امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 3.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

# مُعرفی شخصیت های انیمه ای .

#7
معرفی شخصیت " اوروچیمارو " در انیمه " ناروتو " .

# مُعرفی شخصیت های انیمه ای .

اولین حضور : [ قسمت 45 مانگا ] [ قسمت 27 انیمه ]
سن : [ 50-51 در سری اول ناروتو ] [ 54 سال در سری دوم ناروتو ]
تاریخ تولد : [ 27 اکتبر ]
رده نینجا : [ سانین ] [ رتبه اس ]

اوروچیمارو یک از شخصیتایمنفی داستان هست . و همینطور یکی از شاگردای ساروتوبی هیروزن [ هوکاگه سوم ] در تیم سه نفره که شامل خودش ، جیرایا و سوناده [ سوناده در حال حاضر هوکاگه پنجم هست ] بود که بعد ها به سانین های افسانه ای شهرت یافتن ! تو زمان جنگ جهانی دوم شینوبیها اوروچیمارو و اعضای تیمش یا یه نینحای افسانه ای به نام هانزو [ رهبر دهکده آمِگاگوره ] مبارزه کردن که اون برای پاداش زنده موندن تو این جنگ یه اون ها لقب سه سانین افسانه ای کونوهارو داد .
اون تو دوره جوانی بسیار باهوش و دارای استعداد فوق العاده ای بود . که بعد از مرگ پدر و مادرش رفتار سادیسم واری که موجب به دنبال رفتن و یاد گیری کینجوتسو [ جوتسو های ممنوعه ] و در نهایت یادگیری تمام جوتسو ها شد ! ._. اون در نابود کردن دهکده کونوها عاجز موند و هوکاگه سوم با اجرای یه تکنیک ویژه [ Shiki Fuujin ] تونست دستای اوروچیمارو ُ طلسم کنه تا نتونه از اون برای تکنیک فنون ها استفاده کنه .
قبل از فرار اوروچیمارو اون 60 تا بچه رو دزدید تا DNA هوکاگه اول به امید خلق دوباره تکنینک چوب به اون ها تزریق کرد . اون قبل اینکه کارش رو تموم کنه مجبور شد کونوهارو ترک کنه و فکر میکرد همه تستها از بین رفته ـن . یاماتو تنها باز مانده از این آزمایشها بود و میتونست از عنصر چوب استفاده کنه ! اوروچیمارو همین آزمایش رو هم برای دانزو انجام داد و به اون عنصر چوب و قابلیت استفاده از چندین شارینگان رو بخشید . که در همین حین بود اوروچیمارو روستارو ترک کرده و وارد سازمانی به نام آکاتسوکی شد ! در سازمان اون اول با کسی به نام ساسوری هم تیم شد با تلاش هم تونستن کار های زیادی برای آکاتسوکی انجام بدن . اما بعد ها کسی به نام ایتاچی اوچیها بعد از کشتن تمام خاندان خودش وارد آکاتسوکی شد . اوروچیمارو از این فرصت برای تسخیر بدن ایتاچی و چشمای شارینگان اون استفاده کرد . اما ایتاچی از نقشه اوروچیمارو با خبر میشه و با شارینگان به مبارزه با اوروچیمارو پرداخت. که در این حین اون دست اوروچیمارو ُ برای جلوگیری از شکستن طلسم توهم چشم کاکاشی قطع کرد . که همین مسئله باعث شد اوروچیمارو آکاتسوکی ُ ترک کنه و به دنیال یه بدن جدید بره .
پاسخ
 سپاس شده توسط ÆҐÆŠĦ ، # αпGεʟ ، Brooklyn Baby ، Apathetic ، ρυяρℓє_ѕку ، an idiot ، mr.destiny ، @پوریا@ ، Tᴀᴍᴏʀᴀ Pɪᴇʀᴄᴇ ، Faust ، Medusa ، L²evi


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
RE: # مُعرفی شخصیت های کارتونی . - ( lιεβ ) - 13-05-2016، 20:58


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان