امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مدیر عامل هواوی: تکنولوژی نمایشگر 2K توسط هواوی به تکامل رسید

#1
مدیر عامل هواوی: تکنولوژی نمایشگر 2K توسط هواوی به تکامل رسید 1
تکنولوژی نمایشگر 2K توسط هواوی به تکامل رسید، این ادعایی است که مدیر‌عامل کمپانی هواوی کرده است. سال گذشته مدیر‌عامل شرکت هواوی، ریچارد یو (Richard Yu) کمپانی‌های تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند رقیبی چون شیائومی و میزو را برای استفاده از تکنولوژی نمایشگر 2K در محصولاتشان، به سخره گرفت.



او گفته بود که چنین وضوح بالایی برای صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند غیر ضروری بوده و بر روی عمر باتری گوشی، تاثیر منفی می‌گذارد؛ اما به تازگی پستی در ویبو (شبکه‌ی اجتماعی مردم چین) توسط او به اشتراک گذاشته شده که نشان می دهد، گوشی هوشمند هواوی به زودی به نمایشگر کواد اچ دی (Quad HD ) مجهز خواهد شد و چند روز قبل از آن، گوشی هواوی آنر V8 در لیست TENAA ظاهر شد، در این لیست مشخص شد که اولین گوشی هوشمند هواوی با نمایشگر 2K آماده‌ی ورود به بازارهای جهانی است.

جالب است، اکنون Richard Yu جزئیات بیشتری از تصمیم خود برای ساخت نمایشگر‌های 2K در امسال را آشکار کرد. او گفت که وجود تکنولوژی نمایشگر 2K مشکلات زیادی چون گرما، مصرف بالای انرژی و کاهش عمر باتری را به همراه خواهد داشت؛ اما هواوی (Huawei) هم اکنون در تکنولوژی نمایشگر 2K به تکامل رسیده است.

آیا تکنولوژی نمایشگر 2K توسط هواوی به تکامل رسیده است؟ ادعای جالبی است

در حال حاضر از چنین صحبت‌هایی تنها یک برداشت می توان کرد. به نظر می رسد که به زودی نمایشگر‌های 2K بر روی گوشی‌های هوشمند هواوی نمایان خواهند شد. در دوره‌ای که بسیاری از کمپانی‌ها پرچم‌داران خود را به دلیل مشکلات بوجود آمده در ارتباط با نمایشگر‌های با وضوح بالا، از نمایشگر‌های 2K به کیفیت  1080p منتقل می‌کنند، منتظریم ببینیم هواوی چگونه می‌خواهد با این تکنولوژی، در مقایسه با رقبای بزرگ خود در بازار گوشی‌های هوشمند، رقابت کند.

جالب است که هیچ کدام از مدل‌های سری Huawei P9 نمایشگر 2K نداشته و در عوض، گوشی Honor V8 که یک گوشی مقرون به صرفه بوده به چنین افتخاری دست یافته است. یکی دیگر از نکات برجسته‌ی سری V8 وجود دوربین دوگانه در پشت آن است؛ اما این بار احتمالا از سنسور لایکا که مدال افتخاری برای دوربین دوگانه‌ی هواوی پی 9 به حساب می‌آید، خبری نیست.

کمپانی هواوی این دستگاه را در دهم ماه مه رونمایی خواهد کرد، درست همان روزی که شیائومی مکس، می بند 2 و MIUI 8 معرفی خواهند شد. مسلما آن روز برای دوستداران گوشی‌های چینی روز هیجان انگیزی خواهد بود. آیا هواوی می‌تواند در آن روز با تکنولوژی نمایشگر 2K خود، نمایش حیرت‌انگیزی به راه اندازد یا خیر؟ باید دید.
مدیر عامل هواوی: تکنولوژی نمایشگر 2K توسط هواوی به تکامل رسید 1


پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ماژول دوربین شیائومی می ۱۱ پرو با یک نمایشگر کوچک همراه است
  بررسی دوربین زیر نمایشگر گوشی زد تی ای اکسون ۲۰
  حق اختراع جدید اوپو ثبت شد؛ دستگاهی با نمایشگر ثانویه در قاب پشتی
  سری هواوی پی ۵۰ اوایل فروردین ۱۴۰۰ وارد بازار می‌شوند
  شیائومی می 11 الترا با زوم 120X و نمایشگر ثانویه در ویدیویی رویت شد
  اولین موج از Motorola Edge S تنها در دو دقیقه به فروش رسید
  گلکسی M12 با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی از راه رسید
  نگاهی به دوربین چهارگانه هواوی Y7a
  iQOO 7 با اسنپدراگون 888 و شارژ 120 واتی از راه رسید
  آنر V40 5G با چیپست دیمنسیتی +1000 از راه رسید

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان