امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

طراحی سایت رایگان با تمام امکانات

#1
اخیرا سازندگان وبسایت* ها محبوبیت و توجه زیادی را کسب کرده*اند که این محبوبیت را به سرویس*هایی چون Wix و Webnode مدیون*اند. این*ها طراحانی هستند که به شما این امکان را می*دهند تا به صورت آنلاین، یک وب سایت کامل، بدون هزینه و به صورت مستقیم در مرورگر خود، بسازید، بدون اینکه دانش قبلی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
طراحی در این زمینه داشته باشید.
بسیاری از این سرویس*ها ممکن است پکیجی را به شما پیشنهاد کنند که حاوی جزییات بیشتر است تا اگر به ابزار بیشتری نیاز دارید، آن*ها را با قیمت کمی تهیه کنید. بزرگ*ترین مزیت استفاده از این سرویس*ها، سرعت بی*همتای آن*ها است. طوری روی صفحه مرورگر شما می*آیند و عمل می*کنند که به عملکرد آن*ها اصطلاحا «click-and-drag» (کلیک کنید و بکشید) می*گویند.
اگر شما طراح سایت و یا خالق حرفه*ای نیستید، اما به یک ابزار آسان و سریع برای طراحی سایت نیاز دارید، شاید شما برای یکی از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
روش های کم کردن هزینه طراحی سایت را امتحان کرده باشید اما یکی از برنامه*های زیر را هم امتحان کنید:


8 ابزار رایگان دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
طراحی سایت رایگان با تمام امکانات برای اینکه بتوانید سایت خود را بسازید:



طراحی سایت رایگان با تمام امکانات 1

Wix
یک ابزار آنلاین ساده اما قوی در این زمینه است. شما می*توانید از بین دریایی از الگوهای طراحی، آن چیزی را که می*خواهید پیدا کنید و یا حتی از یک پرده نقاشی شاهد (blank canvas) شروع کنید. این سرویس، ابزارهای لازم را برای انجام کار شما فراهم می*آورد، از جلوه*های انیمیشنی و آلبوم*های عکس گرفته تا google map و RSS feed. در این سرویس شما می*توانید فقط با چند کلیک کوچک، عکس*ها را از Flickr و ویدیو*ها را از You Tube دریافت کنید. در این سرویس شما می*توانید ابزارهایی که لازم دارید را براحتی در دسترس خود قرار دهید و زمانیکه لازمشان ندارید آن*ها را hidden کنید. این نرم افزار برای دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
طراحی سایت شرکتی ایجاد صفحات جدید و نیز ویرایش و به روز کردن صفحات قدیمی*تر بسیار آسان است. Wix بهترین انتخاب برای داشتن یک flash website رایگان است.
Weebly
یک سرویس سریع و آسان دیگر (از نوع click-and-drag) است که به شما امکان دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
طراحی سایت حرفه*ای را در کمترین زمان می*دهد. عناصر محتوایی مثل ویدیو، عکس، نقشه، متن و... می*توانند به راحتی با کشیدن آن*ها از weebly bar به صفحه وب شما، به وبسایت شما اضافه شوند. از بین الگو*های آن*ها باید یکی را انتخاب کنید که هر کدامشان بسیار قابل تغییر و انعطاف پذیرند تا شما خلاقیت خود را امتحان کنید. اضافه کردن مطلب و مدیریت صفحات وبسایت شما بسیار آسان است. زمانیکه صفحه*ای را به وبسایت خود اضافه می*کنید، بطور اتوماتیک به navigation bar شما اضافه می*شود، پس هیچ نیازی نیست که navigation خود را به روز کنید. قلمرو وبسایت شما در فرمت «pagename. weebly. com» است، پس اگر دلتان بخواهد می*توانید نام قلمرویی را برای خودتان خریداری و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
طراحی سایت بخواهید ایجاد نمایید.
WEBS
یکی از محبوب*ترین خالقان رایگان وب سایت است و ویژگی همه سازندگان وبس ایت آنلاین را دارد. جالب است بدانید که توانایی کامل کردن سایت شما را با Paypal و google checkout را نیز دارا می*باشد. فقط کافی است چند بار کلیک کنید و اطلاعات حسابتان را بدهید تا برای دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
افزایش رتبه سایت به وبسایت خود عملکرد دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تجارت الکترونیک (e-commerce functionality) دهید. همچنین می*توانید شبکه انحصاری منحصر به خود را بسازید. برای اینکار فقط کافی است از کاربران خود بخواهید که به شما بپیوندند (join شوند) و همه این*ها فقط با چند کلیک می*سر می*شود. جالب است، نه؟
WEB NODE
استفاده از آن بطور باورنکردنی*ای آسان است. چیزی که آن را شاخص کرده است طریقه دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
طراحی سایت و ویرایش آن است. بیشتر شبیه یک سیستم مدیریت محتوا عمل می*کند. برای ویرایش صفحات ابتدا باید آن صفحه را مرور کنید، سپس تغییرات لازم را اعمال نمایید. این به شما کمک می*کند تا بفهمید که وبسایت شما چگونه بنظر می*رسد و بهتر عمل می*کند. در هر زمانی با استفاده از toolbar می*توانید طراحی و طرح بندی صفحه خود را عوض کنید. مزیت استفاده از این سرویس برای ایجاد و ویرایش یک وبسایت این است که به شما اجازه لینک شدن اتوماتیک و navigation را می*دهد، پس برای ایجاد وبسایت*های بزرگ با محتوای زیاد و هم چنین دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
طراحی سایت فروشگاهی مناسب است.

JIMDO
از این لحاظ که قبل از ویرایش هر صفحه باید آن را مرور کرد، شبیه WEB NODE است اما به اندازه WEB NODE قوی و البته به اندازه آن آسان نیست. از طرفی دیگر این برنامه طرح*ها را در سطح گشترده تری در اختیار شما قرار می*دهد. دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
طراحی سایت با این سایت اما جالب است.
SPROUT BUILDER
ویژگی*هایی دارد که به شما اجازه می*دهد تا خیلی سریع و آسان یک وبسایت پر از مدیا را طراحی کرده، انتشار داده و مدیریت کنید. طراحی*های قوی و خوبی دارد اما هنگامیکه برای اولین بار از آن*ها استفاده می*کنید ممکن است سخت به نظر برسد. ویژگی*های عالی آن شامل toolbar قابل کشیدن (dragable) است که تعداد آپشن*های طراحی باورنکردنی*ای را در اختیار شما قرار می*دهد (مثل سایه زنی، کدر کردن، تزیین کردن، اریب کردن و...).
VIVITI
در درجه اول یک سیستم مدیریت محتوا است که خیلی به طراحی اهمیت نمی*دهد اما هنوز هم یک سرویس مناسب برای ساخت سریع و آسان یک وبسایت است. یکی از الگوهای آن*ها را انتخاب می*کنید، سپس به تعدادی که لازم دارید صفحه درست می*کنید و بعد هم محتوای خود را اضافه می*نمایید. درست است که کار با آن آسان می*باشد اما اگر به دنبال یک سرویس قوی برای دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
طراحی سایت تجارت الکترونیک با امکانات نامحدود برای ساخت وبسایت خود هستید، VIVITI گزینه مناسبی نیست.
SYNTHASITE
عملکردی شبیه نرم افزارهای نشر Desktop مثل ناشر مایکروسافت دارد. ویژگی*های ویرایش آن شبیه سایر سرویس*هایی است که تا الان توضیح دادیم اما ویژگی جالب توجه این است که یک برنامه ویرایش عکس قوی بر اساس مرورگر دارد و این ویرایش عکس آنلاینکه در SYNTHASITE انجام می*گیرد حاصل همکاری با Picnic. com است. الگوهای آن بسیار متنوع، ازنوع خنده دار و با مزه گرفته تا انواع درجه یک (classy) هستند. با آن*ها و با امکان ویرایش عکس، می*توانید زمینه عکس*هایتان را عوض کنید.
ویرایش شد .
پاسخ
 سپاس شده توسط Faust ، ⓕⓐⓚⓔ ⓛⓘⓕⓔ♰
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  معرفی سایت ttsmaker
  آموزش سئو سایت
  نحوه تشخیص سایت نیم بها با LinkIrani.ir
  ویدیو طراحی پوستر استوری محرم ۱۴۰۰
  • سایت‌های کاربردی گوشیت۴
  معرفی_سایت / سایت همه‌فن‌حریف برای تبدیل فایل‌ها!
  معرفی سایت حذف صدای خواننده
  معرفی چند سایت گوگل برای فونت
  مشکل و علت دیر ایندکس شدن مطالب سایت در گوگل و رفع مشکلات آن (بخش دوم)
  مشکل دیر ایندکس شدن مطالب سایت در گوگل و رفع مشکلات آن (بخش اول)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان