امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مراکز خرید تایلند

#1
شاید تصمیم داشته باشید فصل گرمای امسال را در کنار سواحل و طبیعت زیبایی که در تایلند هستند به تفریح و روح پروری بپردازید! اما شاید به همان اندازه که تفریح به شما نشاط دهد، خرید کردن و دیدار از بازارها و اشتیاق افراد هنگام خرید هم برایتان جالب باشد. به همین دلیل می خواهیم فرایند تفریح شما را با معرفی چند مرکز خرید خوب در تایلند تکمیل کنیم. با ما و این معرفی همراه باشید!

مراکز خرید در بانکوک

مرکز خرید رابینسون بانکوک

مراکز خرید تایلند 1

این مرکز خرید که در منطقه ای به نان سیلیوم و در دهانه خیابان اطراف قرار گرفته از جمله محل هایی است که افراد قطعا برای خرید به آن سر می زنند، چرا که محیطی دلچسب دارد. اگر می خواهید به خرید لوازم ورزشی، طلا و جواهر بپردازید می توانید این مرکز را انتخاب کنید. اگر در اثنای خرید هم خسته شدید می توانید به راحتی در کافی شاپ موجود در این مرکز اوقات خوبی برای رفع خستگی در اختیار داشته باشید. گفتنیست بازار طلای این مرکز از شهرت خوبی برخوردار است و تنوع طرح ها و مدل ها در آن به وفور به چشم می خورد.



مرکز خرید سیلوم بانکوک



مراکز خرید تایلند 1

این بازار خرید قدرتمند، به عنوان مرکزی که در مقابل وال استریت قد علم کرده معروف شده و در آن می توانید هر گونه اجناسی را مشاهده کنید. البته روال فروش شب و روز آن تقریبا با هم فرق می کند. به عنوان مثال در شب می توانید مکان هایی که برای فروش اجناس دسته دوم برپا شده را مشاهده نمایید، غرفه های شمع دانی های چوبی، موارد تزیینی ساتن برای منزل و ابریشم بافت ها و همچنین چراغ های چشمک زن و… چیزهایی هستند که زیبایی دو چندانی به بازار شب سیلوم می دهد.توصیه اکید داریم که این بازار را شب مورد بازدید خود قرار دهید چون خود یک جاذبه گردشگری جالب است .





جمعه بازار چاتوچک



مراکز خرید تایلند 1

در معرفی  مرکز خریدهای تایلند میرسیم به چاتوچک اگر چه این بازار فقط جمعه ها یعنی یک روز در هفته فعال است اما انصافا بازاری قدرتمند با بیش از پانزده هزار غرفه می باشد که در محیطی به اندازه ۳۵۰ هزار متر مربع برپا شده است. از جمله وسایلی که می توانید جمعه ها دراین مرکز مشاهده و خرید کنید وسایل نظیر زیرپایی بامبو، وسایل الکتریکی و لامپ و صنایع دستی و عتیقه جات و اشیای هنری و گیاهان دارویی و تزیینی است. فروش اجناس مذکور و پوشاک این مکان قیمت های مناسبی دارند که می توان روی آن ها حساب باز کرد.





ساخومویت بانکوک



مراکز خرید تایلند 1

ساخومویت بازاری بزرگ در امتداد یک خیابان بزرگ است که نمونه اش در دنیا کم است. این بخش دارای بنگاه های معاملاتی بزرگ ملکی، پارک زیبا و دیدنی برای تفریح، برج های اداری، هتل هایی که دیدن از آن ها ارزش دارد و رستوران های لذت بخش و مجهز است. یعنی در این خیابان همه چیز برای گذراندن یک روز خوب فراهم است. در ابتدای این خیابان می توانید بادبزن هایی را ببیید که هنرمندانه طراحی شه اند. نقاشی های بوداییان هم در این مکان برای فروش قرار گرفته که زیبا هستند. اگر برای خرید هایی که کرده اید چمدان کم دارید مرکز فروش چمدان ها را می توانید در ساخومویت بیابید. خیاطی های مشهوری در امتداد این خیابان و بازار هستند که می توانید انواع پوشاک و لباس های زنانه را سریع از آن ها بخواهید که برایتان بدوزند! همه چیز در ساخومویت عالی ست.





مرکز خرید پنتیپ پلازا بانکوک



مراکز خرید تایلند 1

نام این مرکز خرید از خیابان پلازا به ارث گرفته شده است که در چند متر بالاتر از این بازار قرار دارد. این بازار دارای طبقه های متفاوتی است که می توانید وسایل الکتریکی و رایانه ای را در آن مشاهده کنید. در طبقه ۷ می توانید بازار فناوری اطلاعات آن را مشاهده کنید. هر چیزی که در این بازار بیابید دارای ضمانت می باشد پس می توانید با خیال راحت خرید کنید!

این بازار بیشتر برای خرید وسایل الکتریکی و مربوط به رایانه و فناوری ساخته شده که می توان اجناس بسیار مرغوب با کیفیت و با تنوع نوع و رنگ آن ها را پیدا کرد.

مراکز خرید پاتایا

در سالهای اخیر مراکز متفاوت و متنوعی در پاتایا بوجود آمده است که مرکز عرضه انواع محصولات مختلف می باشد و گردشگران به عنوان سوغات آنها را خریداری می کنند.

در میان این مراکز مهم ترین آنها عبارتند از :

مرکز خرید اصلی پاتایا Central Center Pattaya که نام قبلی آن  Central Festival بوده است. این مکان به عنوان بزرگترین مرکز خرید ساحلی، دارای اجناس و لباس هایی با مارک اصلی است که فقط دوست داران این مارک ها آن جا حضور می یابند و حاضرند هزینه ای هنگفت بابت مارک اصلی خود بپردازند. این مرکز در ۷ طبقه بیش از دویست تا مغازه و بوتیک دارد که می توان از آن هر جنسی را خرید.



مراکز خرید تایلند 1

حتی فروشگاه های برند های خاصی نیز در این مرکز وجود دارد که می توانید از ان ها دیدن کنید. انواع لباس ها با مد روز، تلفن های همراه و وسایل الکتریکی در این مکان به وفور یافت می شود یعنی خارج شدن شما دست خالی از این مکان امکان ندارد. البته می توانید اجناس ارزان تری هم در سایر بازارهای پاتایا پیدا کنید.





سوپر مارکتهای (Hyper Markets) معروف پاتایا عبارتند از :

Carrefour – Pattaya Central road



مراکز خرید تایلند 1

Big C – Pattaya Second road



مراکز خرید تایلند 1

Tesco Lotus – Pattaya North road



مراکز خرید تایلند 1



مراکز خرید Village Shopping Center



مراکز خرید تایلند 1

این مرکز جدیدترین بازار می باشد که در پاتایا احداث شده است و انواع و اقسام لوازم خانگی آرایشی و بهداشتی پوشاک و غیره را ارائه می کند.





مرکز خرید Mike Department



مراکز خرید تایلند 1

این بازار در جاده ساحلی (Beach Road) واقع شده است و از مراکز خرید معروف در نوار ساحلی است. این مکان هم به بهشت خریداران مشهور است. قیمت اجناس برای مردم تایلند و کسانی که به عنوان توریست روانه پاتایا شده اند همه برابر می باشد. این مرکز در وسط شهر پاتایا به چشم می خورد. برای رفتن به این مکان کافی است از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب وقت بگذارید. ۲۰۰ فروشگاه برند بلکه بیشتر در این مکان وجود دارد که می توانید اجناسش را خریداری کنید.





مرکز خرید Royal Garden Plaza



مراکز خرید تایلند 1

این مرکز خرید که مجموعه ای از انواع نیازمندیهای مراجعه کنندگان به این مرکز است یکی از مراکز خرید مشهور و متنوع در پاتایا است.این مرکز خرید شامل رستوران سینما مرکز تفریحی و فروشگاههای متنوع است که تمام این امکانات در یک ساختمان 3 طبقه قرار گرفته است و نیازهای شما را در یک محل برطرف می کند.

شما ضمن خرید در این مرکز می توانید از رستورانهای معروف و به نام این مرکز مانند K.F.C , Mc Donald’s ,Auntie , Zee Japanes , Swensen’s , Haagen Daz , Pizza Company و سایر رستورانهای معروف استفاده نمایید.

آدرس: Beach road




 
مرکز خرید TUKCom



مراکز خرید تایلند 1

اگر به دنبال کامپیوتر و قطعات آن هستید این مرکز می تواند نیازهای شما را با یک قیمت مناسب و متعادل یرطرف کند.
شما نه جنگیدینو بردین


ما جنگیدیم و باختیم ..
پاسخ
آگهی
#2
مراکز خرید سامویی تایلند

مرکز خرید تاپس سامویی
مراکز خرید تایلند 1

مرکز خرید تاپس سامویی  یکی از مراکز خرید سامویی ارزان می باشد که در مرکز این شهر، در چاونگ واقع شده است. در این مرکز خرید انواع تنقلات با قیمت مناسب، نوشیدنی و میوه های تازه به فروش میرسد. اطراف این مرکز خرید توسط رستوران ها و بارها احاطه شده است و شما در حین خرید ، می توانید به تفریح و سرگرمی نیز بپردازید.


مرکز خرید شبانه پلازا سامویی

مراکز خرید تایلند 1

در مرکز خرید شبانه پلازا سامویی در لامایی ،نسخه کوچکی از بازارشبانه پاتنگ بانکوک را خواهید دید. این بازار شبانه که یکی از بهترین مراکز خرید سامویی تایلند می باشد، در مرکز شهر ساموئی قرار گرفته است که در آن اجناس زیادی مانند لباس های غیر اورجینال، لوازم آشپزخانه و انواع و اقسام لوازم را به راحتی می توانید پیدا کنید.



مرکز خرید روستای ماهیگیری سامویی

مراکز خرید تایلند 1

مرکز خرید روستای ماهیگیری سامویی ، یک منطقه عالی برای خرید سوغات به شمار می رود. با قدم زدن در روستای ماهیگیری مغازه ها و رستوران های زیادی را خواهید دید که انواع تی شرت و لباس های مد روز را ارائه می دهند.



مرکز خرید سون-ایلون سامویی

مراکز خرید تایلند 1

مرکز خرید سون-ایلون سامویی ، یک فروشگاه کاملا در دسترس است . در ساموئی حداقل شصت شعبه از این فروشگاه با طراحی راه راه قرمز و سبز می باشد.این فروشگاهها ۲۴ ساعت شبانه روز و هفت روز هفته باز هستند.
شما نه جنگیدینو بردین


ما جنگیدیم و باختیم ..
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان