امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

حیوآنآت در کجـآ زندگـی میکننــد ؟

#1
بسیاری از حیوانات در اطراف انسان ها زندگی می کنند. این حیوانات به دلیل بی خطر بودن و یا کم خطر بودن و زندگی در اطراف انسان ها، به حیوان های اهلی مشهورند. انسان ها از بعضی از این حیوانات اهلی مانند گوسفند و گاو استفاده می کنند. شیر، پنیر و گاهی روغنی که ما به عنوان غذا از آن ها استفاده می کنیم، بیشتر از همین حیوانات اهلی گرفته می شود. مثلا گاو شیر تولید می کند و ما شیر گاو را را می نوشیم و یا از شیر گاو مواد غذایی مثل پنیر، ماست تولید می کنیم. وجود این حیوانات اهلی نقش بسیار مهمی در زندگی انسان ها دارد.

با این حال حیوانات زیادی هم هستند که در اطراف انسان ها زندگی نمی کنند. این حیوانات را حیوانات غیر اهلی و یا وحشی می نامند. ببر، شیر، خرس، میمون (شادی)، فیل، عقاب و...از جمله حیوانات وحشی محسوب می شوند. بسیاری از ما این گونه حیوانات وحشی را در فیلم ها و یا در باغ وحش دیده ایم و با نام بسیاری از آن ها آشنا هستیم. با این حال شاید برای شما سوال پیدا شود که این حیوانات در کجا زندگی می کنند.


حیوآنآت در کجـآ زندگـی میکننــد ؟ 1


بیشتر حیوانات در جنگل و یا در دریا (بحر) زندگی کرده و برخی از حیوانات نیز در بیابان ها، دشت ها و کوه ها زندگی می کنند.

حیوآنآت در کجـآ زندگـی میکننــد ؟ 1

شیر، ببر، میمون و خرس از جمله حیواناتی هستند که در جنگل ها و جاهایی زندگی می کنند که درختان زیادی دارد. انواع ماهی ها، نهنگ و *****ه و دولفین نیز در آب ها زندگی می کنند.

حیوآنآت در کجـآ زندگـی میکننــد ؟ 1

تقریبا همه حیواناتی که در آب زندگی می کنند قادر به زندگی در خشکی نیستند. بیشتر حیواناتی که در خشکی زندگی می کنند نیز قادر به زندگی در آب نیستند. در درس های بعدی ما به این موضوع می پردازیم که چرا ماهی ها فقط در آب می توانند زندگی کنند و اگر از آب بیرون آورده شوند، نمی توانند زنده بمانند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان