امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سازمان دانش‌آموزی بازوی اجرایی وزارت‌ آموزش و پرورش است .

#1
سازمان دانش‌آموزی بازوی اجرایی وزارت‌ آموزش و پرورش است . 1


رئیس سازمان دانش آموزی کشور با بیان اینکه سازمان دانش آموزی بازوی اجرایی وزارت‌ آموزش و پرورش است، خاطرنشان کرد: این سازمان در جهت تربیت اجتماعی دانش آموزان آماده همکاری با تمام معاونت‌های وزارت آموزش و پرورش است.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، حمیدرضا کفاش در اولین کنگره سازمان دانش‌آموزی که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: وزیر آموزش و پرورش در روزهای اول وزارت خود اعلام کردند که سازمان دانش‌آموزی باید به یک سازمان فعال در جهت تربیت اجتماعی دانش‌آموزان تبدیل شود بر همین اساس همکاران من در سراسر کشور حرکت گسترده خود را آغاز کردند.
وی با بیان اینکه سازمان دانش‌آموزی به عنوان بازوی وزارت آموزش و پرورش در خدمت تمام معاونت‌ها است،افزود: اجرای طرح سفیران سلامت، کارآفرینی، توزیع شیر و بوفه مدارس و غیره از جمله اقدامات معاونت‌های مختلف است که با حضور سازمان دانش‌آموزی بازوان اجرایی وزاتخانه اجرا شد.
رئیس سازمان دانش‌آموزی کشور در ادامه تصریح کرد: رشد اجتماعی در جشن عاطفه‌ها و نیکوکاری یکی دیگر از اقدامات مهم این سازمات است که خوشبختانه این حرکت بخاطر ثمرات فعالیت‌های سازمان دانش آموزی نسبت به سال‌‌های گذشته دو برابر افزایش یافته است.
وی اعزام دانش‌آموزان به عتبات عالیات را از دیگر برنامه‌های سازمان دانش آموزی دانست و گفت: تقویت مسائل اعتقادی جزو برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی بوده که خوشبختانه با استقبال خوبی در تمام مدارس روبه‌رو بوده است.
کفاش عنوان کرد: آموزش مربیان در دو سال متوالی برای اردوی سازندگی آغاز شده که امسال ظرفیت آن افزایش خواهد یافت. این افزایش اردوی دانش‌آموزی با همکاری مدیران آموزش و پرورش به خود اعضای سازمان دانش آموزیی واگذار شده که واگذاری امور اجرایی قوت خوبی برای فعالیت‌های سازمان ایجاد کرده است.
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، گفت: نشریه تربیت دانش‌آموزی از دیگر برنامه‌هایی است که در سه سال اخیر ایجاد شده و به صورت مستمر در حال انتشار است که این نیز یکی دیگر از مهم‌ترین اقدامات سازمان دانش‌آموزی محسوب می‌شود.
وی افزود: مجلس دانش‌آموزی که در روزهای گذشته اختتامیه هفتمین دوره خود را برگزار کرد. از دیگر برکات سازمان دانش‌آموزی است که 150 دانش‌آموز در سراسر کشور بر قامت مجلس هفتم به عنوان بازوان حضور داشتند. اکنون در آستانه افتتاح مجلس هشتم هستیم که کار انتخابات آن به پایان رسیده و بعد از ماه رمضان شاهد افتتاح آن خواهیم بود.
بر اساس گزارش خبرنگار آنا، در اولین کنگره دانش آموزی نشان «مدرس بین الملل» توسط وزیر آموزش و پرورش به دو تن از اساتید برجسته سازمان دانش آموزی اهدا شد.
پاسخ
 سپاس شده توسط # αпGεʟ ، serpent
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  دانشگاه های روسیه مورد تایید وزارت بهداشت ایران
Snowman کتاب تیزشیم عربی مشاوران آموزش
Photo توصیه‌های مهم سازمان سنجش برای کنکور اردیبهشت
Book ♕ کتاب تیزشیم تاریخ مشاوران آموزش
  درخواست نویسندگی در بخش تحصیلات دانش آموزی و دانشجویی
  جدول کلاس _شبکه آموزش سیما_چهارشنبه ۱۰ آذر ١۴٠٠
  در مدارس ژاپن قلب‌ و اندیشه‌ دانش‌آموزان مد نظر است .
  حضور دانش‌آموزان در کلاس‌ها اجباری نیست
  ۶۰ هزار دانش‌آموز خبرنگاری می‌آموزند
  نتایج پویش دانش‌آموزی مدرسه حماسه اعلام شد_ آبان 1400

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان