امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

شگفتی های طبیعت در ویتنام

#1
72 ساعت در قطب گردشگری ویتنام

بازدید از خلیج هالونگ به معنای تجربه مناظر متفاوت و بکر از سواحل شنی طولانی، دریای زمردی رنگ و جزایر گوناگون است. سنگ‌های آهکی این منطقه در طول هزاران سال تغییر شکل داده‌اند و هر کدام زیبایی خاصی را جلوه‌گر می‌سازند. غارهای خلیج هالونگ هم هزاران راز در دل خود دارند. سفر به هالونگ به معنای کشف شگفتی‌های طبیعت است که دست نخورده مانده.



شگفتی های طبیعت در ویتنام 1


 جزیره گردی

هالونگ نزدیک به دو هزار جزیره دارد که هر کدام از آنها دیدنی است و جاذبه‌های خاصی دارد. سه جزیره زیر را در سفرتان به این خلیج نباید از دست بدهید.

بلندترین جزیره

در جنوب شرق خلیج هالونگ، جزیره دائو بی(Dau Be) واقع شده که با ارتفاع حدودی 139 متر بلندترین جزیره هالونگ محسوب می‌شود. صخره‌های شیب‌دار مانند سپری جزیره را در مقابل امواج بلند حفاظت می‌کند. این جزیره كه به خاطر دریاچه با هام (Ba Ham) معروف است متشکل از سه حوضچه اقیانوسی است که از طریق یک غار باریک پر پیچ و خم به هم متصل شده است. در داخل غار با مناظر عجیب و غریبی روبرو خواهید شد. این جزیره همچنین خانه حیوانات مختلفی از قبیل میمون، سنجاب و خفاش است.


شگفتی های طبیعت در ویتنام 1

جزیره سیندرلا

جزیره کونگ تی(cong tay)  در بای تو لانگ بای قرار دارد و زیبایی افسانه مانند آن هر توریستی را مجذوب خود می‌کند. این جزیره را سیندرلای افسانه‌ای هم می‌نامند و خوشبختانه بخش اعظم آن دست نخورده و ناشناخته باقی مانده است.

 در بخشی از این جزیره هتل‌ها و رستوران‌هایی ساخته شده که برای استراحت می‌توانید به آنها سری بزنید. در کنار ساحل می‌توانید در ننوهایی که به درخت‌ها متصل است ساعت‌ها استراحت کنید یا کتاب بخوانید. این جزیره عجیب مکان فوق العاده‌ای برای بازیابی آرامش است.
شگفتی های طبیعت در ویتنام 1

گونه‌های دریایی

کونگ دو(Cong Do) در جنوب شرقی هالونگ بای واقع شده؛ یکی از زیباترین جزیره‌های منطقه که دریاچه نمک طبیعی آن امکان زیست گونه‌های بسیاری از موجودات دریایی از قبیل میگو، خرچنگ، ماهی و جلبک دریایی را فراهم کرده است. جنوب شرقی جزیره هنوز کارکرد قدیمی خود را حفظ کرده است؛ بندری تجاری که نقش کلیدی در بازرگانی و تجارت کشورهای خارجی دارد.
شگفتی های طبیعت در ویتنام 1




کمی هیجان

آرامش اولین حسی است که در هالونگ بای به توریست‌ها دست می‌دهد اما کشف ناشناخته‌های زیر زمینی هم هیجان لذت بخشی دارد.

کوه‌ مقدس

کوه‌های ین تو(Yen Tu) یکی از زیباترین مناظق ویتنام است که به عنوان مهد بودیسم در ویتنام شناخته می‌شود. مسافران هالونگ معمولا یک روز را در ین تو سپری می‌کنند تا از جاذبه‌های این منطقه استفاده کنند.

 اولین جاذبه این منطقه پل سنگی سرسبزی است که 10 متر طول دارد و معماری زیبایی دارد. بنا بر افسانه‌ها زمانی که پادشاه منطقه تصمیم گرفت راهب شود اتفاقات بسیاری افتاد تا مانع او شود اما او بالاخره این معبد را برای بزرگداشت بهار در این سرزمین پایه گذاری کرد.
شگفتی های طبیعت در ویتنام 1
شما نه جنگیدینو بردین


ما جنگیدیم و باختیم ..
پاسخ
آگهی
#2
خوب بود سپاس،تایلندم بذار Tongue
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شهر نها ترنگ در ویتنام
  شگفتی های ساحل مالدیو در شب
  طبیعت بکر و زیبای شهر ساحلی آلانیا (عکس)
  صدای طبیعت را از یک غار یخی در کانادا بشنوید
  اسپانیا و طبیعت گردشگری و افسونگرش
  آبشاری شگفت انگیز در مرز ویتنام و چین + تصاویر
  مکان‌های متروکه‌ای که با طبیعت یکی شدند!
  تصاویری منحصر بفرد از طبیعت بکر ایسلند
  تصاویری از طبیعت بکر کشور کوبا
  مناظر خیره کننده از طبیعت ترانسیلوانیا

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان