امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

انتقاد رسانه‌های کلمبیا از رودریگس

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
انتقاد رسانه‌های کلمبیا از رودریگس 1

ادامه نیمکت نشینی خامس رودریگس در دو دیداری که زین الدین زیدان هدایت رئال مادرید را به دست داشته است، خشم مردم کلمبیا را برانگیخت.

مطبوعات این کشور وضعیت رودریگس و رادامل فالکائو را بسیار بد عنوان کرد. کلمبیا در تابستان پیش‌رو در کوپا آمه‌ریکا شرکت خواهد کرد. انتقادها به سمت بازیکن رفته است و نه باشگاه ایوان مخیا روزنامه‌ نگار کلمبیایی در رادیو La W گفت: او به همراه سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو، رافائل بنیتس را از تیم بیرون کردند. اینها خواسته رونالدو، مهاجم پرتغالی تیم بود.

مخیا در ادامه افزود: رابطه او در تیم ملی نیز با هم‌بازی‌هایش خوب نیست. او تکنیکش را کشته است و نیاز دارد دوباره شروع کند. باشگاه ر‌ئال‌ ماد‌رید از فعالیت‌های غیر ورزشی او نگران است. او در همه مهمانی‌ها شرکت می‌کند. همه بازیکنان به مهمانی می‌روند اما زمانی که او خوب بازی نمی‌کند، رسانه‌ها به آن می پردازند. خامس تواضعش را از دست داده است و اگر در ترکیب تیم حضور نداشته باشد، هرگز نمی‌تواند بازیکن خوبی برای رئال باشد. مطبوعات از عملکرد او انتقاد کردند. ایسکو در بازی یکشنبه شب برابر اسپورتینگ خیخون در ترکیب اصلی حضور داشت و خامس پس از آسیب‌دیدگی‌ کریم بنزما وارد زمین شد اما بازی خوبی را به نمایش نگذاشت.

نشریه ال‌موندو تیتر امروزش را به ر‌قا‌بت خامس با ایسکو در ترکیب رئال اختصاص داد و نوشت: نیمکت نشینی او در شرایطی که کوپا دل ری پیش روی رئال است، به هیچ وجه خوب نیست.

خامس صد درصد آماده نیست و در ر‌قا‌بت برای حضور در ترکیب اصلی رئال باز مانده است. او کمتر از ۳۰ دقیقه برابر اسپورتینگ خیخون بازی کرد با آسیب‌دیدگی‌ گرت بیل می‌توانست به میدان برود، اما زیدان، خسه رودریگس را به زمین فرستاد در ترکیب قرار نگرفتن او در بازی یکشنبه شب ضربه محکمی به کلمبیا بود. او سومین گزینه سرمربی فرانسوی است.

روزنامه‌ دپورتیو هم در این‌باره نوشت: خامس دوباره از نیمکت بازی را دنبال کرد و در دقیقه ۶۰ وارد زمین شد بدون این که گلی به ثمر برساند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  رسانه قطری: منتظر شکست پرسپولیس نباشید!
  انتقاد تند بیرانوند: تیم ملی تنهاست
  رسانه یونانی: مجید حسینی حاضر است با نیم میلیون یورو به آاِک برود
  سوء تفاهم یا شیطنت رسانه ای؟
  شغل جدید کی‌روش در کلمبیا
  انتقاد فدراسیون از ویلموتس/ کمی دیر نیست؟
  انتقاد پیکه از تاریخ بازگشت لالیگا
  انتقاد رقیب سردار از آزمون!
  انتقاد از رونالدو به خاطر ترک ایتالیا و سفر به پرتغال
Wink مجیدی و فتح الله زاده زیر تیغ تیز انتقاد حسن روشن

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان