23-04-2016، 16:50
با ۲۰ سال سابقه در زمینه تیونینگ، به نظر میرسد که «ویمر» مناسبترین کمپانی برای استخراج بیشترین پتانسیل قدرت در یک خودرو باشد؛ چیزی که دقیقاً بر روی این مدل خاص از پورشه انجام شده است. اگر فکر میکنید که ۹۹۷ قدیمی شده، حتماً باید این نمونه از آن را ببینید. پوشش طلایی رنگ در این خودرو، یک تغییر جزئی است، ولی با قدرت ۸۲۸ اسببخار و گشتاور ۸۷۰ نیوتنمتر در نسخه تیونینگ ۹۱۱ توروبو کابریو همخوانی دارد.
ویمر به منظور رسیدن به این سطح قدرت فوقالعاده، موتور استاندارد شش سیلندر تخت پورشه با خروجی ۴۷۳ اسببخار و ۶۲۰ نیوتنمتر را گرفته و با نصب دو توربوشارژر جدید، تعویض شمعها، تقویت لولههای فشار و قدرت بیشتر در پمپ سوخت، آن را ارتقا داده است.
همه این تغییرات، باعث بهبود قابلملاحظهای در شرایط پیشرانه شده و این نسخه از ۹۱۱ توربو، هماکنون میتواند به سرعت سرسامآور ۳۶۳ کیلومتر بر ساعت برسد و همینطور، سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت را تنها در زمان ۱۰/۱ ثانیه ثبت کند؛ یعنی دقیقاً زمانی که یک هیوندای i20 میتواند از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. البته شاید این ۸۲۸ اسببخار تمام پتانسیل این موتور قدرتمند نباشد، ولی احتمالاً ۹۹ درصد ظرفیت آن آزاد شده است.
کلاچ استاندارد ۹۱۱ نیز با یک نمونه اسپورتی جایگزین شده و در همین حال، یک سیستم اگزوز از جنس فولاد ضدّ زنگ با کنترل الکترونیکی سوپاپ و کاتالیستهای اسپورت اضافه شده است. اگر به عنوان یک مالک یک ۹۱۱ توربو، دنبال یک قدرت بیشتر با استفاده از آپگرید «ویمر» باشید، برای تنظیمات جدید موتور باید هزینهای برابر ۳۹ هزار یورو بپردازید. ضمن اینکه استفاده از آپشنهایی مانند سیستم تعلیق تنظیمشونده KW و چرخهای ۱۹ اینچی الترالگرا O.Z. برای شما هزینهای برابر ۷۵۰۰ یورو خواهد داشت.
ویمر به منظور رسیدن به این سطح قدرت فوقالعاده، موتور استاندارد شش سیلندر تخت پورشه با خروجی ۴۷۳ اسببخار و ۶۲۰ نیوتنمتر را گرفته و با نصب دو توربوشارژر جدید، تعویض شمعها، تقویت لولههای فشار و قدرت بیشتر در پمپ سوخت، آن را ارتقا داده است.
همه این تغییرات، باعث بهبود قابلملاحظهای در شرایط پیشرانه شده و این نسخه از ۹۱۱ توربو، هماکنون میتواند به سرعت سرسامآور ۳۶۳ کیلومتر بر ساعت برسد و همینطور، سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت را تنها در زمان ۱۰/۱ ثانیه ثبت کند؛ یعنی دقیقاً زمانی که یک هیوندای i20 میتواند از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. البته شاید این ۸۲۸ اسببخار تمام پتانسیل این موتور قدرتمند نباشد، ولی احتمالاً ۹۹ درصد ظرفیت آن آزاد شده است.
کلاچ استاندارد ۹۱۱ نیز با یک نمونه اسپورتی جایگزین شده و در همین حال، یک سیستم اگزوز از جنس فولاد ضدّ زنگ با کنترل الکترونیکی سوپاپ و کاتالیستهای اسپورت اضافه شده است. اگر به عنوان یک مالک یک ۹۱۱ توربو، دنبال یک قدرت بیشتر با استفاده از آپگرید «ویمر» باشید، برای تنظیمات جدید موتور باید هزینهای برابر ۳۹ هزار یورو بپردازید. ضمن اینکه استفاده از آپشنهایی مانند سیستم تعلیق تنظیمشونده KW و چرخهای ۱۹ اینچی الترالگرا O.Z. برای شما هزینهای برابر ۷۵۰۰ یورو خواهد داشت.