امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 3.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

# مُعرفی شخصیت های انیمه ای .

#8
معرفی شخصیت " لایت یاگامی " در انیمه " دفترچه مرگ "

# مُعرفی شخصیت های انیمه ای .

لایت شخصیت اصلی دفترچه مرگ ، یک پسر باهوشی هست که حدود 17 سال سن داره . هنگامی که دفتر مرگ توسط ریوک [ شینیگامی : خدایان مرگ ] در دنیای انسان ها انداخته شد ، لایت اولین کسی بود که به طور اتفاقی با این دفترچه روبه رو شده و پی به راز اون پی میبره و بعدش تصمیم میگیره با عنوان کیرا [ قاتل ] برای پاک کردن پلیدی از دنیا و ساختن آرمانشهر و حکمرانی بر  دنیای جدید دست به کشتن انسانهای فاسد بزند . زیرا او خودش را عدالت خطاب میکرد .
لایت که میدونست " L : ال ] کارگاه زبردستی هست برای اینکه بتونه اون رو از معرکه خارج کنه توسط پدرش که سمت رئیس پلیسی ژاپن رو به عهده داشت به " L : ال " میپیونده و به اون در پیدا کردن و دستگیری کیرا کمک میکنه . اما سرانجام لایت تونست با نقشه ای که از پیش تعیین شده بود ال رو به قتل برسونه . غافل از اینکه شخصیت دیگه ای هم وجود داره که بعد از مرگ ال با عنوان " N : نیئره " در ادامه داستان رونمایی میشه و ادامه کار ال رو به عهده میگیره .
و بعدش نیئره تونست با یه نقشه دست لایت ُ رو کنه . و لایت که تو یه عمل انجام شده قرار گرفته بود برای اینکه بتونه از این معرکه نجات پیدا کنه سعی بر انکار این موضوع و از بین بردن پلیس های حاضر کرد که در نهایت توسط " ماتسودا " یکی از افسران پلیس حاضر مور ضرب گلوله قرار گرفت و کشته شد . و در پایان ریوک که بر روی یه برج بلندی نشسته بود نام لایت یاگامی رو درون دفترچه مرگ مینویسه و به این واقعه پایان میده .
پاسخ
 سپاس شده توسط ρυяρℓє_ѕку ، mr.destiny ، @پوریا@ ، Apathetic ، *G..H* ، Tᴀᴍᴏʀᴀ Pɪᴇʀᴄᴇ ، Faust ، Medusa ، L²evi


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
RE: # مُعرفی شخصیت های کارتونی . - ( lιεβ ) - 18-05-2016، 15:58


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان