امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ماجرای دختری که به دلیل ازدواج اجباری روی خودش اسید پاشید!

#1
ماجرای دختری که به دلیل ازدواج اجباری روی خودش اسید پاشید! 1

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ از طراحی سناریوی اسید پاشی روز گذشته در محله نازی اباد توسط قربانی حادثه خبر داد.

به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، ساعت 14 روز یکشنبه 15 آذرماه از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره اسید پاشی در یکی از کوچه های فرعی خیابان بهمن یار به کلانتری 130 نازی آباد اعلام شد.

با حضور مأموران کلانتری در محل و تأیید خبر اولیه مبنی بر اسیدپاشی بر روی یک دختر جوان 21 ساله، بلافاصله موضوع به پلیس آگاهی و مرجع قضایی اعلام و به دستور سرپرست دادسرای امور جنایی پرونده مقدماتی با موضوع اسیدپاشی تشکیل و پرونده در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با حضور در محل اسیدپاشی اقدام به تحقیقات میدانی کرده و آثار اسید بر روی آسفالت زمین و همچنین یک بطری حاوی مقداری اسید را در نزدیکی محل اسیدپاشی کشف می کنند.

همزمان، تیم دیگری از کارآگاهان اداره شانزدهم در بیمارستان حاضر و به تحقیق از دختر جوان پرداختند که از ناحیه سر و دو دست مورد سوختگی ناشی از اسید قرار گرفته بود.

براساس این گزارش، این دختر جوان به نام «م» در اظهارات اولیه مدعی شد که توسط سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی سفیدرنگ مورد اسیدپاشی قرار گرفته اما در ادامه تحقیقات تمامی اظهاراتش در این خصوص را تکذیب نمود و عنوان کرد که اسیدپاشی را شخصا انجام داده است.

وی در خصوص انگیزه خود از اقدام به اسیدپاشی بر روی خود گفت: بر خلاف میل با یکی از بستگان نزدیک خود بنام «ح» عقد کردم اما من قصد زندگی با پسر مورد علاقه خود به نام« امید» را داشتم و چون «ح» حاضر به طلاق نشد تصمیم گرفتم خود را با اسید بسوزانم و سپس با «امید» به زندگی خود ادامه دهم.

این دختر جوان افزود: موضوع اسیدپاشی را با امید در میان گذاشتم و نهایتا پس از تهیه اسید توسط وی ، در داخل کوچه اقدام به اسیدپاشی بر روی دست ها و سر خود کرده و پس از آن عنوان کردم که مورد اسیدپاشی قرار گرفته ام .

با توجه به اظهارات «م» در خصوص تهیه اسید توسط «امید» وی به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل و تحقیقات از وی آغاز شد.

امید با تأیید آخرین اظهارات «م» به کارآگاهان گفت : «م» موضوع اسیدپاشی بر روی خودش را مطرح کرد اما من با آن مخالفت کردم که با اصرار وی اقدام به تهیه اسید در هشتم آذر ماه کرده و از طریق یکی از دوستان وی به نام مریم متوجه حادثه دیشب شدم.

مریم نیز در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : از چندی پیش و در صحبت های خصوصی مابین خود با«م» فهمیدم که او علاقه ای به همسرش ندارد و قصد دارد با آسیب زدن به خود از همسرش طلاق بگیرد.

وی با تأکید بر این موضوع که از تهیه اسید توسط امید و طراحی اسیدپاشی هیچ اطلاعی نداشته، به کارآگاهان گفت: در زمان اسیدپاشی در تهران حضور نداشتم و پس از تماس خانواده «م» موضوع را فهمیدم و سپس با امید تماس گرفتم که وی نیز مدعی شد که از این حادثه خبر ندارد.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اشاره به این موضوع که مصدوم حادثه همچنان جهت اقدامات درمانی در بیمارستان بستری است، تصریح کرد: امید در آخرین اظهاراتش به کاراگاهان مدعی شده که با وعده طلاق گرفتن 'م' از همسرش، حاضر به تهیه اسید برای وی شده است.
پاسخ
 سپاس شده توسط √ ΙΔΙΞΗ SΤΙF √ . ، **elmira** ، تنهااااااااااااااااااااااااا
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ازدواج اجباری دختر 9 ساله با سگ!
  ماجرای Hک در شاد
  التماس دختر 16 ساله برای ازدواج با دوست پسرش (عکس)
Subarrow تحلیل رویترز از دلیل تغییر لحن محمد بن‌سلمان در برابر ایران
  نامه‌ی دختری زشت که میخواست زیبا باشه
Heart نخست‌وزیر بلغارستان به دلیل ماسک نزدن جریمه شد
  آیا ماجرای صلح امام حسن (ع) دوباره تکرار می‌شود؟/ پاسخ از رهبر معظّم انقلاب
Heart پارلمان آلمان ماسک را اجباری کرد
  اصلی‌ترین دلیل مرگبار شدن کرونا کشف شده است!
  ماجرای "مفقود شدن نمونه‌های کرونا" از زبان سرپرست علوم پزشکی اهواز

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان