امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چهار عنصر اصلی در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی دکوراسیون داخلی اتاق

#1
حمام و توالت دو قسمت از اصلی ترین قسمت های خانه است که اگر درست و استاندارد چیده نشود ممکن است خطر آفرین باشد. در قدیم حمام در تمامی خانه ها وجود نداشت و به عنوان مکانی لوکس و غیر ضروری برای خانه به حساب می آمد. اما امروزه به یکی از پر استفاده ترین مکان های خانه تبدیل شده است. مسئله ای که خیلی حائز اهمیت است در هنگام چیدمان حمام و توالت توجه به انتخاب کفپوش مناسب و استاندارد بودن برق کاری های داخل حمام و توالت ضروری است. چراکه اگر این دو مساله به نحو احسن انجام نشود خطرات فراوانی را به وجود خواهد آورد.

کفپوش حمام و دستشویی چهار عنصر اصلی در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی دکوراسیون داخلی اتاق
یکی از مسائل مهم در حمام و توالت انتخاب کفپوش آن است بهترین گزینه برای کفپوش حمام و توالت، کفپوشی از جنس سرامیک است. این نوع کفپوش هم در برابر آب مقاوم است و اینکه طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی دارد و دستتان را برای انتخاب طبق سلیقه خود باز می گذارد. حالا اگر سرامیک هاشیار دار باشد از امنیت بالاتری برخوردار اند و خطر لیز خوردن را کاهش می دهند. اما برای سطح های شیب دار بهتر است از موزاییک های کوچک استفاده کنید. این موزاییک ها هم شیب را کمتر نشان می دهد و هم کمتر اسیب می بیند. در زیر کفپوش های مناسبی نمایش داده شده بهتر است برای حمام یا توالت خود کفپوش های زبر انتخاب کنید چون کفپوش های بدون لعاب به راحتی تمیز نمی شوند.

کفپوش حمام و دستشویی چهار عنصر اصلی در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی دکوراسیون داخلی اتاق

موضوع مهم دیگر رنگ آن است رنگ حتی برای دکور حمام و توالت هم از اهمیت بالایی بر خوردار است. توصیه می شود برای حمام های کوچک از رنگ های روشن استفاده کنید تا فضا بزرگتر به نظر بیاید. همچنین استفاده از رنگ های مورد علاقه و کاشی های طرح دار محیط را آرامش بخش ترو گرم تر نشان می دهد. توجه داشته باشید در توالت تمام سرویس با هم هماهنگ باشد. مثلا سرویس دستشویی‏، آینه و سطل زباله همگی ترکیبی از رنگ های سفید و آبی باشد.

رنگ حمام و توالت چهار عنصر اصلی در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی دکوراسیون داخلی اتاق

مساله دیگری که اهمیت فراوانی دارد وجود تهویه یا پنجره در حمام است. حمام محیطی مرطوب است و برای کسانی که مشکل تنفسی دارند مکانی خطرناک به نظر می رسد. از آنجا که حمام محیطی مرطوب است اگر تاریک باشد مکان مناسبی برای رشد قارچ ها به حساب می آید. بنابراین درحمام خود باید از تهویه مناسب یا پنجره ای کوچک استفاده کنید. همچین استفاده از بخاری ها و ابگرمکن ها در حمام خانه های قدیمی بسیار خطرناک است و موجب خفگی و سوختگی می شود. پس در استفاده از این وسایل دقت کافی را به عمل آورید. نکته دیگر در امنیت حمام نورپردازی مناسب است.

روشنایی حمام و توالت چهار عنصر اصلی در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی دکوراسیون داخلی اتاق
چند نکته مهم در ایمنی حمام و توالت

۱)مراقب برق گرفتگی باشید. مطمئن شوید تمام سیم هایی که در حمام و توالت کار شده است روکش عایق و تمام پریز ها محافظ دارند و آب به هیچ وجه در آنها نفوذ نمی کند.
۲) برای نظافت حمام یا توالت دقت کنید که از موادی استفاده کنید که باعث احتراق نشود و مشکلی برای سیستم تنفسی شما به وجود نیاورد.

۳) درجه مناسب آب برای پوست ۳۵ تا ۳۷ درجه است. سعی کنید همیشه آب را به درستی تنظیم کنید تا دچار سوختگی نشوید.

۴)چاره ای بیاندیشد که از سر خوردن در حمام جلو گیری شود. استفاده از کفپوش دو لایه یا دستگیره هایی در جاهای مختلف حمام ایده خوبی به نظر می رسد.

منبع : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جکوزی
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  عکس مستهجن از دختران و پسران لخت در حمام
  ترجمه اصلی حرف های دختران
  عکسی از اتاق خواب الناز شاکردوست✿
  آزمایش تویوتا هایلوکس چهار چرخ متحرک مدل 2016 + عکس
  ترجمه ی اصلی let it go
  معرفی رشته اتاق عمل
Sad اتاق غم قصه اگه ناراحتی بیا دلیلشو بگو
  بررسی عامل اصلی موفقیت دانش آموزان در گفت و گوی سینا تهرانی با سایت فرارو
  پس از حمام و استخر گوشتان را خشک نکنید
  اتاق عاشقی عاشق هر شدی بیا دلیلشو بگو راحت باش ورود آزاد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان