امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

خونی که ریخته شد | نقد و بررسی نسخه آزمایشی بازی UFC 2

#1
خونی که ریخته شد | نقد و بررسی نسخه آزمایشی بازی UFC 2 1


در روزگاری که تمامی عناوین ورزشی فقط و فقط به دو عنوان FiFa و NBA ختم می‌شوند، هنوز هم عناوین دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند رشد کنند و سیل عظیمی از هواداران را برای خود جذب کنند. WWE ،UFC و این دسنه از بازی‌های ورزشی که مورد بی توجهی بازیکنان قرار گرفته، هنوز هم پتانسیل این را دارا می باشند که به راحتی در بازارهای جهانی بدرخشند. صحبت از UFC شد. این بازی که اثری از شرکت THQ بود پس از ورشکست شدن شرکت یاد شده حق ساخت و نشر آن به EA Sports داده شد. در حال حاظر که این رشته ورزشی یکی از پر بیننده‌ترین ورزش‌های جهان است ولی در صنعت بازی‌های رایانه ای مورد حمایت واقع نمی‌شوند. حالا سوالی که پیش آماده این است که چرا حتی با اینکه UFC یک بازی ورزشی کم نقص است و به راحتی می‌تواند با عناوینی مانند FIFA ،PES ،NBA رقابت کند، باز هم مورد توجه قرار نمی‌گیرد؟
 
سخن نویسنده
قبل از اینکه مقاله اصلی را شروع کنم، بگذارید یک نیم نگاهی به این رشته ورزشی داشته باشیم. Ultimate Fighting Championships یا به اختصار UFC یکی از جذاب‌ترین و در عین حال خطرناک‌ترین ورزش‌های جهان است که از ترکیب هنرهای رزمی [یا Mixed Martial Arts] ابداع شده است. این ورزش جذاب و خطرناک سالانه میزبان میلیون‌ها تماشاگر از سرتاسر جهان است که خوشبختانه در کشور خودمان نیز طرفداران بی شماری دارد. طی این سال‌ها چیزی که باعث شد بنده کمی حواسم رو به سمت این رشته ورزشی بیاورم، وجود برخی مبارز ایرانی و همچنین تلاش جذاب مبارزان برای مسابقه است که پیشنهاد می‌کنم ویدیوهای تمرین مبارزان را حتما تماشا کنید. UFC همانند دیگر بازی‌های ورزشی خیلی وقت است که وارد صنعت بازی‌های ویدیویی شده که طی این دو سال اخیر، بیشترین روند سعودی را نسبت به نسخه‌های دیگر داشته است. با پیش آمدن این بحث بهتر است قبل از شروع مقاله اصلی یک نیم‌نگاهی به تاریخچه بعضی از قسمت‌های ساخته‌شده این بازی داشته باشیم.
 تاریخ همه چیز را می‌سازد
بازی UFC از معدود بازی‌هایی است که توسط چندین و چند شرکت ساخته و منتشر شده است. اولین نسخه از این بازی توسط سه استودیو Anchor Inc ،Opus و Fluid Studios ساخته و برای سه کنسول Playstation ،Dreamcast و Game Boy Color تحت عنوان Ultimate Fighting Championship منتشر شد. ۲۵ آگوست سال ۲۰۰۱، زمانی که این بازی در بازارهای جهانی منتشر شد با بد استقبالی بازیکن ها و منتقدان [ که در آن زمان منتقدان زیادی وجود نداشت] مواجه شد که برای یک بازی کاملا جدید و تازه ساخته شده بسیار طبیعی است. پس از یک سال از عرضه اولین نسخه از این بازی شرکت‌های دیگر دست به همکاری زدند و بالاخره در ۳ ژوئن سال ۲۰۰۲ نسخه جدیدی از این عنوان تحت نام UFC: Throwdown عرضه شد. استودیوهایی که در راس ساخت این نسخه قرار داشتند عبارتند از: Genli ،CapCom Production و Studio 3 که بازی آن ها توسط شرکت Crave Entertainment به نشر رسید. در هر نسخه از این بازی که توسط استودیوهای مختلف ساخته می‌شد، پیشرفت به خوبی قابل مشاهده بود و یکی از نکاتی که بازیکن ها کم کم توجه‌شان به این بازی جلب شد، همین پیشرفت ها و تغییرات در هر نسخه از بازی است. پس از گذشت چند سال و ارائه نسخه‌های متفاوت از این بازیُ بالاخره شرکت THQ حق نشر این بازی را بر عهده می گیرد و  با همکاری استودیو Yuke’s Osaka نسخه جدید با نام UFC 2009 Undisputed را برای کنسول‌های PS3 و Xbox 360 روانه بازار می کند. به دنبال موفقیت ها و سودهایی که این بازی برای شرکت THQ داشت تصمیم بر آن شد تا بازی روند رشد خود را با دخالت یک استودیو دیگر طی کند. UFC Personal Trainer ،UFC Undisputed 2010 و UFC Undisputed 3 دیگر نسخه‌های این بازی بوده اند که با همکاری استودیو های Yuke و Heavy Iron در سال‌های بعد برای کنسول‌های یاد شده به همراه کنسول Playstation Portable ،Wii و IOS راهی بازار شد که در این راه تقریبا UFC Personal Trainer شکست خورده باقی ماند. پس از ورشکست شدن شرکت THQ نیز حق ساخت و نشر بازی به شرکت خوش سابقه EA Sports رسید که اولین نسخه از این بازی را با نام EA Sports UFC برای دو کنسول Xbox One و PS4 در سال ۲۰۱۴ راهی بازی کرد و اکنون UFC 2 مراحل پایانی ساخت خود را پشت سر می گذارد تا همانند نسخه قبلی انقلابی در این بازی به پا کند. EA Sports UFC 2 در ۱۵ مارس ۲۰۱۶ برای دو کنسول Xbox One و PS4 منتشر خواهد شد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خونی که ریخته شد | نقد و بررسی نسخه آزمایشی بازی UFC 2 1
باکس آرت بازی UFC Throwdown [ یکی از قدیمی ترین نسخه‌های سری UFC ] که در تاریخچه، اطلاعاتی از آن را در اختیارتان قرار دادیم.
قهرمان من، قهرمان واقعی
برای سازندگانی که هر ساله عناوین ورزشی جدیدی را روانه بازار می‌کنند بسیار سخت است که یک نوآوری جدیدی را در بازی پیاده کنند. حالا چه می‌خواهد در بخش داستان باشد یا گیم پلی و یا… مخصوصا اگر آن بازیُ یک بازی Sport_ Fighting نیز باشد. البته بعضی از بازی‌های مبارزه‌ای مثل WWE 2K می‌تواند برای بخش داستانی از درگیری‌های ایجاد شده بین Superstar ها تقلید کند که نمونه‌اش را در نسخه شانزدهم بازی دیده بودیم که داستان درگیری سوپراستار معروف Steve Austin را به نمایش کشیده شده بود. شرکت EA Sports هم برای بخش داستانی تدارکاتی دیده که در نسخه‌های قبلی سری UFC وجود نداشت. در واقع می‌توان گفت که UFC 2 یک بازی با دو داستان متفاوت از هم است. کاری که EA Sports در این نسخه انجام داده استُ شبیه سازی PPV هایی است که هر چند ماه یک بار در خود کمپانی UFC برگذار می‌شود. در نسخه آزمایشی این بازی شاهد شبیه‌سازی PPV UFC 189 بوده‌ایم که تنها یک مسابقه در آن قابل بازی بود. در واقع آن مسابقه‌ای که انجام می‌شود تمام صحنه‌های سینماتیک است که پس از پایان صحنه‌ها می‌توانید با یک مبارز آخر مسابقه را بازی کنید. البته این بخش ممکن است که در نسخه نهایی گسترده تر شود و شاهد دیگر مبارزه‌هایی باشیم که از UFC 189 به این بازی منتقل شده‌اند. بخش دومی که می‌تواند داستان غنی را برای بازیکن‌ها تعریف کند، بخش My Creer است. این بخش در واقع شما را به عنوان یک مبارز مبتدی وارد دنیای UFC می‌کند که با پیشرفت در مبارزات و فتح قله‌هایی از افتخارات و… به داستان خود در کمپانی پایان می‌دهید. در واقع در طول مدتی که در کمپانی فعالیت می‌کنید و بابت بازنشستگی از آن خارج می‌شوید، خود برای خود یک داستان به یاد ماندنی خلق می‌کنید. همانطور که گفته شد نباید از همچین عناوینی در بخش داستانی انتظار یک داستان پر زرق و برق داشته باشیم.
اما در بخش گیم پلی قضیه بسیار متفاوت است مخصوصا اگر پای همچین بازی‌ای در میان باشد چرا که همانطور که از قبل گفته شد، این ورزش از ترکیب هنرهای رزمی تشکیل شده است. اگر بخواهیم ترکیب هنرهای رزمی را به چیزی تشبیه کنیم باید بگوییم که این رشته مانند پیازی است که هر وقت لایه ای از آن را جدا می‌کنیم به لایه جدیدتری برخورد می‌کنیم. به همین دلیل است که می‌توان برای همچین بازی‌ای حرکات تازه و نو ابداع کرد. UFC از زمانی که زیر دست کمپانی EA Sports رفته مداوم در حال تغییر بوده و پیشرفت‌های زیادی در آن اعمال شده است. خوبشبختانه UFC 2 از نظر محتویات گیم پلی خیلی کامل تر از UFC 1 است. از فنون و حرکات تکراری نشدنی تا Submission های خلاقانه و بسیار زیبا در بازی که همه این ها دست به دست هم می‌دهند تا به بازیکن احساس تکراری شدن ندهد. همانطور که گفته شد UFC 2 گسترده تر از تمام نسخه‌های عرضه شده این سری است که می‌تواند مخاطبان بسیار زیادی را همانند نسخه قبل جذب کند. پانچ ها، آپرکات ها و دیگر ضربات به خوبی شبیه سازی شده و دقیقا بازیکن را در فضای بازی قرار می‌دهد، اما مواردی که همیشه برای بازیکن ها مهم بوده و باعث تنوع بیشتر بازی می‌شود، مودهای [ بخش‌های قابل بازی] آن است که در ادامه به معرفی مودهایی که قرار است در نسخه نهایی با آن ها مواجه شویم، می‌پردازیم.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خونی که ریخته شد | نقد و بررسی نسخه آزمایشی بازی UFC 2 1
گیم پلی بازی بسیار پویا می باشد. ضربات بسته به مبارزی که انتخاب کرده‌اید می‌تواند سنگین یا سرعتی باشد.
Play: این بخش همان بخش آفلاین بازی است که بازیکنان می‌توانند به صورت دو نفره و بدون نیاز به اینترنت با هم بازی کنند. بیش از ۲۰۰ مبارز در وزن ها و جنسیت‌های مختلف در این قسمت وجود دارد که برای هر کدام، حرکات ویژه ای شبیه سازی شده است. متاسفانه این بخش در نسخه آزمایشی UFC 2 قابل بازی نبود ولی مطمئنا این بخش، یکی از بهترین بخش‌های این بازی خواهد شد.
Live Events و Custom Events: در این بخش بازیکن می‌تواند به عنوان مدیر کمپانی در بازی، مسابقات را تعیین و PPV ها را بسازد. در Live Events ها هم بازیکن می‌تواند به انجام مسابقاتی که بازی برای آن ها تعیین کرده بپردازد.
Ultimate Team: این بخش [که از سری بازی FIFA برای اولین بار وارد این بازی شده است] برای بازیکن ها همان حکم درست کردن تیم در سری FIFA را دارد. در این بخش بازیکن می‌تواند برای خود یک تیم ۵ نفره از مبارزان را [ جنسیت‌های مختلف] انتخاب کند و با Skill (مهارت) هایی که در اختیار دارد و یا به دست خواهد آورد، تیم خود را ارتقا داده و به جنگ تیم‌های بازیکنان مقابل بروند.
Knock Out Mode: هنوز اطلاعاتی از این بخش در دسترس نیست و در نسخه آزمایشی بازی، این مورد بسته بود ولی با توجه نامی که برای این بخش در نظر گرفته شده است می‌توان انتظار داشت که مبارزات در این بخش فقط با Knock Out کردن حریف به پایاین می‌رسد و هیچ Time (زمان)، Round [ یعنی هر دست که بعد از چند دقیقه برای استراحت مبارزان در نظر گرفته شده است] و Submission برای برد معنایی ندارد. لازم به ذکر است که این بخش برای اولین بار وارد این سری شده و اگر مطابق انتظارات بازیکنان و منتقدان باشد، می‌تواند امتیاز این بازی را بالا ببرد.
Quick Fight: بخش آنلاین یا Multiplayer بازی به این نام تغییر پیدا کرده است که در آن هر بازیکن با بازیکن دیگر از سراسر دنیا باهم به رقابت آنلاین می‌پردازند. در نسخه آزمایشی بازی سرورهای بازی بسیار بهبود پیدا کرده و کمتر شاهد لگ‌های مشکل ساز هستیم. مطمئنان در نسخه اصلی سرور ها ارتقا پیدا خواهند کرد.
Ranked Championships: هنوز اطلاعاتی از این بخش در دسترس نیست ولی از اسمی که برای آن در نظر گرفته شده است، می‌توان برداشت کرد که رتبه بندی بازیکنان در این بخش انجام خواهد شد. برای رتبه بندی بازیکنان تعداد برد، باخت و تعداد تساوی‌هایی که در هر دست انجام داده اند و مجموع امتیازاتی که بابت هر ضربه در هر مسابقه به دست آورده اند محاسبه می‌شود و بازیکنان رتبه بندی می‌شوند.
Career Mode: هدف از ساختن این بخش [که برای اولین بار در نسخه قبل شاهد آن بودیم] این است که بازیکن همانند مبارزانی که وارد دنیای UFC شده اند، به عنوان یک فایتر مبتدی وارد باشگاه UFC می‌شود و با مربیانی که در اختیار دارد، باید خودش را به سطح‌های بالاتر برساند. در واقع EA Sports خواسته است تا همه بازیکنان این عنوان متوجه سختی‌هایی که همه مبارزان کشیده اند را درک کنند و خودشان را در نقش آن ها قرار بدهند. انتظاری که از این بخش داریم آن است که کمی متفاوت تر از نسخه قبلی باشد و EA Sports صرفا همان Career Mode نسخه قبلی را برای این عنوان نیاورد. البته کارگردان بازی نیز  آقای Brian Hayes قول تغییرات جدیدی را به بازیکنان داده است.
Skill Challange: این بخش برای بازیکنانی که تازه می‌خواهند این عنوان را تجربه کنند بسیار حیتای است چرا که چالش هایی که برای بازیکنان مبتدی در نظر گرفته شده صرفا برای تقویت آنان است. چالش‌هایی که برای این بخش در نظر گرفته شده اند عبارت است از:
Stand Up Challanges : چالش‌هایی است که مبارزانی که بازیکنان کنترل آن ها را به دست می‌گیرد، باید به صورت ایستاده [یعنی ضربات و حرکات باید به صورت ایستاده زده شوند] به انجام چالش ها بپردازند.
Clinch Challanges: چالش‌هایی است که در رینگ مسابقات انجام می‌شود که هدف از آن، قوی کردن بازیکن در بخش‌هایی است که مبارزان به صورت ایستاده باهم گلاویز شده‌اند.
Ground Challanges : این چالش در واقع برای زمانی است که مبارز شما و حریفتان روی زمین در رینگ افتاده اید. هدف از چالش‌های این بخش این است که زمانی که روی زمین هستید، بدانید که چگونه باید حریف را دور بزنید، یا فنون کار ساز را روی آن ها پیاده سازی کنید.
Practice Mode: آخرین بخشی که در این بازی وجود دارد بخش Practice است. در واقع این بخش همان بخش Skill Challange است که تمام موارد گفته شده فقط در رینگ و با حریف انجام می‌شود. در واقع این بخش برای بازیکنان با تجربه تر ساخته شده تا توانایی خود را بیشتر محک بزنند. در این بخش سختی درجه ها و دیگر نکات تماما به دست بازیکن ها است و به نوعی بازیکن را برای مسابقات اصلی آماده‌تر می‌کند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خونی که ریخته شد | نقد و بررسی نسخه آزمایشی بازی UFC 2 1
با اینکه هنوز ستاره سابق کمپانی WWE یک مسابقه هم در UFC نداده است، ولی این دلیلی بر حضور نداشتن وی در UFC 2 نمی شود.
بخش‌های گفته شده صرفا برای آشنایی بازیکنان با چیزهایی است که قرار است در UFC 2 با آن ها مواجه شوند. گیم پلی بازی همانند نسخه ی قبل بسیار طبیعی است که بازیکن همواره احساس می‌کند که در حال تماشای مسابقات واقعی است چرا که تمام ضربات از جمله ضربات زانو و پاها کاملا به صورت حریف برخورد می‌کند وباعث انتشار موج ضربه روی اندام حریف می‌شود که توجه شرکت سازنده روی این موضوعات قابل تحسین است. همان طور که اطلاع دارید بازی‌هایی که شرکت EA Sports می‌سازد، از لایسنس‌های متعبر تیم ها و باشگاه ها برای شبیه سازی آن ها در بازی استفاده می‌کند. این به آن معناست که تمامی حرکاتی که مبارزان در بازی استفاده می‌کنند، مخصوص آن ها است ولی به هیچ وجه نمی‌توان انتظار داشت که هیچ حرکت تکراری در بازی مشاهده نکنیم، زیرا اگر مبارزات واقعی فایترهای UFC را تماشا کنید، بعضی از حرکات از سوی آن ها به شدت در مبارزه استفاده می‌شود؛ مانند: آپرکاد، اسلم کیک و… .
درباره بخش گیم پلی صحبت‌هایی با کارگردان UFC 2 آقای Brian Hayes شده است که شما را بیشتر در جریان صحبت‌های گفته شده قرار می دهد.
نقل قول:
چطور قصد دارید تا بخش آموزشی را بهبود ببخشید و بازیکن ها را راهی اولین مبارزه کنید؟
ما تمرکز زیادی برروی این بخش گذاشتیم. تجربه اولیه بسیار ملایم تر از آموزش اصلی خواهد بود و بیشتر برروی سرگرم کنندگی و هیجان تمرکز دارند. اما درست پس از آن، مود آموزشی یا چالش مهارتی جدیدی را در دسترس بازی‌بازان قرار خواهیم داد. به علاوه آن، سیستم تمرینی درون بازی (مانند تمرین گرفتن حریف) نیز برای بازی‌بازانی که یک راست به سراغ مبارزه می‌روند در نظر گرفته شده است.
چه تغییراتی در بخش Career از نسخه اول بازی صورت گرفته است؟ چالش یا ویژگی جدیدی در بازی موجود هست تا ما را امیدوار کند؟
اساسا هر چیزی که بین پذیرفتن یک مبارزه و قدم گذاشتن درون زمین مبارزه است، دستخوش تغییر شده است. بازی‌بازان هم‌اکنون می‌توانند از بین چندین مبارز، یکی را به عنوان رقیب مبارزه بعدی انتخاب کنند و آن بستگی به چگونگی تمرین آن‌ها دارد. پس از آن به کمپ تمرینی می‌رسیم که سیستم ان کاملا جدید شده است و وضعیت آن نسبت به میزان و کیفیت تمرین شما، پتانسیل مصدومیت هر تمرین و و وضعیت کلی مبارز، متغیر است. همچنین یک ویژگی به نام «بازی مبارزه‌ای» به بازی اضافه کرده ایم که با استفاده از آن می‌توانید کمپ تمرینی را سخت‌تر یا آسان‌تر کنید. به علاوه اینها، یک سیستم Boss Battle نیز در بازی وجود دارد که گاهی اوقات شما را در برابر افراد مشهور لیگ خود، مانند Jose Aldo و Conor McGregor قرار می‌دهد. به طور خلاصه چالش ها و ویژگی‌های جدیدی به بازی اضافه شده اند.
ضرباتی که در بازی وارد می‌شود [بنا بر سنگین یا سبک بودن ضربات] باعث ایجاد تغییر در چهره حریفان می‌شود. به عنوان مثال زمانی که مسابقه پایان میابد می‌توانید بریدگی ها یا فرو رفتگی‌هایی که بر اثر ضربات زیاد روی صورت حریفتان نقش بسته است را مشاهده کنید. این کیفیت فوق العاده بازی به لطف موتور گرافیکی Ignite انجام شده و هر چیزی که در بازی مشاهده می‌کنید از کیفیت بالایی برخوردار است. زمانی که بازی را شروع می‌کنید هیچ تغییری در بخش گرافیکی نمی‌بینید ولی زمانی که مدتی از شروع بازی می‌گذرد و خون از بدن مبارزان خارج می‌شود و روی رینگ می‌ریزد تازه اوج پیشرفت گرافیکی را نسبت به نسخه قبل می‌توانید مشاهده کنید. به عنوان مثال زمانی که چند قطره خون روی زمین میریزد و موقعی که پای یکی از مبارزان به آن بر خورد کند، خون همانند واقعیت پخش شده و به سطح رینگ کشیده می‌شود. نکته ای که در بازی‌های EA Sports می‌توان یافت این است که در ساخت بازی‌های ورزشی مختلف حتی به کیفیت تماشاچیان هم اهمیت داده می‌شود که خود این مورد نیز به زنده بودن و پویا شدن بازی کمک می‌کند. مثلا در صحنه ای از UFC 2 مشاهده شد که پس از قهرمانی یک مبارز، تمام تماشاگران از زاویه نزدیک مشغول به خوشحالی بودند که در این صحنه کیفیت بسیار بالای تماشاچیان، ذهن بازیکن را به این ابر غول گرافیکی مشغول می‌کند.
آقای Brian Hayes همچنین درباره رزولیشن و گرافیک بازی نیز لب به سخن گشوده و گفته است که:
نقل قول:
بازی با رزولوشن ۱۰۸۰p و به نرخ فریم ۳۰ بر ثانیه (به همراه موشن بلور) اجرا می‌شود ما برای اجرای بازی با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه نیز مشکلی نداشتیم اما آزمایش کنندگان بازی به ما گفتند که بازی به صورت ۳۰ فریم بر ثانیه و با موشن بلور بهتر به نظر می‌رسد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خونی که ریخته شد | نقد و بررسی نسخه آزمایشی بازی UFC 2 1
گرافیک بازی به لطف موتور گرافیکی Ignite به واقعیت نزدیک شده و همواره به بازیکن حس تماشای مسابقات واقعی این رشته را القا می کند.
صداگذاری بازی نیز از آن چیزی که در نسخه قبل دیده ایم گسترده تر شده است. به عنوان مثال زمانی که یک مبارز می‌خواهد وارد رینگ مسابقه شود، صدای وی [که قبل از مسابقه حرف‌هایی درباره مسابقه اش زده بود] در پس زمینه بازی پخش می‌شود که این یکی از بهترین نکته در بخش صداگذاری است. البته صداگذاری در بخش مبارزات هم متفاوت است. مثلا صدای ضربات پا با ضربات مشت و … بسیار متفاوت است و از طرفی تماشچیان با هر ضربه واکنش خاصی را نشان می‌دهند. موسیقی پس زمینه [منوی اصلی بازی] بسیار دلنشین و با فضای بازی همخوانی دارد. ریتم موسیقی‌ها تند است و برای همچین بازی ای بسیار مناسب است. در نسخه آزمایشی بازی هیچگونه آهنگ ورودی برای مبارزان در نظر گرفته نشده چرا که، همانطور که قبلا گفته‌ایم بخش Play [همان بش تک نفره] در نسخه آزمایشی غیر قابل بازی کردن بود. با این موارد گفته شده هنوز نمی‌توان درباره بخش موسیقی و صداگذاری نظر کامل داد چرا که این بخش در نسخه آزمایشی بسیار محدود تر از آن چیزی بود که فکرش را می‌کرده‌ایم؛ ولی می‌توان امیدوار بود که UFC 2 از این بخش نیز سر بلند بیرون بیاید.
خونی که ریخته شد
بازی UFC هنوز هم این پتانسیل را دارد که در صنعت بازی‌های رایانه ای رشد کند و خود را به موفقیت‌های سری FIFA و دیگر بازی‌های هم سبک برساند. در نسخه آزمایشی که منتشر شد، مشکلات آنچنان مهم و حیاتی مشاهده نمی‌شود ولی شاید تنها ایراد از نظر من، غیر فعال بودن بخش Play در این نسخه است. اگر این بخش قابل بازی می‌بود بیشتر با محیط UFC و مخصوصا صداگذاری و موسیقی آن آشنا می‌شده‌ایم. Ea Sports UFC 2 قطعا بسیار زیباتر از نسخه قبل خواهد بود و می تواند به راحتی نظر منتقدان و بازیکنان را به خود جلب کند. سطح مبارزات در UFC 2 بسیار بالاتر رفته و چالش‌هایی که برای بازیکنان حرفه ای در نظر گرفته شده‌اند بسیار جذاب است. این بازی برای کسانی که حتی از این سبک متنفر هستند هم پیشنهاد می شود چرا که حداقل بخش Career Mode می‌تواند آن ها را تا ۲ ماه یا بیشتر سرگرم کند. ارزش خرید این بازی بسیار بالاست و همچنین این نکته را ذکر کنم که با پیش خرید این عنوان به شخصیت Mike Tyson نیز دسترسی پیدا می‌کنید. اگر هم دوست دارید که به صورت رایگان به این شخصیت دسترسی پیدا کنید، UFC 2 برای شما جایزه ای تدارک دیده که با تمام کردن بخش Career Mode می توانید به این شخصیت به همراه شخصیت Bruce Lee و چند نفر دیگر دسترسی پیدا کنید. متاسفانه شرکت EA Sports در عرضه این نسخه آزمایشی بسیار سختگیرانه عمل کرد و تمام راه‌های ضبط تصویر و ویدیو را در تمام پلتفرم‌ها بسته بود و نتوانستم تصاویر و گیم پلی اختصاصی برای شما عزیزان ضبط کنم.



"منبع : گیمفا"
Before I pull this trigger
Your eyes vacant and stained
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  دانستنی های دنیای گیم|نسخه 5|WUNDER-GUG-GAMERS
  دانستنی های دنیای گیم|نسخه 4|WUNDER-GUG-GAMERS
  دانستنی های دنیای گیم|نسخه 3|WUNDER-GUG-GAMERS
  دانستنی های دنیای گیم|نسخه 2|WUNDER-GUG-GAMERS
  دانستنی های دنیای گیم|نسخه 1|WUNDER-GUG-GAMERS
  دوست دارین تو کدوم دنیای بازی ویدیویی باشید؟نسخه 1
  بررسی بازی HOTLINE MIAMI||اسلحه رو پیدا کردم!
  معرفی چند بازی برای کنسول های بازی برای گیمر هایی مثل خودم+عکس
  معرفی بهترین بازی های racing و ماشین بازی
  معرفی بهترین بازی های racing و ماشین بازی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان