امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

خلعتبری ستاره پرسپولیس با خون آبی

#1
آیا خلعتبری ستاره سابق پرسپولیس قلبا استقلالی است؟

ستاره سیگاری پرسپولیس با خون آبی؟
ستاره سپاهان درباره دعوت نشدنش به تیم ملی می گوید: «شایعه سیگاری بودن من دروغی بزرگ بود که هنوز هم با شنیدنش به خنده می‌افتم.»
خلعتبری ستاره پرسپولیس با خون آبی 1

با نزديك شدن به موعد نقل‌وانتقالات نيم‌فصل، يك بار ديگر شايعات پيرامون انتقال ستاره‌ها به باشگاه‌هاي مختلف اوج گرفته است.
يكي از كساني كه مطابق روال معمول در كانون حرف‌وحديث‌ها قرار دارد، محمدرضا خلعتبري است؛ بازيكني كه يك روز در ميان در رسانه‌ها به پرسپوليس و استقلال فرستاده مي‌شود. او البته بعد از بازي سپاهان و نفت گفته انتقالش به سرخابي‌ها صحت ندارد، هر چند تجربه نشان مي‌هد زياد نبايد قول و قرار بازيكنان فوتبال را جدي گرفت!
نكته جالب در مورد خلعتبری اين است كه او در اين سال‌ها، هميشه محور شايعات زيادي بوده است.
* در جريان تغيير اسم ليگ امارات قرار داشت؟
در آغاز فصل فوتبالي 92- 93، خلعتبري در نقطه مركزي يكي از جدي‌ترين بحران‌هاي اين ساليان فوتبال ايران قرار گرفت. او در حالي به باشگاه عجمان پيوست كه از همان سال قرار بود ليگ امارات تغيير نام بدهد و با اسمي جعل شده از “خليج‌فارس” كارش را دنبال كند.
اين مساله سروصداي زيادي به وجود آورد و در نهايت باشگاه پرسپوليس با پرداخت كلي غرامت موفق شد خلعتبري را به ايران بازگرداند. در آن زمان شايعه شده بود خلعتبري قبل از عقد قرارداد با عجمان در جريان تغيير نام ليگ امارات قرار داشته، اما اين مساله برايش مهم نبوده و به همين دليل فوتبال ايران را دچار يك دردسر بزرگ كرده است.
خلعتبري در واكنش به اين مساله مي‌گفت: «من بعد از تغيير نام ليگ امارات با عجمان قرارداد بستم. مي‌توانستم 7 ميليارد تومان از اماراتي‌ها بگيرم، اما به خاطر اين تغيير اسم برگشتم تا در ايران بازي كنم.»
* خونش آبي است؟
خلعتبري كه هميشه مورد توجه سرخابي‌ها قرار داشته، در ليگ سيزدهم براي پرسپوليس توپ زد، اما بعد از پايان دوران حضورش در اين تيم، شايعه شد او هوادار سرسخت استقلال بوده است!
مثلا پيش از بازي امسال سپاهان و پرسپوليس، مصاحبه‌اي از خلعتبري منتشر شد كه مهاجم اصفهاني‌ها در آن حرف‌هاي عجيبي زده بود: «چه کسی گفته من پرسپولیسی هستم؟ درست است که برای پرسپولیس بازی کردم اما خون من آبی است و همه دوستانم می‌دانند استقلالی هستم. چند بار هم به یک قدمی بازی در استقلال رسیدم اما نشد. فعلا هم که در خدمت سپاهان هستم. البته این حرف‌ها را ننویسید چون دوست ندارم هواداران پرسپولیس از دستم ناراحت شوند، هر چه باشد آنها موقعی که پیراهن پرسپولیس را می‌پوشیدم خیلی هوای من را داشتند.»
جالب اينجاست كه خلعتبري هيچ وقت به اين شايعه واكنش نشان نداد، يا حداقل ما نديديم!
* سيگاري است؟
يكي ديگر از شايعاتي كه در اين سال‌ها پيرامون خلعتبري مطرح مي‌شده، اين بوده كه او اهل استفاده از سيگار است. در اين ميان حتي گفته مي‌شود يكي از دلايل خط خوردن خلعتبري از تيم ملي اين بوده كه کارلوس كي‌روش او را در اترش در حال سيگار كشيدن ديده است.
مهاجم سپاهان در واكنش به اين شايعه مي‌گويد: «به جان مادرم من اجازه چنين کاری به خودم نمی‌دهم. این حرف‌ها یک مشت چرت و پرت است که آدم‌های بیکار سر هم می‌کنند. به نظر شما چرا باید درباره حرف‌هایی که اصلا ارزشی ندارد و توجه کردن به آنها بیهوده است اظهار نظری کنم؟ شایعه سیگاری بودن من دروغی بزرگ بود که هنوز هم با شنیدنش به خنده می‌افتم.»
* فاميل داور آكادمي است؟
آكادمي موسيقي يك شبكه فارسي‌زبان ماهواره‌اي، كارشناس و داوري دارد كه نام خانوادگي‌اش با محمدرضا خلعتبري يكي است. به خصوص وقتي عكس دو نفري او در كنار اين فرد در حاشيه يكي از اردوهاي خارجي تيم ملي منتشر شد، شايعه كردند اين دو نفر با هم نسبت فاميلي دارند، اما خب واضح بود كه اين مساله صحت ندارد!
خلعتبری ستاره پرسپولیس با خون آبی 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برتری پرسپولیس در اولین بازی دوستانه فصل
  27 ستاره در فهرست جدید تیم ملی
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
  ذوالفقارنسب: دکترهای زیادی در پرسپولیس هستند!
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  هواداران رئال خواهان ماندن ستاره ژاپنی (عکس)
  باقری صفحه پرسپولیس را فالو نکرده بود
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  واکنش آژاکس به شایعه علاقه میلان به ستاره صرب
  ستاره برزیلی بارسلونا راهی میلان می شود؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان