امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 3.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

# مُعرفی شخصیت های انیمه ای .

#5
معرفی شخصیت " ساسوری " در انیمه " ناروتو " [ هم تیمی دیدارا ] .

# مُعرفی شخصیت های انیمه ای .

اولین حضور : [ قسمت 247 در مانگا ] [ قسمت 2 ناروتو شیپودن ]
دهکده : دهکده پنهان شن .
رتبه : چونین

_

تقریبا سن اون 5 سال بود که مادر و پدرش برای ماموریت به کونوها توسط ساکومو هاتاکه [ پدر کاکاشی ] کشته شدن . و مادربزرگش [ چییو ] اون رو نگه میداره و بزرگش میکنه .
برای اینکه ساسوری ناراحتی از دست دادن پدر و مادرش رو فراموش کنه به اون بازی کردن با عروسک هارو یاد داد . اون حتی در طراحی عروسک علاقه ی بزرگی نشون داد ! اولین عروسک هاشو تو بچگی ساخت . که میبایست جایگزین پدر و مادر اون باشن . [ واقعا هم شبیه پدر و مادرش بودن ! ] اما قلب اون همینجور تاریک تر و سیاه تر میشد . از اون به بعد اون شروع به ساختن عروسک کرد و 50 تا عروسک ساخت که عروسک های آشنای اون 3 عروسک های کانکورو :| [ برادر بزرگ گارا یا همون کازه کاگه ] که اون هارو هم اون ساخته ! هر عروسکی که توسط ساسوری ساخته شده علامت عقرب قرمز روی اون هست . 
5 سال بعد از رفتن ساسوری از ساندایمه کازه کاگه [ کازه کاگه سوم ] بدون هیچ علامتی غیب شد . بعداً مشخص میشه که ساسوری اون رو کشته و بدن اون رو به یه عروسک تبدیل کرده . 
تا الان تنها کسی که تونسته یهانسان رو به عروسک تیدیل کنه ساسوری بوده . اول رگ ها خون و اعضا رو از بدن اون ها جدا میکنه و بر روی بدن کار میکنه و سلاح های مختلف تو بدن جا میزاره . خوبی این عروسک ها اینه که با اینکه اون ها عروسک هستن میشه از جوتسو های اون استفاده کرد حتی اگه ککی گنکای [ به کسی که میتونه چند عنصر رو با هم قاطی کنه و یه جوتسوی جدید بسازه ککی گنکای گفته میشه . ] اون طور که خودش میگه اون 298 عروسک داره که با چییو و ساکورا 300 عروسک میشدن . انسان هایی که تبدیل به عروسک شدن هیروکو ساندایمه کازه کاگه و خود ساسوری هستن . اون این کارو در سن 20 سالگی انجام داده . [ بخاطر همینه که انقدر جوون به نطر میاد ] اون توسط جعبه ای که قلبش درونش هست زنده میمونه .  ساسوری باید برای عضویت تو آکاتسوکی یه ماموریت انجام میداد . ماموریت ساسوری این بود که یه کشور ناآشنا رو به تنهایی فتح کنه . اونطور که خودش میگه با کنترل همزمان 100 عروسک تونست این کارو انجام بده . ساسوری تا وقتی که با چییو و ساکورا جنگید تمام وقت در بدن هیروکو بود . اولین یار یا بهتره بگیم همکار توی آکاتسوکی اوروچیمارو بود که وقتی اوروچیمارو آکاتسوکی رو ترک کرد ساسوری یه دستیارش ُ به نام [ کابوتو یاکوشی ] به دنبال اون فرستاد . بعد دیدارا با ساسوری همکار شد . بعد از اینکه خارج کردن بیجو از بدن گارا تموم شد کاکاشی ، ناروتو ، ساکورا و چییو به دنبال دیدارا رفتن و یه جنگ سخت بین ساسوری ساکورا و چییو شروع شد . که تو این جنگ ساسوری از هیروکو کازه کاگه سوم خودش [ که به عروسک تبدیلش کرده بود ]  و یه جوتسو که به کمک اون 100 عروسک ُ به طور همزمان کنترل میکرد استفاده کرد . ولی توی آخر جنگ گذاشت چییو اون رو با عروسک های پدر و مادرش بکشه ! [ یعنی از قصد اینکارو کرد :|| ]
پاسخ
 سپاس شده توسط -Demoniac- ، ρυяρℓє_ѕку ، Apathetic ، # αпGεʟ ، an idiot ، Tɪɢʜᴛ ، eɴιɢмαтιc ، ÆҐÆŠĦ ، Brooklyn Baby ، mr.destiny ، @پوریا@ ، Tᴀᴍᴏʀᴀ Pɪᴇʀᴄᴇ ، Faust ، Medusa ، L²evi


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
RE: # مُعرفی شخصیت های کارتونی . - ( lιεβ ) - 10-05-2016، 12:42


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان