امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سه لحظه ماندگار رونالدو در سال 2015

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سه لحظه ماندگار رونالدو در سال 2015 1

در سالی که رئال مادرید نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و موفقیت های سال های گذشته خود را نکرار کند، سوپر استار این تیم توانست مثل همیشه در سط ایده آل خود ظاهر شد.


کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید در سال 2015 هم مثل سال های گذشته، پرکار و خبرساز بوده است. وی که امسال هم در کنار لیونل مسی به عنوان نامزد دریافت توپ طلا معرفی شده است، در بازی با ختافه گل چهارم تیمش را به ثمر رساند تا در دوره 5 ساله حضورش در لا لیگا، رکورد دیگر را هم جا به جا کند. در ابتدای این سال قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها نیز به کلکسیون افتخارات این بازیکن و باشگاه رئال مادرید اضافه شد، عنوانی که می توانست شروع طوفانی دیگر از سوی مادریدی ها باشد، اما قوهای سپید در تکرا موفقیت های سابق خود ناکام ماندند. این ناکامی ها در عملکرد رونالدو تأثیری نداشت و این بازیکن همانطور که از وی انتظار می رفت در سطح ایده آل خود ظاهر شد.

این بازیکن در سال 2015 سه لحظه ماندگار داشته که آنها را مرور می کنیم؛

13 ژوئن 2015؛ بازی تیم های ملی ارمنستان و پرتغال:

در دیداری که پرتغالی ها نیاز مبرم به برد داشتند تا از رفتن به پلی آف یورو 2016 خلاص شوند و در شرایطی که بازی برابر این تیم نه چندان قوی که البته در آن روز بر خلاف انتظار خیلی خوب بازی می کرد گره خورده بود، رونالدو با هتریک خود توانست تیم ملی کشورش را در صعود مستقیم به جام ملت های اروپا یاری کند. وی در 3 برد پرتغالی ها از مجموع 7 پیروزی با ارزشی که کسب کردند نقش مستقیم و تعیین کننده داشت و با به ثمر رساندن 5 گل مقدمات حضور پرتغال را در فرانسه مهیا کرد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سه لحظه ماندگار رونالدو در سال 2015 1

1 اکتبر 2015؛ بازی مالمو و رئال مادرید، شکسته شدن رکورد رائول

دو گلی که کریس رونالدو در بازی با نماینده سوئد در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند، باعث شد تا به تنهایی بتواند لقب برترین گلزن رئال مادرید را از آن خود کند. عنوانی که تا پیش از گلزنی در بازی با مالمو، در اختیار رائول گونزالس بود. رائول برای کهکشانی ها در 741 بازی 323 گل وارد دروازه حریفان کرده بود، در حالی که دو گل رونالدو وی را در رئال مادرید 324 گله کرد و کار بزرگ رونالدو زمانی مشخص می شود که بدانیم ستاره پرتغالی این تعداد گل را در 308 بازی به ثمر رساند! او بعدها در مصاحبه ای عنوان کرد، زمانی که پیراهن سفید رئال را بر تن کرد، هرگز فکرش را نمی کرده که بتواند رکورد رائول بزرگ را بشکند.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سه لحظه ماندگار رونالدو در سال 2015 1

23 می 2015؛ بازی رئال مادرید و ختافه، آقای گلی لا لیگا؛

در آخرین هفته مسابقات لا لیگا، رئال مادرید قافیه را به بارسلونا باخته بود و این تیم کاتالانی بود که توانسته عنوان قهرمانی را از آن خود کند. اما 57 دقیقه بازی در برابر ختافه و ششمین هتریک فصل رونالدو در کنار چهار گلی که در بازی با الچه به ثمر رساند و 5 گلی که وارد دروازه گرانادا کرد، باعث شد این بازیکن در جدول گلزنان لا لیگا 48 گله شود و برای دومین سال پیاپی (این بار بدون سوارز) کفش طلای اروپا را به خود اختصاص دهد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سه لحظه ماندگار رونالدو در سال 2015 1

در سال 2015 رئال مادرید خیلی حال و روز خوشی نداشته است،اما همچنان رونالدو را به عنوان یک بازیکن بزرگ و تأثیرگذار در این تیم بازی کرده است و این سه لحظه را می توان به عنوان لحظات خاطره انگیز اعجوبه پرتغالی در نظر گرفت.

شایان ذکر است که رونالدو هفته گذشته باز هم با گلزنی مقابل ختافه رکورد دیگری را شکست و آن هم کسب عنوان سومین گلزن برتر تاریخ لا لیگا بود. در حالی که تا پیش از این بازی این عنوان را با هوگو سانچز شریک بود.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  رونالدو اشتباه بزرگش را تکرار کرد
  یوونتوس جانشین رونالدو را پیدا کرد
  تصمیم بزرگ کریستیانو رونالدو لو رفت (عکس)
  تصمیم نهایی کریس رونالدو برای آینده مشخص شد
  خشم شدید اشکان در لحظه تعویض از چه بود؟
  طارمی بود یا کریستیانو رونالدو؟
  یوونتوس و تبعیضی که مخصوص رونالدو است!
  نگاه خشمگین رونالدو به علی دایی (عکس)
  علی قربانی روبروی کریس رونالدو (عکس)
  این رونالدو در یوونتوس ماندنی نیست (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان