را تنظیم کرده بودم که در صورت اجرای کامل به موفقیت‌های قابل قبولی می‌رسیم.


نخستین لیگ بسکتبال بانوان خراسان شمالی برگزار می‌شود

سیما جوهری نیا در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: این مسابقات با هدف برپایی و پویاسازی لیگ بسکتبال استان، شناسایی بازیکنان مستعد و مربیان فعال وفراهم سازی محیطی برای فعالیت داوران سطح استان به مدت سه ماه پیگیری می‌شود.

وی اظهار کرد: مسابقات در چهار رده مینی بسکتبال، نونهالان، نوجوانان وجوانان به ترتیب با نام‌های جام اخلاق، جام بصیرت، جام فجر و جام تربیت برگزارمی‌شود.

جوهری نیا تصریح کرد: محدودیتی برای تعداد تیم‌هایی که قصد دارند در این مسابقات حضور یابند وجود ندارد.

وی افزود:به مربیان توصیه می‌شود درهر رده سنی تنها مجازبه‌هدایت یک تیم هستند وبازیکنان تنها می توانند در یک رده سنی و یک تیم شرکت کنند.

جوهری نیا گفت: مسابقات رده سنی آزاد نیز در سه‌ماهه اول سال ۱۳۹۵ برگزار خواهد شد.


خالکوبی بازیکنان بسکتبال ایران در مسابقات جهانی!

๑۩۩๑ פֿـانـہ ے بـωـڪتبال ๑۩۩๑ 1

๑۩۩๑ פֿـانـہ ے بـωـڪتبال ๑۩۩๑ 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
✘ JOKER ✘
๑۩۩๑ פֿـانـہ ے بـωـڪتبال ๑۩۩๑ 1



پاسخ
آگهی
#7
سرمربی بسکتبال پالایش نفت آبادان:دانشگاه آزاد تهران شانسی برای پیروزی نداشت


آبادان-ایرنا- سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان پس از پیروزی برابر دانشگاه آزاد تهران گفت:بازی نزدیکی بین دو تیم انجام شد، ولی دانشگاه آزاد هیچ شانسی برای پیروزی نداشت.

به گزارش ایرنا هماد سامری عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود:پیروزی برای دو تیم بسیار مهم بود زیرا هدف هر دو تیم صعود به صدر جدول بود.
وی اظهار داشت:در کوارتر نخست دو تیم شانه با شانه یکدیگر پیش رفتند که منجر به تساوی شد اما از کوارتر دوم ما خودمان را به حریف دیکته کردیم.
سرمربی تیم پالایش نفت آبادان گفت:در نیمه اول دفاع ما نامنظم کار کرد اما در نیمه دوم مهره های کلیدی دانشگاه آزاد را بخوبی کنترل کردیم.
سامری تصریح کرد:دانشگاه آزاد از نظر فنی شرایط خوبی دارد اما برابر ما شانسی برای پیروزی نداشت.
وی افزود: این پیروزی ما را در صدر جدول نگه داشت اما در بازی ها بعدی شرایط بسیار سخت تری داریم.
*******
مصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد تهران نیز گفت:بازیکنانم هفت دقیقه به خوبی برابر پالایش نفت آبادان مقاومت کردند، ولی پس از اینکه از خریف خود عقب افتادیم مجبور به خطاهای تاکتیکی شدیم.
وی اظهار داشت:در نیمه اول برابر پالایش نفت آبادان بازی نزدیکی انجام دادیم اما در دقایق پایانی تا حدودی نظم خود را از دست دادیم.
سرمربی تیم دانشگاه آزاد تهران افزود:تیم پالایش نفت آبادان در نیمه دوم بازیکنان کلیدی ما را تا حدودی کنترل کردند و روی دقاع تمرکز بهتری نسبت به ما داشت.
هاشمی از تیم دانشگاه آزاد تهران به عنوان یکی از مدعان قهرمانی یاد کرد و گفت:به طور حتم، یکی از مدعیان قهرمانی هستیم هر چند که امسال دست یافتن به این عنوان سخت است.
تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان عصر دوشنبه در هفته دهم لیگ برتر موفق شد برابر دانشگاه آزاد تهران به برتری رسیده و با 18 امتیاز صدر جدول را از آن خود کند.


شکست سنگین آینده سازان در روز قهر اسلاوکو!

به گزارش خبرنگار توپ وتور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار تیم‌های بسکتبال آینده‌سازان میهن اصفهان و شهرداری اراک از هفته نخست دور دوم رقابت‌های بسکتبال سوپرلیگ بسکتبال ایران، ساعت 16 امروز در سالن شهدای مخابرات اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند.

آینده‌سازان که پس از برد نیروی زمینی دوباره بحران‌زده شدند، در این دیدار اسلاوکو، سنتر مونته‌نگرویی خود را هم در اختیار نداشتند. این بازیکن که به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش مدتی است در تمرینات تیمش شرکت نمی‌کرد، در نخستین دیدار آینده‌سازان از دور دوم سوپرلیگ بسکتبال هم غایب بود و گفته می‌شود وی به حالت قهر اردوی نماینده نصف‌جهان را ترک کرده است.

کوارتر نخست دیدار تیم‌های آینده‌سازان میهن و شهرداری اراک با برتری 23 بر 11 به سود شاگردان محمد کسایی‌پور به پایان رسید. در کوارتر دوم هم شرایط مشابه 10 دقیقه نخست بود و اراکی‌ها با برتری 22 بر 13 مقابل میزبان خود، در پایان نیمه نخست 45 بر 24 برنده به رختکن رفتند.
شاگردان امید دادفرنیا، نیمه دوم را جدی‌تر آغاز کردند و با نمایش متفاوتی نسبت به 2 وقت قبلی، در کوارتر سوم به پیروزی 17 بر 16 رسیدند اما این برتری هم دردی را از آینده‌سازان دوا نکرد. در کوارتر پایانی شهرداری اراک بازهم ابتکار عمل را به دست گرفت و ضمن برتری 29 بر 20 در 10 دقیقه چهارم، موفق شد در مجموع 90 بر 61 میزبان خود را شکست دهد.

تیم شهرداری اراک با این پیروزی 16 امتیازی شد تا امتیازاتش با همنام گرگانی خود مساوی شود اما شاگردان کسایی‌پور به دلیل شکست در بازی رودرو مقابل شهرداری گرگان، در رتبه پنجم باقی مانند.

تیم شهرداری اراک هم با توجه به پیروزی نیروی زمینی مقابل شهرداری تبریز، با 11 امتیاز به قعر جدول سقوط کرد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
✘ JOKER ✘
๑۩۩๑ פֿـانـہ ے بـωـڪتبال ๑۩۩๑ 1



پاسخ
#8
رئیس هیات بسکتبال خراسان رضوی: هیچ اختلاف نظری با باشگاه ثامن نداریم
مشهد- ایرنا- رئیس هیات بسکتبال خراسان رضوی گفت: هیچگونه اختلاف نظری با مسئولان باشگاه ثامن مشهد که تنها نماینده این استان در لیگ برتر بسکتبال می باشند وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، علیرضا پور رضایی روز یکشنبه در نشست خبری این هیات که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد،افزود: هدف هیات بسکتبال خراسان رضوی کمک به حل مشکلات این رشته و ایجاد فضا و امکاناتی برای علاقه مندان این رشته در استان است.
رئیس هیات بسکتبال خراسان رضوی اظهار کرد: بازدید از شهرستانها ی استان در دستور کار هیات بسکتبال خراسان رضوی قرار دارد و تا کنون از 9 شهرستان بازدید انجام شده است.
وی افزود: برگزاری مسابقات استانی، راه اندازی لیگ جوانان و نوجوانان، تدوین آیین نامه مسابقات، راه اندازی کمیته فنی با حضور پیشکسوتان، برگزاری مسابقات بسکتبال 3 نفره با حضور بیش از هزار و 700 نفر، همراهی و همکاری با شهرداری و دیگر سازمان های دولتی و غیر دولتی و تعامل با باشگاه ها از جمله فعالیت های هیات بسکتبال خراسان رضوی در شش ماهه گذشته بوده است.
پوررضایی با بیان اینکه لیگ بزرگسالان خراسان رضوی به زودی راه اندازی خواهد شد، گفت: لیگ نوجوانان و جوانان با کیفیت و سطح خوبی در استان در حال برگزاری مسابقات می باشند و در این زمینه با توجه به پتانسیل موجود به زودی لیگ بزرگسالان استان را راه اندازی خواهیم کرد و امیدواریم از این طریق بستری برای توسعه این ورزش در استان فراهم شود.
رئیس هیات بسکتبال خراسان رضوی خاطرنشان کرد: کمیته فنی با حضور صاحب نظارن این رشته تشکیل شده که از وظایف این کمیته نظارت بر فعالیت ها و اقدامات هیات می باشد.
پوررضایی با اشاره به اینکه سالن خانه بسکتبال تعمیر شده و در اختیار تیم های ورزشی قرار گرفته است، افزود: میزان قرارداد با ثامن کمتر از 160 میلیون ریال است و در این زمینه توقعی برای کمک این باشگاه به هیات نداریم اما انتظار داریم این باشگاه در پایان فصل به جایگاه خوبی در جدول سوپر لیگ برسد.
وی با تاکید بر اینکه اولویت هیات بسکتبال حرکت جمعی و تیمی است، گفت: هدف انجام اقداماتی است که برای بسکتبال باشد و در این راستا آمادگی همکاری با هر نهاد و سرمایه گذاری را جهت کمک به مشکلات بسکتبال را داریم و اگر زمینی جهت احداث سالن در اختیار هیات قرار گیرد هیات توان ساخت سالنی مخصوص به بسکتبال را دارد.
*در خصوص جذب اسپانسر مشکل داریم
نایب رئیس بانوان هیات بسکتبال خراسان رضوی نیز در ادامه این نشست گفت : در بخش بانوان دو تیم در لیگ های کشوری داریم یک تیم در لیگ 2 و تیم دیگر در سوپر لیگ بانوان حضور دارد.
پوران داوری خاطرنشان کرد: در خصوص جذب اسپانسر مشکل داریم و متاسفانه در اکثر اوقات اسپانسر و حامیان مالی علاقه مند به سرمایه گذاری ورزش بانوان نبوده اند اما خوشبختانه در دوره مدیریت جدید هیات بسکتبال توانستیم با حمایت از تیم های استان حضور خوبی در مسابقات و لیگ کشوری داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه در بخش بانوان کمیته های مختلف تشکیل شده، عنوان کرد: کمیته استعداد یابی به تازگی راه اندازی شده و امیدواریم با تعامل خوبی که از سوی هیات با آموزش و پرورش وجود دارد بتوانیم در جذب و شناسایی استعداد های استان موفق باشیم.
از مجموع 800 ورزشکار استان خراسان رضوی در رشته بسکتبال، 300 نفر به صورت سازماندهی شده فعالیت داشته و 10 باشگاه، 28 داور و 25 مربی نیز در این رشته مشغول به فعالیت هستند.

تلاش نفت برای حفظ صدر جدول
ایلنا: حساس‌ترین بازی هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال بین دو تیم ۱۸ امتیازی پتروشیمی و شیمیدر در بندر امام برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، مهم‌ترین دیدار هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال در بندر امام بین دو تیم پتروشیمی این شهر و شیمیدر تهران، تیم‌های صدرنشین و 18 امتیازی لیگ برگزار می‌شود. پتروشیمی در بازی رفت و در تهران توانسته شیمیدر را شکست دهد و حالا در خانه به فکر 2 امتیاز دیگر و رسیدن به صدر جدول است، البته در این هفته نفت آبادان هم به مشهد رفته تا با ثامن این شهر روبرو شود.

بازی رفت دو تیم در آبادان با اختلاف 9 امتیاز به سود میزبان تمام شده و بعد از انجام 10 بازی، نفتی‌ها به هماهنگی بیشتری رسیده‌اند. تیم نفت برای حفظ مکان نخست جدول نیاز به پیروزی دارد.

نیروی زمینی نیز برای جبران شکست سنگین دور رفت به اراک رفته و آینده‌سازان اصفهان، تیم ته جدولی لیگ نیز در خانه از شهرداری تبریز، تیم ماقبل آخر جدول پذیرایی می‌کند. گرگانی‌ها هم که بعد از تیم‌های پرمهره لیگ در جایگاه چهارم قرار دارند در هفته یازدهم به تهران می‌آیند تا با دانشگاه آزاد روبرو شوند.

๑۩۩๑ פֿـانـہ ے بـωـڪتبال ๑۩۩๑ 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
✘ JOKER ✘
๑۩۩๑ פֿـانـہ ے بـωـڪتبال ๑۩۩๑ 1



پاسخ
#9
(13-12-2015، 13:46)KING ERFAN ╬ نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
رئیس هیات بسکتبال خراسان رضوی: هیچ اختلاف نظری با باشگاه ثامن نداریم
مشهد- ایرنا- رئیس هیات بسکتبال خراسان رضوی گفت: هیچگونه اختلاف نظری با مسئولان باشگاه ثامن مشهد که تنها نماینده این استان در لیگ برتر بسکتبال می باشند وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، علیرضا پور رضایی روز یکشنبه در نشست خبری این هیات که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد،افزود: هدف هیات بسکتبال خراسان رضوی کمک به حل مشکلات این رشته و ایجاد فضا و امکاناتی برای علاقه مندان این رشته در استان است.
رئیس هیات بسکتبال خراسان رضوی اظهار کرد: بازدید از شهرستانها ی استان در دستور کار هیات بسکتبال خراسان رضوی قرار دارد و تا کنون از 9 شهرستان بازدید انجام شده است.
وی افزود: برگزاری مسابقات استانی، راه اندازی لیگ جوانان و نوجوانان، تدوین آیین نامه مسابقات، راه اندازی کمیته فنی با حضور پیشکسوتان، برگزاری مسابقات بسکتبال 3 نفره با حضور بیش از هزار و 700 نفر، همراهی و همکاری با شهرداری و دیگر سازمان های دولتی و غیر دولتی و تعامل با باشگاه ها از جمله فعالیت های هیات بسکتبال خراسان رضوی در شش ماهه گذشته بوده است.
پوررضایی با بیان اینکه لیگ بزرگسالان خراسان رضوی به زودی راه اندازی خواهد شد، گفت: لیگ نوجوانان و جوانان با کیفیت و سطح خوبی در استان در حال برگزاری مسابقات می باشند و در این زمینه با توجه به پتانسیل موجود به زودی لیگ بزرگسالان استان را راه اندازی خواهیم کرد و امیدواریم از این طریق بستری برای توسعه این ورزش در استان فراهم شود.
رئیس هیات بسکتبال خراسان رضوی خاطرنشان کرد: کمیته فنی با حضور صاحب نظارن این رشته تشکیل شده که از وظایف این کمیته نظارت بر فعالیت ها و اقدامات هیات می باشد.
پوررضایی با اشاره به اینکه سالن خانه بسکتبال تعمیر شده و در اختیار تیم های ورزشی قرار گرفته است، افزود: میزان قرارداد با ثامن کمتر از 160 میلیون ریال است و در این زمینه توقعی برای کمک این باشگاه به هیات نداریم اما انتظار داریم این باشگاه در پایان فصل به جایگاه خوبی در جدول سوپر لیگ برسد.
وی با تاکید بر اینکه اولویت هیات بسکتبال حرکت جمعی و تیمی است، گفت: هدف انجام اقداماتی است که برای بسکتبال باشد و در این راستا آمادگی همکاری با هر نهاد و سرمایه گذاری را جهت کمک به مشکلات بسکتبال را داریم و اگر زمینی جهت احداث سالن در اختیار هیات قرار گیرد هیات توان ساخت سالنی مخصوص به بسکتبال را دارد.
*در خصوص جذب اسپانسر مشکل داریم
نایب رئیس بانوان هیات بسکتبال خراسان رضوی نیز در ادامه این نشست گفت : در بخش بانوان دو تیم در لیگ های کشوری داریم یک تیم در لیگ 2 و تیم دیگر در سوپر لیگ بانوان حضور دارد.
پوران داوری خاطرنشان کرد: در خصوص جذب اسپانسر مشکل داریم و متاسفانه در اکثر اوقات اسپانسر و حامیان مالی علاقه مند به سرمایه گذاری ورزش بانوان نبوده اند اما خوشبختانه در دوره مدیریت جدید هیات بسکتبال توانستیم با حمایت از تیم های استان حضور خوبی در مسابقات و لیگ کشوری داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه در بخش بانوان کمیته های مختلف تشکیل شده، عنوان کرد: کمیته استعداد یابی به تازگی راه اندازی شده و امیدواریم با تعامل خوبی که از سوی هیات با آموزش و پرورش وجود دارد بتوانیم در جذب و شناسایی استعداد های استان موفق باشیم.
از مجموع 800 ورزشکار استان خراسان رضوی در رشته بسکتبال، 300 نفر به صورت سازماندهی شده فعالیت داشته و 10 باشگاه، 28 داور و 25 مربی نیز در این رشته مشغول به فعالیت هستند.


تلاش نفت برای حفظ صدر جدول
ایلنا: حساس‌ترین بازی هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال بین دو تیم ۱۸ امتیازی پتروشیمی و شیمیدر در بندر امام برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، مهم‌ترین دیدار هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال در بندر امام بین دو تیم پتروشیمی این شهر و شیمیدر تهران، تیم‌های صدرنشین و 18 امتیازی لیگ برگزار می‌شود. پتروشیمی در بازی رفت و در تهران توانسته شیمیدر را شکست دهد و حالا در خانه به فکر 2 امتیاز دیگر و رسیدن به صدر جدول است، البته در این هفته نفت آبادان هم به مشهد رفته تا با ثامن این شهر روبرو شود.

بازی رفت دو تیم در آبادان با اختلاف 9 امتیاز به سود میزبان تمام شده و بعد از انجام 10 بازی، نفتی‌ها به هماهنگی بیشتری رسیده‌اند. تیم نفت برای حفظ مکان نخست جدول نیاز به پیروزی دارد.

نیروی زمینی نیز برای جبران شکست سنگین دور رفت به اراک رفته  و آینده‌سازان اصفهان، تیم ته جدولی لیگ نیز در خانه از شهرداری تبریز، تیم ماقبل آخر جدول پذیرایی می‌کند. گرگانی‌ها هم که بعد از تیم‌های پرمهره لیگ در جایگاه چهارم قرار دارند در هفته یازدهم به تهران می‌آیند تا با دانشگاه آزاد روبرو شوند.

๑۩۩๑ פֿـانـہ ے بـωـڪتبال ๑۩۩๑ 1
من بسیار از شما متشکرم ممنان Blush Angel Angel Angel Angel Angel
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان