امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آیا بایرن باید از تساوی برابر یووه ناراحت باشد؟

#1
شاید اگر این تساوی به شکل دیگری رقم می خورد، بایرنی ها احساس بهتری داشتند اما از دست دادن برتری دو گله، احتمالا کمی هواداران باواریایی ها را ناراحت کرد.


آیا بایرن باید از تساوی برابر یووه ناراحت باشد؟ 1





به گزارش "ورزش سه"، با این وجود، با توجه به شرایط دو تیم و نمایشی که ارائه دادند و البته دیدار برگشت در آلیانس آره نا، بایرن شانس به مراتب بیشتری نسبت به یووه برای صعود به مرحله بعد دارد. 
بایرنی ها در حالی پای به این دیدار گذاشتند که هیچ یک از مدافعان میانی اصلی شان را در اختیار نداشتند. آسیب دیدگی جروم بواتنگ و خاوی مارتینز و ناآمادگی مهدی بن عطیه باعث شد تا گواردیولا از داوید آلابا، مدافع چپ تیمش به همراه جاشوا کیمیچ در قلب خط دفاعی استفاده کند.
علی رغم این ترکیب نه چندان ایده آل در خط دفاعی، یوونتوسی ها تا پیش از زدن گل اول، نتوانستند فرصت چندانی روی دروازه مانول نویر ایجاد کنند. در مقابل این بازیکنان بایرن بودند که بارها دروازه میزبان را تهدید کردند و حتی می توانستند در همان نیمه اول، اختلاف را به دو یا سه گل برسانند.




آیا بایرن باید از تساوی برابر یووه ناراحت باشد؟ 1


اما آنچه به یوونتوسی ها کمک کرد تا بتوانند روند بازی را در نیمه دوم به سود خودشان تغییر بدهند، به زمین رفتن هرنانس و استورارو به خای مارکیزیو و خدیرا بود. آلگری بار دیگر نشان داد که در جنگ های تاکتیکی، حریف سرسختی است؛ مانند دیدارهای فصل قبل مقابل رئال، که برخلاف تصور بسیاری، توانست دوبار کارلو آنچلوتی را شکست بدهد.
اما شرایط در دیدار برگشت تفاوت زیادی خواهد داشت و پپ گواردیولا همچنان دست بالا را دارد. بایرن با تساوی بدون گل یا حتی 1-1 هم می تواند راهی مرحله بعد شود و زدن دو گل در آلیانس آره نا برای یوونتوسی ها نمی تواند کار ساده ای باشد. بایرن در یمه نهایی فصل گذشته و حتی زمانی که در نوکمپ 3-0 مغلوب بارسا شد، در دیدار برگشت توانست 3-2 پیروز شود و پیش از آن هم مقابل پورتو نشان داده بود که در خانه چقدر تیم متفاوتی است.




آیا بایرن باید از تساوی برابر یووه ناراحت باشد؟ 1


گواردیولا چند روز قبل گفت که کارش در بایرن، براساس عملکردش در چمپیونزلیگ ارزیابی نخواهد شد اما بی تردید او دوست ندارد بدون فتح "جام گوش دراز"، راهی لیگ برتر شود. البته در حال حاضر نباید نگران از دست رفتن  این جام باشد؛ چه اینکه تیم او، برای رسیدن به مرحله بعد، یک قدم جلوتر از یوونتوس است.

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Video مسابقه آریا داوری در برابر آکیرا توزاوا
  باید بیشتر راه برویم
  مورینیو: به خاطر کریم بنزما ناراحت شدم
  این را باید پذیرفت؛ زیدان نابغه تاکتیک است
  مربی فولاد: السد باید خوشحال باشد، نه ما
  خط و نشان سرمربی الریان برای بازی با پرسپولیس بعد از تساوی با گوا
  توتولو: باید سختی‌ها را به جان بخریم
  پوچتینو: اعتماد به نفس بایرن طبیعی بود
  پاریس 0 - 1 بایرن؛ خوش شانسی هم برای صعود کافی نبود
  ستاره مد نظر یونایتد و رد پیشنهاد تمدید با بایرن

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان