امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

معرفی بهترین هتل های دبی

#1
Photo 
قصد دارم در این موضوع مفید باشم و هرچه در باره هتل های دبی میدونم براتون بزارم چون در این زمینه اطلاعاتی خوبی دارم در این تاپیک بهترین هتلهای دبی رو با تصاویر راتون میزارم تا برای اقامت در تور دبی محل اقامتی رات داشته باشیدو بهتون خوش بگذره
هتل 5 ستاره آتلانتیس پالم دبی

Atlantis The Palm Hotel Dubai
یکی از بهترین و اعجاب انگیز ترین هتل های 5ستاره ی دبی  که جایگاه خوبی در بین هتل های هم ردیف در خاور میانه و حتی جهان دارد هتل آتلانتیس پالم تور دبی Atlantis The Palm Hotel Dubai میباشد با هزینه یک میلیارد و ششصد میلیون دلار در زمینی به مساحت 45 هکتار با مجموع 1600 اتاق و سوییت ساخته شده است. 
هتل اتلانتیس دبی در منتهی الیه پالم دوبی ساخته شده است درست مثل یک تاج باشکوه بر سمبل جمیرا. موقعیت عالی هتل آتلانتیس دبي در حلال بالایی جزیره مصنوعی نخل جمیرا در پالم دبی و طراحی بی نظیر و امکانات متعدد این هتل ، هتل آتلانتیس در دبی را به هتلی اعجاب انگیز تبدیل نموده است.
معرفی بهترین هتل های دبی 1

امکانات هتل آتلانتیس دبی بسیار متنوع و در فضایی مجلل وخیره کننده سرشار از تنوع ، تحرک وسرزندگی با امکانات وسیع تفریحی برای انواع سلایق ، زوجهای جوان،توریستها،بازرگانان ،کودکان ،جوانان،بزرگسالان و ورزشکاران می توانند از امکانات تور هتل آتلانتیس دبی بهره مند شوند. چند کلاب، زمین تنیس، محوطه مخصوص بازی بچه ها، چند ساحل اختصاصی، تور با هلیکوپتر بر فراز دبی، سالن اسپای حرفه ای و ... اینها همه باعث میشوند تا اوقات فراموش نکردنی در این هتل برایتان رقم بخورد.
آدرس و نقشه هتل آتلانتیس دبی :  Crescent Road, The Palm Island, Dubai - United Arab Emirates
اتاقهای هتل آتلانتیس دوبی در انواع اتاقهای استاندارد ، اتاقهای لوکس ، اتاقهای دلوکس ، اتاقهای کینگ ، اتاقهای مخصوص ماه عسل ، اتاقهایی با سرویس ویژه برای معلولین ، اتاقهای وی ای پی و سوئیتها ی مجلل که لوکسترین و مجلل ترین این سوئیتها و البته گرانترین این سوئیتها پرزیدنت روم می باشد. تعداد اتاقهای هتل آتلانتیس دبی تور شامل هزار وپانصدو سی و نه اتاق و سوئیت است و در بیست وسه طبقه این هتل پراکنده است شامل اتاقهای روبه خلیج فارس , اتاقهای روبه پارک آبی ، اتاقهای روبه استخر و اتاقهای مشرف به آکواریوم هتل 5 ستاره اتلانتیس دبی و حتی سوئیتهایی که دیواره اتاق خواب آن اکواریوم بزرگ هتل آتلانتیس می باشد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بهترین مکان برای سفر داخلی در تابستان
  بهترین زمان برای سفر به تایلند
  معرفی و آشنایی با رستوران زوما استانبول
  معرفی 4 مورد از هتل های 3 ستاره در شهر تفلیس
Rainbow بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت کدام است؟
  معرفی 10 کاخ زیبای جهان
  سفر به تایلند و معرفی جزیره های آن
  معرفی اسپانیا، سرزمین ماتادورها + تصاویر
  بهترین و شیک ترین هتل های آنتالیا
  بهترین مکان ها برای چتربازی در جهان

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان