امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

طالع بینی سال 91 !!!

#1
Rainbow 
باتوجه به دقت بالای طالع بینی چینی در پیشگوئی وقایع طالع شمارا به این روش بیان می داریم .چینیها معتقدند بودا در شروع سال نو ازبین تمام حیوانات تنها دوازده حیوان را برای گردش زمین انتخاب کرده است که به ترتیب ظاهر می شوند وانسانها برحسب تولد در سال مورد نظر دارای همان خصوصیات می باشند .این حیوانات به ترتیب : موش ، گاو ، ببر ( پلنگ ) ،گربه ( خرگوش ) ،اژدها ( نهنگ ) ،مار اسب ، بز (گوسفند) ،میمون ، خروس ( مرغ وجوجه ) سگ وبالاخره خوک می باشند . شبیه همین اعتقاد نیز بین ما ایرانیان وجود دارد. سال 1391 به نام اژدها می باشد ببینیم سال اژدها برای ما چگونه خواهد بود . برای خواندن طالع مربوطبه خودتان ابتدا باید بدانید در چه سال چینی متولد شده اید برای اطلاع در این مورد به لینک طالع بینی چینی مراجعه نمائید.


سال 1391 ، سال اژدها ( یا نهنگ ایرانیها )
به جرات می توان گفت مهمترین سال در طالع بینی چینی ، سال اژدها می باشد. از آنجا که در باورهای قدیمی چینی، اژد‌ها حیوان مقدسی بوده و پرستیده می‌شده و بخشنده آب و باران به شمار می‌آمده است، ۲۰۱۲ هم سال فرخنده و پر خیر و برکتی برای چینی‌هاست و برای همین، آغاز سال نوی چینی امسال، در بسیاری از کشور‌ها با جشن و شادی فراوان و نیایش در معابد همراه بود؛ سال نویی که علاوه بر چین، در هنگ کنگ، تایوان، برونئی، کره، مغولستان، نپال، بوتان، ویتنام، سنگاپور، اندونزی، مالزی، فیلیپین و تایلند هم گرامی داشته می‌شود. این باور آنقدر قوی می باشد که بسیاری از زنان باردار در چین قبل از تمام شدن سال اژدها فرزندان خودرا زودتر و از طریق سزارین بدنیا می آورند. مردم چین همواره این تصور را داشته اند كه اژدها می تواند روح های شیطانی را تطهیر و از بروز بلایای طبیعی جلوگیری كرده و قدرتی برای اتكای مردم باشد و نیازهای آنان را برطرف كند. به همین سبب حتی در كاخ های بجا مانده از امپراطورهای قدیم مشاهده می شود تصاویری از اژدها بر روی دیوارها و اثاثیه حك شده كه نمونه ای از آن دیوار ' 9 اژدها ' در 'شهر ممنوعه ' در قلب پكن پایتخت چین است. در یادداشت های تاریخی آمده است كه كسانی كه بعد از سال اژدها یعنی در سال مار بدنیا می آیند باز هم خود را ' اژدهای كوچك ' می نامند به این تصور كه اژدها به آنها زندگی طولانی تری داده است. بنابراین متولد شدگان سال مار هم اصولا از واژه چینی ' شونگ چی ' به معنای ' حركت انرژی ' استفاده می كنند . انرژی كه از سال اژدها دریافت شده و آنها را حیاتی طولانی بخشیده است. از دیگر خصوصیات افراد متولد سال اژدها ، درایتمندی ، رفتارهای دوستانه و دوستدار همكاری با دیگران برشمرده شده است. برای دیدن کلیه مطالب در خصوص این سال می توانید به لینک سال اژدها مراجعه کنید.
و اما در سال اژدها چه می گذرد ؟
جاه طلبی کنید اشکالی ندارد موفق خواهید شد. پیشروی کنید. سال خوبیست ، سال درخششهای بی نظیر است . سال نمایشات و تظاهرات خیابانی.سال پیروزیها ( یا شکستهای ) تماشائی. ولی به هر حال مواظب باشید که در این آتش نسوزید.پیشگوها معتقدند که امسال سال موفقیتهای چشمگیر سیاسی یا هر زمینه دیگری است. اما مواظب باشید شاید این موفقیتها فقط نوعی چشم بندی باشد. التهابات سال ببر و گربه هنوز ادامه دارد اما دقت کنید که اژدها پر زرق و برقتر و پر سرو صداتر است.
اگر فرزند شما قرار است در این سال بدنیا بیاید شما کاری ندارید که برای او انجام دهید چون او خودش راه زندگیش را پیدا خواهد کرد مشروط بر آنکه در یکروز طوفانی بدنیا نیامده باشد. در این صورت باید خیلی مراقب او باشید.


برای موش :
امسال به شما خیلی خوش خواهد گذشت . در زمینه کارهای شغلیتان با موفقیت روبرو خواهید شد و هیچ دلیلی برای نگرانی و اظطراب نخواهید داشت.


برای گاو :
اینطور به نظرتان می رسد که حالا همه چیز بر وفق مراد است . اما مواظب باشید . این فقط نوعی چشم بندی است سرتان را پائین بیاندازید و کارتان را بکنید.

برای ببر :
شما امسال مسائل زیادی دارید که از آنها لذت ببرید امسال سال هیاهو و لاف زنی است و شما به هر دو ی این حالات علاقه مندید.


برای گربه :
شما امسال به تمام این قال و مقال به صورت یک مساله سرگرم کننده نگاه می کنید . به هرحال بهتر است آرد خودرا الک کنید ، چون اشکالی برای شما و زندگی شما پیش نخواهد آمد.


برای اژدها :
شما مثل یک ماهی در اقیانوس شاد هستید.امسال سال شماست و بسیار به شما خوش خواهد گذشت.

برای مار :
امسال هیچ مشکلی برای شما وجود ندارد . سرو صدا و هیاهوی امسال برای شما ناراحت کننده نیست . در حقیقت همه چیز توام با راحتی است و زندگی به شما لبخند می زند.


برای اسب :
برای شما که عاشق مبارزه و مسابقه هستید به هیچ وجه سال بدی نیست . حتی برای شما پیش بینی موفقیتهائی هم می شود.


برای بز :
تمام پیش آمدها اسباب تفریح شماست . انگار که در یک چهارشنبه بازار باشید پس بی خودی در قضایای استرس زا دخالت نکنید.

برای میمون :
واقعاً که جالب و بامزه است . شما می دانید که اژدها برای انجام هرکاری به شما نیازمند است !

برای خروس :
حسابی از زندگی لذت خواهید برد . بخت با شما یار است و چقدر خوب خواهد شد اگر برای ازدواج آستین بالا بزنید.

برای سگ :
تمام این غوغا و هیاهو جز اینکه اوقات شمارا تلخ کند نتیجه دیگری نخواهد داشت . امسال شما عبوس و اندکی زودرنج هستید و دائم در خود فرو رفته.

برای خوک :
شما معتقد می شوید که خیلی واقعی تر از این می شود زندگی کرد. حوصله تان از اینهمه سرو صدا ها سر می رود بهترین کار این است که به جمع دوستان پناهنده شوید و تا می توانید بخورید و استراحت کنید و انرژی ذخیره کنید .
طالع بینی سال  91 !!! 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Nazanin501
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مراقبت های بعد از عمل بینی چگونه است؟
Wink طالع بینی ازدواج ماهها با هم
Rainbow طالع رنگی هفته – ۱۱ تا ۱۷ خرداد ^ــ^
  طالع بینی چینی
Rainbow طالع بینی ایتالیایی (واقعی بودا!)
Rainbow طالع رنگی هفته – ۲۵ تا ۳۱ خرداد ^ــ^
  عشق از نظر متولدین 12 ماه سال (فال و طالع بینی)
  تالع بینی ازدواج متولدین هر ماه با هم
  پرنده ماه تولد به همراه طالع بینی آن بدوووو ازدستت نره
Rainbow طالع بینی تاریخ تولد !!!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان