امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

شاه مهره برانکو در لیست مازاد

#1
کفشگری مهره کلیدی سابق علی دایی در لیست مازاد برانکو قرار گرفت.
شاه مهره برانکو در لیست مازاد 1
دوران حضور هافبک دفاعی پرسپولیس در این تیم تمام شده و این بازیکن بازی آماده بازگشت به راه آهن یا انتقال به صبای قم باشد.
همانگونه که پیش از این خبر داده بودیم مهرداد کفشگری دیگر در برنامه های برانکو ایوانکوویچ جایی ندارد و  هافبک دفاعی مورد علاقه علی دایی احتمالا یک بار دیگر به سرمربی پیشین خود رجوع می کند و به صبای قم می رود.
نکته عجیب اینجاست که کفشگری اواخر فصل گذشته یکی از بازیکنان مورد اعتماد برانکو بوده طوری که وقتی به خاطر مصدومیت نتوانست به بازی با الهلال برسد مربی کروات در موردش گفت: «شاه مهره ام را از دست دادم.»
رابطه برانکو و کفشگری بعد از نیمکت نشین کردن این بازیکن در بازی‌های اخیر تیره شده است. این مشکلات، تا جایی ادامه پیدا کرد که حتی بعد از محروم شدن کمال کامیابی‌نیا هم کفشگری برای پرسپولیس در مقابل نفت تهران بازی نکرد و میلاد کمندانی جای او را در ترکیب گرفت.
کفشگری که از اوضاع راضی نیست، درخواست خروج داده و برانکو هم فعلا او را در لیست تیمش نمی‌گذارد. سرمربی پرسپولیس قصد دارد در دو بازی آینده هم کفشگری را روی نیمکت بنشاند و به جوانان مورد علاقه‌اش بازی بدهد.
در عوض گفته می شود که رضا حقیقی که خودش زمانی بهترین دوران بازیکنی خود را در پرسپولیس تجربه کرده با این تیم به توافقاتی دست یافته و ممکن است در نیم فصل به عنوان بازیکن آزاد به تیم سابق خود برگردد.
حقیقی پس از آنکه از پرسپولیس رفت دوران کاملا ناموفقی را سپری کرد. او حتی از تیم پدیده که تیم شهر خودش بود اخراج شد و در ابتدای فصل به خاطر گذاشتن شرطی عجیب در مذاکرات خود با سیاه جامگان نتوانست با این تیم به توافق دست یابد و به عنوان یکی از بازیکنان مازاد فصل نقل و انتقالات پیش فصل، در کنار سایر مازادهای تیم های مطرح به صبای قم پیوست.
او خیلی زود با این تیم به مشکل برخورد و با وسوسه پیشنهاد یک تیم چینی قراردادش را با صبا فسخ کرد.
حقیقی از جمله بازیکنان پرسپولیس بود که بعد از اخراج دایی از این تیم در تمرینات شیرینی پخش کرده بودند. به هر حال خبر می رسد که این بازیکن سرش به سنگ خورده و قصد دارد از حاشیه های زیادش کم کند و به دوران اوج برگردد.
شاید یک جابجایی بین او و کفشگری بتواند مربیان هر دو تیم پرسپولیس و صبا را خوشحال کند. البته از راه آهن هم به عنوان یکی از مشتریان کفشگری نام برده می شود.
شاه مهره برانکو در لیست مازاد 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  گاف برانکو در تیم ملی عمان جنجالی شد
  واکنش قوچان‌نژاد به قرار گرفتن نامش در لیست فروش
  زنگ خطر-چک لیست تیم ملی برای صعود
  دست مجیدی روی هافبک مورد علاقه برانکو
  چک لیست مشکلات مدعی بزرگ لیگ برتر(استقلال)
  رمزی در لیست خروجی یوونتوس
  واکنش وکیل برانکو به اظهارات رسول‌پناه!
  رضاییان عامل حضور برانکو در پرسپولیس! (عکس)
  یک پرسپولیسی دستیار برانکو در تیم ملی عمان شد
  خواجوند: در پرونده برانکو جای هیچ نگرانی نیست

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان