امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پنج غذای پرکالری و چرب مفید در رژیم غذایی

#1
پنج غذای پرکالری و چرب مفید در رژیم غذایی

پنج ماده‌ی پرچرب و خوشمزه‌ای که بدون استرس اضافه وزن می‌توانید میل کنید و لذت ببرید.
پنج غذای پرکالری و چرب مفید در رژیم غذایی 1به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ استفاده کم از چربی‌های ذیل برای یک رژیم غذایی سالم علاوه بر اینکه مضر نیست بلکه برای بدن سودبخش نیز هست.

پنج غذای زیر عطر و طعم فوق‌العاده‌ای به رژیم غذایی سالم خواهند دارد. در اینجا چگونگی ترکیب کردن آنها با مواد غذایی دیگر را به شما آموزش می‌دهیم.


1- کره 
یک قاشق غذاخوری کره شامل 102 کالری و 0.64 چربی خالص از نوع اشباع می‌باشد.
به جای آن شما همیشه می‌توانید در یک دستورالعمل پخت ساده نصف مقداری کره به اضافه ماست یونانی به اضافه سیب را با هم مخلوط کنید و میل نمایید. و اگر شما می خواهید کره را در نان سبوس‌دار خود اضافه کنید از کره با کالری کمتر در هر حجم (67 کالری یا هر دو قاشق غذاخوری) استفاده کنید. استفاده از یک قاشق چای خوری کره با نان تست در صبحانه تنها 22 کالری به بدن شما می‌رساند.


2- سس مایونز
نامی که در اغلب رژیم‌های غذایی حذف می‌گردد. تحقیقات نشان می‌دهد چربی‌های اشباع شده را بیماران قلبی به مقدار کم می‌توانند در برنامه غذایی سالم خود قرار دهند بنابراین یک فنجان مایونز که به طور منظم شامل 1440 کالری است در بعضی موارد می‌توانید استفاده کنید.
یک فنجان مایونز سالم منبع عالی از ویتامین است. اگر یک قاشق مایونز را آرام آرام میل کنید به 103 کالری 13 گرم چربی و 3 گرم چربی اشباع دست می‌یابید. شما حتی می‌توانید یک یا دو قاشق غذاخوری مایونز را روزانه میل نمایید.

4- کره بادام زمینی 
کره بادام زمینی در 94 درصد از خانواده‌ها در ایالت متحده مصرف می‌شوند. برخی از مردم ممکن است به دلیل وزن بالای خود از خوردن کره بادام زمینی خود را منع کنند. دو قاشق غذاخوری کره بادام زمینی حاوی حدود 180 تا 200 کالری، 9 گرم پروتئین و 16 گرم چربی است.کره بادام زمینی کمک می‌کند تا انرژی شما افزایش یابد و همچنین دارای آنتی اکسیدان در نیاسین و ویتامین‌های زیادی می‌باشد.

بادام زمینی و نمک: یک قاشق غذاخوری کره بادام زمینی برای تنقلات و نصف قاشق غذاخوری نمک را می‌توانید به میان وعده‌ها اضافه کنید مانند کره بادام زمینی و ژله


5- کره سنگین (با چربی زیاد)
یک فنجان خامه سنگین شامل 414 کالری و 28 گرم چربی اشباع شده عظیم است. اما یک راه برای استفاده از کره‌های پرچربی وجود دارد. یکی از این راه‌ها استفاده از یک دوم فنجان کره سنگین به اضافه یک فنجان خامه است. آن را در وانیل یا عصاره بادام مخلوط کنید و از عطر و طعم آن لذت ببرید یا اینکه کره را با شیرمخلوط کنید که شامل 10.5 تا 12 درصد چربی از شیر است به اضافه 315 کالری و 67 گرم چربی اشباع شده است. این کرم‌ها مواد قندی که برای بدن شما لازم است مانند کلسیم ریبوفلاوین و ویتامین را به بدن شما می‌رساند.

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  آیا خواب بعد از ظهر مفید است؟
  دانستی مفید و جالب
  غذای انسان های اولیه چه بود؟
Smile دانستنی های جالب و مفید درباره رنگ گل رز + تصاویر
Information |مجموعه ای از جمله های عمومی کوتاه ولی مفید و جالب|
  افزایش ارزش غذایی و دارویی زعفران با فناوری نانو
  سیب‌های فاسدی که به باتری‌های مفید تبدیل می‌شوند
  با این ماده غذایی به خواب عمیق می روید
  5 غذای سالم که حتما باید در رژیم غذایی کودکان باشد
  چرا رنگ هیچ غذایی ابی نیست؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان