امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

عده‌ای در انتخابات ۷ اسفند نقشه ضد انقلاب خارج‌نشین را اجرا کردند.

#1
موضوع : عده‌ای در انتخابات ۷ اسفند نقشه ضد انقلاب خارج‌نشین را اجرا کردند.

شناسه خبر: 1028301

زمان : ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲

***************************************

عده‌ای در انتخابات ۷ اسفند نقشه ضد انقلاب خارج‌نشین را اجرا کردند. 1

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه در انتخابات اخیر یک اقدام بسیار قبیح و زشت رخ داد، گفت: متأسفانه عده‌ای ضدانقلاب خارج نشین به دنبال این بودند از راهیابی چهره‌های این نظام به ویژه افراد منصوب رهبر انقلاب به مجلس خبرگان جلوگیری کنند.

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در نشست روسای کل دادگستری‌های سراسر کشور و دادستان‌های مراکز استان‌ها با بیان اینکه سال 94 علاوه بر وقوع تحولات مهم در صحنه سیاسی، دستگاه قضایی نیز مسائلی داشت، اظهار کرد: یکی از مسائل مهم در سال 94 بحث تصویب برجام بود که در صحنه سیاسی و عملی آثار بسیار مهمی بنا بود داشته باشد.

رئیس قوه قضائیه ادامه داد: در این راستا دولت تلاش بسیاری کرد و سایر مسئولان نیز تلاش‌های خوبی انجام داده‌اند و همه قوا در صحنه بوده‌اند. شورای عالی امنیت ملی و در راس همه، رهبر معظم انقلاب اسلامی خطوط قرمز این اقدام مشترک را تبیین و در جلساتی که روسای قوا در حضور معظم‌له بودند، بحث‌های مهمی داشتند.

وی ادامه داد: بالاخره برجام در مجلس شورای اسلامی تصویب شد و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز با شروط 9 گانه برجام را تایید کردند که امیدواریم این برجام بتواند مسیر کار دولت را تسهیل کند زیرا برجام به همین امید تصویب شده است.

آملی لاریجانی ادامه داد: برجام کار قابل توجهی بود ولی کشورهای سلطه‌گر به قدری فشارهای جانبی وارد می‌کنند که باید ببینیم برآیند این توافقنامه چه خواهد بود.

رئیس قوه قضائیه ادامه داد: آن چیزی که در متن اقدام مشترک بود باید آثار خوبی برای کشور داشته باشد اما به قدری هم در متن و حاشیه آن مطالبی را آورده‌اند که باید ببینیم که در صحنه عمل چه رخ می‌دهد.

وی در ادامه سخنان خود به مسئله انتخابات هفتم اسفند اشاره کرد و گفت: انتخابات هفتم اسفند یک امتحان بزرگ الهی برای همه بود و مردم واقعا خوش درخشیدند. به طوری که 62 درصد واجدین شرایط در انتخابات شرکت کردند و این یک میزان قابل توجه است.

آملی لاریجانی گفت: در بسیاری از کشورهای مدعی دموکراسی حضور مردم به 50 درصد هم نمی‌رسد اما در کشور ما با وجود بمباران شدید تبلیغاتی دشمن، حضور مردم پرمعنا بود، حضور مردم پای صندوق‌های رأی دوباره تأیید کردن و اظهار پذیرش نظام است. خصوصاً در شرایطی که دشمن با تمام ابزار برای مایوس کردن مردم به میدان می‌آید.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه مسئولان در قبال مردم وظیفه بسیار مهمی برعهده دارند، گفت: مردم با وجود فشارهای زیاد از جمله بحث رکود اقتصادی، عدم اشتغال، به ویژه بیکاری جوانان و مشکلات معیشتی اقشار مختلف که با تمام وجود لمس می‌شود، برای ابراز پذیرش این نظام به صحنه آمدند و این مسئله بسیار مهم است.

وی افزود: ما مسئولان در این ظرف و بستر وظایف بسیار مهمی داریم. خدمت به این مردم هم مقتضی وظیفه و هم وظیفه دینی و شرعی ماست و رؤسای کل دادگستری‌ها و دادستانی‌ها با وجود مشکلات بسیاری که در استان‌ها دارند نباید مردم را از خدمت‌رسانی به مردم مایوس کرد.

آملی لاریجانی با بیان اینکه بعد از انتخابات باید همه دست به دست هم برای سازندگی اقدام کنند، گفت: متاسفانه در این انتخابات یک کار قبیح و زشت صورت گرفت که مختص این انتخابات هم نیست.

رئیس قوه قضائیه توضیح داد: از چند ماه مانده به انتخابات عده‌ای از ضد انقلاب خارج‌نشین و کسانی که با کل نظام مخالفند به طوری که هر چه در چنته دارند برای از بین بردن نظام رو می‌کنند، تصمیم گرفتند برخی از چهره‌های این نظام به ویژه کسانی که منصوب رهبر معظم انقلاب هستند را از ورود به مجلس خبرگان حذف کنند.

وی با بیان اینکه ضد انقلاب خارج‌نشین تصمیم داشتند از راهیابی چند نفر در تهران، رئیس قوه قضائیه در مازندران و تعدادی را نیز از کرمان و خراسان از راه یافتن به مجلس خبرگان بازبمانند گفت: البته از ضدانقلاب خارج‌نشین هیچ توقعی نیست مگر در طول 37 سال غیر از این بوده است؟ اما آنچه قیافه و چهره قبیحی داشت این بود که عده‌ای در درون کشور نیز همین نقشه را اجرا کردند و زشتی این کار را باید به رخ کشید و تبیین کرد.




باتشکر از توجه شما عزیزان.
پاسخ
 سپاس شده توسط -Edgar
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  (تصاویر) مردگان اجاره‌نشین!
Subarrow دعوت پارلمان سوریه از مجلس ایران برای نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری این کشور
  چند شایعه درباره وضعیت جسمانی رهبر انقلاب + عکس
  نتیجه انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا(زنده)
  پیش فرض انتخابات 2020 آمریکا و تاثیر آن بر قیمت ارز، قیمت طلا و سکه و قیمت نقره
  آیا ماجرای صلح امام حسن (ع) دوباره تکرار می‌شود؟/ پاسخ از رهبر معظّم انقلاب
Heart معترضان به انتخابات قرقیزستان مقرهای دولتی را به آتش کشیدند
Heart برهم صالح بر نظارت سازمان ملل در انتخابات عراق تأکید کرد
Heart آیا ترامپ می‌تواند نتایج انتخابات را نپذیرد؟
Heart طرح سناتورها برای جلوگیری از «دخالت ایران، روسیه و چین» در انتخابات آمریکا

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان