امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

10 بازی که شما را به خاطر بازی کردن روی درجه سختی Easy آزار می دهند

#1
10 بازی که شما را به خاطر بازی کردن روی درجه سختی Easy آزار می دهند 1
10 بازی که شما را به خاطر بازی کردن روی درجه سختی  Easyآزار می دهند
"ترجمه شده از وبسایت GamesRadar"
همه ما انتظار مقداری چالش از بازیهایمان را داریم. چه معنی ای دارد اگر بتوانیم از ابتدا تا لیست سازندگان در انتهای بازی را بدون حتی تلاش کردن طی کنیم؟  با وجود این که بازیهایی مثل Dark Souls خیلی خوب هستند، بعضی وقت ها می خواهید بدون ترس از مرگ کارکترتان، یک بازی را انجام دهید. بعضی وقت ها هم دلتان می خواهد به جای کوباندن دکمه ها در مبارزات، از نظاره کردن بازی لذت ببرید! و بعضی وقت ها هم سازندگان می توانند حسابی برای این موضوع، شما را به تمسخر بگیرند.
بله، بسیاری از بازیها یک درجه سختی Easy برای بازیکنان کم تجربه دارند، ولی یک نوع خاص از یک انسان مردم آزار نیاز است تا این بازیکنان را مسخره کند؛ آن هم با قطع کردن دسترسی آنها به بخشی از بازی، تمام کردن بازی برای آنها و یا تغییر دادن تجربه بازی به طوری که مدام فقط برای این که سختی کمتری را می خواستید مورد اذیت و تمسخر قرار بگیرید. این موارد جزو مواردی هستند که کسانی را که درجه سختی پایینتری را می خواستند، آزار دادند .

10 بازی که شما را به خاطر بازی کردن روی درجه سختی Easy آزار می دهند 1
  • Ninja Gaiden Black

بازیهای سری نینجا گایدن به شدت سخت هستند، و ریبوت سال 2004 این سری (با نام Ninja Gaiden) هم از این قاعده مستثنی نیست. خالق سری یعنی تومونوبو ایتاگاکی می خواست تا درجه سختی خردکننده روان این سری را به بهترین شکل بازگرداند – و دقیقا هم همین کار را انجام داد – و نتیجه آن هم این بود که تقریبا همه افراد، درجه سختی آنرا تا حدی غیرقابل بخشش گونه توصیف کردند.
برای آرام کردن منتقدان، ایتاگاکی و Team Ninja بازی را دوباره در یک سال بعد با نام Ninja Gaiden Black  عرضه کردند. این نسخه گروه جدیدی از دشمنان و Unlockable ها و دو درجه سختی جدید را شامل می شد: یک مد بسیار سخت Master Ninja و یک مد بسیار ساده Ninja Dog. بیشتر از این که بازی برای بازیکنان ساده تر شود، ایتاگاکی می خواست بدانید که دارید بازی را با چالش های کمتر انجام می دهید. در مد Ninja Dog، ریو هایابوسا، این نینجای خفن(!) یک روبان بنفش رنگ بسیار بلند روی دستش دارد که متاسفانه جدا هم نمیشود،و همراهش یعنی Ayane هم مدام او را تا انتهای بازی مسخره می کند! میدونید چیه؟ من فکر می کنم نمیتونم با این کنار بیام!

10 بازی که شما را به خاطر بازی کردن روی درجه سختی Easy آزار می دهند 1
  • Castle of Illusion Starring Mickey Mouse - SEGA GENESIS/SNES
درجه های سختی آسان باید بازی را برای افراد کم تجربه طوری تغییر دهند که بتوانند قادر به لذت بردن از بازی گرانی که خریده اند باشند، ولی بعضی وقت ها آنها با حذف کردن قسمت های بزرگی از گیم پلی و تشویق کردن بازیکن به انجام بازی در درجه سختی های بالاتر، به یک جوک مسخره تبدیل می شوند. Castle of Illusion Starring Mickey Mouse بدترین آنهاست.
در حالت عادی، هر World از این بازی شامل چند مرحله مختلف می شود که در نهایت به یک باس منتهی می شوند. اگر شما مد Practice را انتخاب کنید، فقط سه مرحله از تمام مراحل را بازی خواهید کرد و حتی با هیچ باسی هم مبارزه نخواهید کرد! وقتی هم که آنها را به اتمام برسانید، به راحتی از کنار باس فایت نهایی عبور می کنید و Minnie Mouse را نجات می دهید. بعد از آن هم بازی به شما می گوید که باید برای تجربه کامل یک درجه سختی بالاتر را انتخاب کنید. بدتر از همه، هر کدام از آن سه مرحله هم فوق العاده راحت است و اصلا شما را برای چالش هایی که در درجه سختی Normal با آنها روبرو می شوید آماده نمی کند. خوشبختانه این موضوع در نسخه ریمستر شده این بازی که توسط SEGA Australia ساخته شده بود، وجود نداشت.

10 بازی که شما را به خاطر بازی کردن روی درجه سختی Easy آزار می دهند 1
  • The Dishwasher: Vampire Smile
بسیاری از بازیها با مردن پی در پی شما یک مد آسانتر را برایتان باز می کنند: God of War، Devil May Cry، Shin Megami Tensei 4 و خیلی از بازیهای دیگر. ولی تعداد بسیار کمی از آنها به اندازه The Dishwasher: Vampire Smile که مسخره کردن را به سطح جدیدی می برد، توهین آمیز هستند. بله، اگر شما زیاد از حد کشته شوید، بازی از شما می پرسید که می خواهید این بار در درجه سختی Pretty Princess بازی را آغاز کنید یا نه. لعنت......
در این درجه سختی، دشمنان اصلا تهدید خاصی محسوب نمی شوند و وقتی به آنها ضربه بزنید، به جای خونریزی با فلب هی صورتی مواجه می شوید! و تعداد زیادی قلب های صورتی بسیار بزرگ هم در جای جای مراحل ظاهر می شوند! اگر تا به حال The Dishwasher را انجام نداده اید بهتر است بدانید که این بازی تماما سیاه و سفید است و طراحی گوتیک مانند دارد. پس این موضوع کاملا یاد آوری کننده ضعف شماست. خیلی ممنون.....


10 بازی که شما را به خاطر بازی کردن روی درجه سختی Easy آزار می دهند 1
  • Tales of Monkey Island 2: LeChuck's Revenge
هیچ چیز بدتر از گیر کردن در یک معمای چالش برانگیز نیست، ولی نصف لذت بازیهای Adventure در فهمیدن تدریجی راه حل معما ها توسط کمی تفکر است. پس یک حالت ساده که بسیاری از این معما ها را برایتان حل می کند می تواند همه چیز را خراب کند، نه؟ خب، Monkey Island 2 نه تنها یک حالت Lite دارد، بلکه عملا گروه خاصی در صعنت گیمینگ را به تمسخر می گیرد.
در پشت بسته بندی این بازی، از مد Lite به عنوان مدی مخصوص "تازه کار ها و منتقدان" یاد شده! بله، این یک عمل بر علیه منتقدان است! برای اضافه کردن توهین به آسیب وارد شده، در داخل بازی و در توضیح این مد، چنین می خوانیم: "من هیچ وقت قبلا یک بازی Adventure انجام نداده ام. من می ترسم." 0_
0
10 بازی که شما را به خاطر بازی کردن روی درجه سختی Easy آزار می دهند 1
  • Streets of Rage 3
گیمر های ژاپنی و آمریکایی وقتی در مورد درجه سختی بازیهایشان بحث می شود، نظرات متفاوتی دارند و این موضوع به این دلیل است که در مورد بیشتر بازی های ژاپنی ای که در غرب عرضه می شوند، درجه سختی Easy در نسخه های غربی، در واقع همان درجه سختی Medium در نسخه های ژاپنی است! Streets of Rage 3 هم دقیقا این کار را انجام می دهد. پس بهتر است درجه سختی Easy را انتخاب کنیم، نه؟
خب، شما می توانید، البته اگر نخواهید که بازی را تمام کنید. اگر شما Robot X را در انتهای مرحله 5 و در درجه سختی Easy شکست دهید، او با گفتن جمله "تو مثل یه مبتدی بازی می کنی" به شما طعنه می زند، بعد بازی Reset شده و عملا شما را از دسترسی به یک سوم پایانی بازی منع می کند! کاملا درست است، بازی نمی گذارد که دو مرحله انتهایی بازی را ببینید، آن هم فقط به خاطر این که دارید روی درجه سختی Normal ژاپنی بازی می کنید! برای اضافه کردن توهین به آسیب وارد شده، نسخه ژاپنی این بازی به هیچ وجه چنین کاری با شما نمی کند، حتی اگر روی درجه سختی Easy بازی کنید! شما در موردش چه فکر می کنید؟ چالش یا مضخرفات؟

10 بازی که شما را به خاطر بازی کردن روی درجه سختی Easy آزار می دهند 1
  • Twisted Metal 2
قبلا که تعداد بازی های Car Combat زیاد بود، Twisted Metal فرمانروایی می کرد. دنباله آن یعنی Twisted Metal 2 با ارتقا دادن فرمول موفق بازی در هر زمینه ای، بسیار بهتر از قبل شد. همچنین این بازی بسیار سخت است، مخصوصا اگر بخواهید به صورت انفرادی علیه CPU بازی کنید. خوشبختانه، یک درجه سختی Easy وجود دارد که می گذارد تازه کار ها با کنترل ها و گیم پلی آشنا شوند.....
و درست بعد از مبارزه با باس اول، همه چیز تمام می شود! بله، درست وقتی که فکر می کنید دارید در بخش داستانی خوب عمل می کنید به ناگهان یک تابلو توقف روی صفحه ظاهر می شود که عنوان می کند "هیچ بازنده ای از این نقطه به بعد اجازه ورود ندارد"! شما باید روی درجه سختی Medium یا Hard بازی کنید تا بتوانید پیشروی کنید. خب باشه، وقتشه که انقدر پشت سر هم نابود بشم تا بازی کاملا جذابیتشو از دست بده.....


10 بازی که شما را به خاطر بازی کردن روی درجه سختی Easy آزار می دهند 1
  • Civilization
این که برای بازی کردن روی درجه سختی آسان به شما یک نسبت دهند یک چیز است...... ولی این که شما را با شکست های تاریخی مقایسه کنند کاملا چیز دیگری است! این دقیقا کاری است که Civilization با به اتمام رساندن یک بازی روی درجه سختی آسان با شما می کند!
در پایان هر بازی در Civilization، امتیازات شما محاسبه شده و بر اساس این که چقدر خوب بوده اید، به شما یک لقب داده می شود. فرقی ندارد که چقدر خوب توانسته اید تا دشمنانتان را نابود کنید، اگر روی Easy بازی کرده اید شما با یک لقب مثل Warren G. Harding روبرو می شوید. او دیگر کیست؟ اوه، فقط یکی از بدترین و بی فایده ترین رئیس جمهور ها در تاریخ آمریکا! کسانی که هر کدام از افراد منصوب شده شان بعدا در یک رسوایی بسیار بزرگ درگیر شدند! بله، این یک ضربه از طرف تاریخ است. OUCH!
10 بازی که شما را به خاطر بازی کردن روی درجه سختی Easy آزار می دهند 1
  • Earthworm Jim
دهه 90 هیچ کم و کاستی از بابت بازی های پلتفرمر با حضور مسکات ها نداشت، ولی حداقل Earthworm Jim یک گیم پلی بسیار خوب داشت تا قضیه غیر عادی اش را پشتیبانی کند. درجه دیوانگی این بازی رسما از 10 امتیاز، روی 11 است(!) و همچنین مضحک ترین متلک درجه سختی Easy را داراست! البته فقط اگر نسخه PC CD-ROM بازی را داشته باشید.
با تشکر از میزان فضای قابل ذخیره سازی ای که فقط یک CD در آن زمان می توانست ارائه دهد، به اتمام رساندن Earthworm Jim روی درجه سختی آسان، ویدئوی پایانی بازی را برداشته و به جای آن یک فایل صوتی 10 دقیقه ای از سازنده بازی پخش می کند که ابتدا به سرزنش کردن شما می پردازد و بعد شما را با گفتن نکات غیر واقعی در مورد کرم ها مورد لطف قرار میدهد! شوخی نمی کنم . اول او با یک متلک جالب شروع می کند ("What a worm! Playing on practice, eh?") و سپس به نظر می رسد که می خواهد شما را آرام کند ولی شروع می کند به گفتن هر نکته ای مربوط به زندگی کرم ها که با ذهن خودش می سازد! البته، تمامشان هم واقعا جوک های بدی هستند. ممنونیم تکنولوژی!


10 بازی که شما را به خاطر بازی کردن روی درجه سختی Easy آزار می دهند 1
  • Valkyrie Profile
می دانید چه چیزی دیوانگی به نظر می رسد؟ این که درجه سختی Easy در واقع بازی شما را بسیار سخت تر کند! احمقانه به نظر می رسد، نه؟ خب، کمپانی Enix به این موضوع توجه نداشته و درجه سختی آسان بازی Valkyrie Profile دقیقا همین کار را انجام می دهد.
در درجه سختی Easy، بسیاری از Dungeon های این بازی اصلا پدیدار نمی شوند و حتی تعدادی از آیتم های مفید هم از جریان بازی حذف می شوند! این باعث می شود که بازی بسیار سخت تر شود چون در این صورت شما موقعیت چندانی برای تقویت کردن تیم خودتان به اندازه درجه سختی های متوسط و سخت ندارید. (بگذریم که روی درجه سختی آسان نمی توانید پایان اصلی را ببینید.) اضافه بر این، با وجود این که کارکتر هایتان در درجه سختی آسان از Level 30 شروع می کنند، به هیچ وجه نمی توانید آنها را به اندازه شروع کردن از Level 1 تقویت کنید.

10 بازی که شما را به خاطر بازی کردن روی درجه سختی Easy آزار می دهند 1
  • 50 Cent: Blood In The Sand
بازی کردن 50 Cent: Blood In The Sand برای خودش یک عذاب است؛ حالا نظرتان در مورد گرفتن یک اچیومنت با امتیاز 0 که به خاطر شکست خوردن در راحت ترین کار ها به شما داده می شود چیست؟
اگر شما درجه سختی Easy را انتخاب کنید و بعد در هر نقطه ای از بازی کشته شوید یک اچیومنت با نام Not Bulletproof دریافت می کنید. این یک یادآوری از تیم G-Unit است که نه تنها شما یک بازی 50 Cent را انجام داده اید، بلکه به قدری در آن بد بوده اید که سازنده ها دوست دارند که تمام جهان آنرا بدانند. هرچند، فکر می کنم بدست آوردن هر اچیومنتی از این بازی، مایه تاسف محسوب می شود.
فکر می کنم دفعه بعدی باید با Normal شروع کنم
از سازندگان بازی ها تشکر می کنم ! برای مسخره کردن من به خاطر این که نمی توانم بازی های دیوانه وار سخت شما را به اتمام برسانم. شما باعث شدید یک فرد بزرگسال امروز گریه کند.

ترجمه : پرهام آقاخانی
10 بازی که شما را به خاطر بازی کردن روی درجه سختی Easy آزار می دهند 1


پاسخ
 سپاس شده توسط L²evi ، sober ، ÆҐÆŠĦ ، Tᴀᴍᴏʀᴀ Pɪᴇʀᴄᴇ ، Tɪɢʜᴛ ، mr.destiny ، سربازان اینده ، M.AMIN13 ، vampire whs ، ترنج 15 ، mT_pOoM_taaK ، NAJY ، @پوریا@ ، SABER ، {HoSsein_83} ، AMIRMAHDI_AEZAZI ، کــــــــــⓐرمَن ، ρσєѕɪ ، Emmɑ
آگهی
#2
حرفتون در باره تمدن راسته من چنند باری تجربه کردم
هزار بار پ.خ داده برو موهاتو کوتاه کن گفتم نمیکنم!
میلیون بار گفته برو موهاتو کوتاه کن گفتم کوتاه نمیکنم!
حالا رفتم آرایشگاه ؛ شخمی ترین مدل مو رو ورداشته داره میزنه! Angry 
من... (به دلیل وجود کلمات نامناسب امکان پخش نیست)...!
ملت به مو نیاز نععععععرن!!! 6
پاسخ
#3
آقا چه فرق میکنه به هر صورت ما فارسیشو اونجوری میبینیم25r30

البته اره دیگه...یکمم فک کنم منحرفیم Telegh_01 
بهترین بالین من آغوش توست 8
پاسخ
#4
(17-08-2019، 20:18)mahyy نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(17-08-2019، 19:27)αℓι نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(17-08-2019، 18:27)mahyy نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(31-05-2016، 14:41)αℓι نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(21-05-2016، 13:30)عزراییل1 نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
نینجا گایدن ؟؟؟ Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided 25r3025r3025r3025r3025r3025r30
25r3025r3025r3025r3025r30
Telegh_01Telegh_01 راست میگی ها ولی توی انگلیسیش نوشته Ninja Gaiden یعنی نینجا گایدِن
آقا چه فرق میکنه به هر صورت ما فارسیشو اونجوری میبینیم25r30

البته اره دیگه...یکمم فک کنم منحرفیم Telegh_01 

یکم چیه داداش ما مرز های انحراف رو جا به جا کردیم Big Grin
پاسخ
 سپاس شده توسط MeiChiLu
#5
(17-08-2019، 20:58)αℓι نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(17-08-2019، 20:18)mahyy نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(17-08-2019، 19:27)αℓι نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(17-08-2019، 18:27)mahyy نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(31-05-2016، 14:41)αℓι نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
25r3025r3025r3025r3025r30
Telegh_01Telegh_01 راست میگی ها ولی توی انگلیسیش نوشته Ninja Gaiden یعنی نینجا گایدِن
آقا چه فرق میکنه به هر صورت ما فارسیشو اونجوری میبینیم25r30

البته اره دیگه...یکمم فک کنم منحرفیم Telegh_01 

یکم چیه داداش ما مرز های انحراف رو جا به جا کردیم Big Grin

واقعنمTelegh_01 در ضمن من دخترم باید بگی یکم چیه خواهر...Telegh_01Telegh_01
بهترین بالین من آغوش توست 8
پاسخ
#6
(17-08-2019، 21:12)mahyy نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(17-08-2019، 20:58)αℓι نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(17-08-2019، 20:18)mahyy نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(17-08-2019، 19:27)αℓι نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
آقا چه فرق میکنه به هر صورت ما فارسیشو اونجوری میبینیم25r30

البته اره دیگه...یکمم فک کنم منحرفیم Telegh_01 

یکم چیه داداش ما مرز های انحراف رو جا به جا کردیم Big Grin

واقعنمTelegh_01 در ضمن من دخترم باید بگی یکم چیه خواهر...Telegh_01Telegh_01

اوه اوه ببخشید خواهر آخه دخترا که زیاد بازی نمیکنن فک نمیکردم دختر باشی Big Grin
پاسخ
آگهی
#7
(17-08-2019، 21:47)αℓι نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(17-08-2019، 21:12)mahyy نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(17-08-2019، 20:58)αℓι نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(17-08-2019، 20:18)mahyy نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(17-08-2019، 19:27)αℓι نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
آقا چه فرق میکنه به هر صورت ما فارسیشو اونجوری میبینیم25r30

البته اره دیگه...یکمم فک کنم منحرفیم Telegh_01 

یکم چیه داداش ما مرز های انحراف رو جا به جا کردیم Big Grin

واقعنمTelegh_01 در ضمن من دخترم باید بگی یکم چیه خواهر...Telegh_01Telegh_01

اوه اوه ببخشید خواهر آخه دخترا که زیاد بازی نمیکنن فک نمیکردم دختر باشی Big Grin

خواهش میکنم.. Smile Heart

(17-08-2019، 21:47)αℓι نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(17-08-2019، 21:12)mahyy نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(17-08-2019، 20:58)αℓι نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(17-08-2019، 20:18)mahyy نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(17-08-2019، 19:27)αℓι نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
آقا چه فرق میکنه به هر صورت ما فارسیشو اونجوری میبینیم25r30

البته اره دیگه...یکمم فک کنم منحرفیم Telegh_01 

یکم چیه داداش ما مرز های انحراف رو جا به جا کردیم Big Grin

واقعنمTelegh_01 در ضمن من دخترم باید بگی یکم چیه خواهر...Telegh_01Telegh_01

اوه اوه ببخشید خواهر آخه دخترا که زیاد بازی نمیکنن فک نمیکردم دختر باشی Big Grin

خواهش میکنم البته من تا حالا ایتا رو بازی نکردمTelegh_01Telegh_01Telegh_01
بهترین بالین من آغوش توست 8
پاسخ
#8
بازی واسه ps4 معرفی کن
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
10 بازی که شما را به خاطر بازی کردن روی درجه سختی Easy آزار می دهند 1

ما روحمون به خون آلوده ست. ما هزارتا احساسو کشتیم.....
پاسخ
#9
(17-08-2019، 22:34)mahyy نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(17-08-2019، 21:47)αℓι نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(17-08-2019، 21:12)mahyy نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(17-08-2019، 20:58)αℓι نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(17-08-2019، 20:18)mahyy نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
البته اره دیگه...یکمم فک کنم منحرفیم Telegh_01 

یکم چیه داداش ما مرز های انحراف رو جا به جا کردیم Big Grin

واقعنمTelegh_01 در ضمن من دخترم باید بگی یکم چیه خواهر...Telegh_01Telegh_01

اوه اوه ببخشید خواهر آخه دخترا که زیاد بازی نمیکنن فک نمیکردم دختر باشی Big Grin

خواهش میکنم.. Smile  Heart


(17-08-2019، 21:47)αℓι نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(17-08-2019، 21:12)mahyy نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(17-08-2019، 20:58)αℓι نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(17-08-2019، 20:18)mahyy نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
البته اره دیگه...یکمم فک کنم منحرفیم Telegh_01 

یکم چیه داداش ما مرز های انحراف رو جا به جا کردیم Big Grin

واقعنمTelegh_01 در ضمن من دخترم باید بگی یکم چیه خواهر...Telegh_01Telegh_01

اوه اوه ببخشید خواهر آخه دخترا که زیاد بازی نمیکنن فک نمیکردم دختر باشی Big Grin

خواهش میکنم البته من تا حالا ایتا رو بازی نکردمTelegh_01Telegh_01Telegh_01

آخی خو بشین بازی کن25r30
پاسخ
#10
(17-08-2019، 23:53)αℓι نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(17-08-2019، 22:34)mahyy نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(17-08-2019، 21:47)αℓι نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(17-08-2019، 21:12)mahyy نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(17-08-2019، 20:58)αℓι نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
یکم چیه داداش ما مرز های انحراف رو جا به جا کردیم Big Grin

واقعنمTelegh_01 در ضمن من دخترم باید بگی یکم چیه خواهر...Telegh_01Telegh_01

اوه اوه ببخشید خواهر آخه دخترا که زیاد بازی نمیکنن فک نمیکردم دختر باشی Big Grin

خواهش میکنم.. Smile  Heart



(17-08-2019، 21:47)αℓι نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(17-08-2019، 21:12)mahyy نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(17-08-2019، 20:58)αℓι نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
یکم چیه داداش ما مرز های انحراف رو جا به جا کردیم Big Grin

واقعنمTelegh_01 در ضمن من دخترم باید بگی یکم چیه خواهر...Telegh_01Telegh_01

اوه اوه ببخشید خواهر آخه دخترا که زیاد بازی نمیکنن فک نمیکردم دختر باشی Big Grin

خواهش میکنم البته من تا حالا ایتا رو بازی نکردمTelegh_01Telegh_01Telegh_01

آخی خو بشین بازی کن25r30

تو بازیشون کردی؟ منکه دوست ندارم
بهترین بالین من آغوش توست 8
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  راهنمای قدم به قدم بازی Ark : Survival Evolved
Wink بهترین بازی برای موبایل
Lightbulb نقد بازی Stronghold Legends
  شهرهای برتر در تاریخ بازی های ویدیوئی
  درخواست نویسندگی در بخش معرفی و نقد بازی ها و زیرشاخه ها
  راهنمای قدم به قدم بازی Destiny 2
  چند هیولای خطرناک در بازی های ویدئویی|WUNDER-GUG-GAMERS
  چند عدد از عجیب ترین رمز ها در بازی های ویدئویی|WUNDER-GUG-GAMERS
  چند بازی که به شکل مناسبی آخر زمان رو ساختن|WUNDER-GUG-GAMERS
  چند عدد از سخت ترین بازی های تاریخ که پلیر رو حرفه ای میکنند|WUNDER-GUG-GAMERS

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان