امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

رونالدو با دل خوش به تعطیلات نرفت

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
رونالدو با دل خوش به تعطیلات نرفت 1

اسپانیا - کریستیانو رونالدو الان دیگر در تعطیلات کریسمس به سر می‌برد اما بی‌شک نه با دل خوش. پیروزی 10 بر 2 مقابل رایووایکانو خنده را بر لب‌های هیچ‌کدام از رئالی‌ها ننشاند و در این میان اوضاع کریس که هنگام ترک زمین غمگین‌ترین چهره را در بین هم‌تیمی‌هایش داشت، بدتر بود.

ستاره پرتغالي با وجود زدن 2 گل، به خاطر واكنشي كه حاضران در برنابئو به تيم نشان دادند، در نهايت عصبانيت راهي خانه شد. بهترين گلزن تاريخ رئال‌مادريد هيچ‌وقت احساسش را پنهان نمي‌كند و در بازي با وايكانو هم وقتي بعد از گل دوم حريف صداي سوت حاضران در ورزشگاه بالا رفت، انگشت اشاره‌‌اش را به نشانه «نه» به آنها نشان داد تا ساكت‌شان كند. كريس كاملاً درك مي‌كند كه هواداران ممكن است از كار تيم رضايت نداشته باشند اما نحوه برخورد آنها برايش قابل درك نيست. او بارها و بارها گفته كه مردم بايد پشت تيم بايستند اما اين‌طور كه پيداست، مردم پيام او را نگرفته‌اند و به همين خاطر هم هست كه عكس‌العمل‌شان به خصوص در بازي با رايو دلش را به درد آورده.

دردناك‌ترين واكنش
واكنش هواداران رئال به گل دوم رايو هرچند كوتاه اما بي‌شك يكي از سخت‌ترين اعتراض‌هايي بود كه رونالدو در دوران بازي‌‌اش در رئال با آن روبه‌رو شده. به همين خاطر هم بود كه بعد از آن براي هيچ‌كدام از گل‌هايش جشن نگرفت و در پايان بازي هم حتي به ميكسدزون ورزشگاه نرفت. او در عوض ترجيح داد به رختكن برود، زود دوش بگيرد و با سرعت برق ورزشگاه را ترك كند. كريس حتماً در دل به خودش گفته: «وقتي مردم تيم را تنبيه مي‌كنند، من هم آنها را تنبيه مي‌كنم.»

نارضايتي باشگاه
سران و مقامات باشگاه مادريدي اما در اين ميان نه دل خوشي از سوت‌ها و اعتراض‌هاي هواداران دارند و نه از واكنشي كه كريس در اين‌گونه مواقع به مردم نشان مي‌دهد، خوش‌شان مي‌‌آيد. آنها معتقدند كه اين‌جور برخوردها نه تنها كاري از پيش نمي‌برد بلكه تنش بين باشگاه و طرفداران تيم را بيشتر هم مي‌كند. به همين خاطر از مهاجم‌شان خواسته‌اند كمي انعطاف از خودش نشان دهد و رفتار آرام‌تري داشته باشد. كريس هم البته بي‌شك همه سعي خودش را مي‌كند اما از آنجايي كه خونش در كل زود به جوش مي‌‌آيد، نمي‌تواند ساكت بماند و جواب ندهد.

اوضاع خوب جسمي
كريس در شرايط بد روحي به تعطيلات مي‌رود اما حداقل خوشحال است كه از نظر جسمي و بدني هفته به هفته بهتر مي‌شود. تمام مشكلاتي كه با زانوي چپش داشت و در ابتداي فصل كار را برايش سخت كرده بود حل شده و او حالا صد‌درصد روي فرم بازگشته و توان گلزني‌‌اش را تمام و كمال بازيافته. رونالدو از ابتداي فصل تا حالا 23 گل در 22 بازي زده كه 12 تايش در لاليگا بوده و 11 تاي ديگر در ليگ قهرمانان اروپا. او همين چند وقت پيش با پشت ‌سر گذاشتن ركورد رائول به بهترين گلزن تاريخ رئال تبديل شد و 11 گلش در مرحله گروهي ليگ قهرمانان او را به اولين بازيكن تاريخ تبديل كرد كه در اين مرحله از اين رقابت‌ها 10 گل يا بيشتر زده.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  رونالدو اشتباه بزرگش را تکرار کرد
  یوونتوس جانشین رونالدو را پیدا کرد
  تصمیم بزرگ کریستیانو رونالدو لو رفت (عکس)
  تصمیم نهایی کریس رونالدو برای آینده مشخص شد
  طارمی بود یا کریستیانو رونالدو؟
  یوونتوس و تبعیضی که مخصوص رونالدو است!
  نگاه خشمگین رونالدو به علی دایی (عکس)
  علی قربانی روبروی کریس رونالدو (عکس)
  این رونالدو در یوونتوس ماندنی نیست (عکس)
Clocket رونالدو و رئال مادرید با هم در ارتباط هستند (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان