امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 3.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

# مُعرفی شخصیت های انیمه ای .

#4
معرفی شخصبت " دیدارا " در انیمه " ناروتو " [ عشقه این بشر ^_^ + همراه با بالایی ! ]

# مُعرفی شخصیت های انیمه ای .

اولین حضور : [ قسمت 247 در مانگا ] [ قسمت 2 ناروتو شیپودن ] فصل 2 :||
دهکده : [ دهکده پنهان صخره ]
رتبه : [ نامشخص ، احتمالا یه جونین پر قدرت ! ]

دیدارا نینجای گمشده دهکده پنهان صخره است ! او متخصص در انفجاره !!
اون میتونه از خاک رس استفاده کنه و اون رو تقریبا به هر شکل دلخواهیی دربیاره و اون رو در مقابل دشمنش استفاده کنه !
این خاک رس همراه با چاکرای اون مخلوط میشه  و توسط دیدارا قابل انفجار است ! توانایی مخلوط کردن این خاک رس با چاکرا توسط دو دهان هست که روی کف دستای دیدارا هست . تنها چیزی که برای انفجار نیاز داره اینه که خاک رو ببلع و به شکل اون دربیاره . همچنین اون قادر به این کار هست که با چاکراش اون موجود رو زنده کنه .. مطابف با چاکرایی که اون به موجود ساختگیش القا میکنه بین C1 تا C4 هست که C4 از همه قوی تره !
وقتی که پین [ رهبر آکاتسوکی ] اون رو به عنوان یه تروریست متخصص در انفجار شناخت ، اون رو به عنوان عضوی از آکاتسوکی پذیرفت .
دیدارا اساساً با عضویت در آکاتسوکی مخالف بود ولی پس از شکست از ایتاچی مجبور به عضویت شد . از اون به بعد دیدارا در فکر شکست ایتاچی بود و همچنین به دنبال راهی برای مقاومت در گنجتسوی ایتاچی میگشت . پس از عضویت در آکاتسوکی به عنوان هم تیمی ساسوری انتخاب شد ! ساسوری داری یه هنر خاص بود و به همین دلیل برای اون احترام قائل بود و دیدارا اون رو استاد صدا میزد ! بعد از کشته شدن ساسوری [ توسط مادربزرگش و ساکورا ]
اون با توبی هم تیمی شد ! توبی پسر نسبتاً جوونی بوده که سهواً باعث اعصبانیت زیاد دیدارا میشد و دیدارا سعی میکرد از اون محافظ کنه و اون رو به عنوان شاگردش میدید !
دیدارا کسی بود که به دهکده پنهان شن حمله کرد و تا کازه گاکه [ گارا ] که یه جینچوریکی بود رو دستگیر کنه .
اون تونست در شکست دادن گارا موفق بشه . حمله های از راه دور اون بسار آسیب زننده هست همچنین اون بسار باهوشِ و از یک غفلت حریف نهایت استفاده رو میکنه . [ همونکاری که با گارا کرد یعنی ! تا گارا حواس به مردم دهکده بره .  اون به دست مانگکیو شارینگان کاکاشی از بین رفت قابل بازیابی نبود و برای همیشه از بین رفت !
همونطور که ساسوری میتونست خودشو به صورت عروسک دربیاره ، دیدارا میتونه خودشو به یک بمب انسانی دربیاره !
همونطور که توی دستاش 2 دهن داره درونه قفسه سینه ـش هم یه دهن دیگه هست که میتونه در مواقع لزوم باز بشه . وقتی که این دهان باز بشه اون میتونه خودشو به صورت یه بمب زنده دربیاره و محوطه ای رو در حدود 10 کیلومتر مربع و از بین ببره ! اون از این ترفند به عنوان آخرین ترفند در مبارزه با ساسوکه استفاده کرد تا ثابت کنه هنرش مطلق هست . دیدارا از این حقیقت نفرت داشت که ساسوکه بوده که اروچیمارو ُ کشته . در هر حال ساسوکه تونست از اون بمب مهیب زنده بمونه و دیدارا باعث مرگ خودش بود !
پاسخ
 سپاس شده توسط ρυяρℓє_ѕку ، # αпGεʟ ، Medusa ، Apathetic ، an idiot ، -Demoniac- ، esiesi ، eɴιɢмαтιc ، ÆҐÆŠĦ ، Brooklyn Baby ، mr.destiny ، @پوریا@ ، Tᴀᴍᴏʀᴀ Pɪᴇʀᴄᴇ ، Faust ، L²evi


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
RE: # مُعرفی شخصیت های کارتونی . - ( lιεβ ) - 09-05-2016، 17:53


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان