امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

با شای و ولا آشنا شوید؛ بررسی بازی Broken Age

#1
Broken Age در ابتدا پروژه ای بود که در Kikstarter قرار گرفت و صاحبان کمپین در ابتدای کار به دنبال حمایت مالی 400 هزار دلاری بودند.در نهایت بازی به تدریج 3 میلیون دلار برای سرمایه گذاری به دست آورد. با فراهم شدن پول بیشتر، بازی وارد چالش بزرگتری شد و در نهایت در سال 2014 تنها بخشی از بازی عرضه شد. کمپانی سازنده تصمیم گرفت بازی را در دو بخش عرضه کند تا از درآمدی که از بخش اول کسب می شود بخش دوم را با فرصت و صرف هزینه بیشتر تولید کند. حال بخش دوم بازی نیز تکمیل شده و می توانید از تجربه آن لذت ببرید.

بازی اساس ماجراجویانه و کلاسیک است و اساس کار آن به اصطلاح point-and-click نام دارد، این اصطلاح بدان معنی است که بازیکن نقطه ای را انتخاب می کند و شخصیت به آن نقطه می رود، آیتم های مورد نظر را پیدا می کند و با فکر کردن در مورد محیط بازی و مکالمه با دیگر شخصیت های بازی کشف می کند که چگونه آن آیتم را به کار ببرد. برخلاف بسیاری از بازی های امروزی هیچ صحنه اکشنی در آن دیده نمی شود و تمرکزش روی گفت و گوها و حل کردن پازهاست. نقطه متمایز این بازی با دیگر رقبا در صحنه های هنری و نقاشی شده زیبا و داستان پرقدرت و پر از شوخی آن است.

 
با شای و ولا آشنا شوید؛ بررسی بازی Broken Age 1

 
داستان در مورد دو شخصیت متفاوت است که در هر زمان و مکان از بازی می توانید بین آن ها جا به جا شوید، هیچ کدام از این دو داستان هیچ تاثیری روی یکدیگر ندارند و این قابلیت وجود دارد تا داستان یکی ازشخصیت ها را به پایان ببرید و بعد به سراغ داستان دیگر بروید اما در تجربه شخصی ای که ما داشتیم به این نتیجه رسیدیم که بهتر است با هر دو شخصیت بازی کنیم تا در میان حل کردن پازل ها تنفسی هم داشته باشیم و تنوعی ایجاد شود.

 
با شای و ولا آشنا شوید؛ بررسی بازی Broken Age 1

 
شخصیت اول Shay نام دارد. او پسر نوجوانیست که در فضا زندگی می کند و دچار روزمرگی در زندگی رباتیک خودش شده است. او در سفینه ای قرار دارد که توسط دو برنامه کامپیوتری به نام های مادر و پدر نگه داری می شود. سفینه او پراست از عکس های با لبخند و اسباب بازی های رنگی که شای را در دوران کودکی اش نگه داشته است. او هر روز، زندگی اش را صرف ماموریت می کند که مادرش به او محول کرده است، ماموریت او محافظت از حیواناتی است که تحت نظر او هستند.

 
با شای و ولا آشنا شوید؛ بررسی بازی Broken Age 1

 
شخصیت دوم دختری به نام Vella است. او می خواهد با هیولایی مبارزه کند که مردم روستایش قصد قربانی کردن Vella را برای آن دارند. در شهری که او زندگی می کند هیولایی هر 14 سال یکبار ظاهر می شود و مردم شهر برای اینکه این هیولا به آن ها آسیب وارد نکند 4 دختر را به او می دهند که اینبار نام ولا به عنوان یکی از دخترها انتخاب شده است. اکنون Vella به همه پیشنهاد می دهد که در عوض قربانی کردن دختران بی گناه با این غول مبارزه کنند اما همه مردم به او می خندند و تنها پدربزرگش او را جدی می گیرد.

 
با شای و ولا آشنا شوید؛ بررسی بازی Broken Age 1

 
پازل ها به صورت بسیار هوشمندانه ای طراحی شده اند و باید بتوانید با استفاده از جواب های درست شخصیت های دیگر داستان را قانع کنید تا کاری را انجام دهند که هدف شما انجام گرفتن آن است. در برخی از موارد جواب صحیحی که در حل یک پازل به دست می آورید را باید به خاطر سپرده و در مراحل بعد که احتمال تکرار آن پازل وجود دارد بتوانید آن را حل کنید. بهترین راه این است که در کنار خود یک قلم و کاغذ داشته باشید تا جواب را یادداشت کنید. به این دلیل که هیچ سیستم کمکی ای در بازی وجود ندارد اگر در حل یک پازل به مشکل برخورد کنید باید امیدوار باشید تا بتوانید جواب درست را پیدا کنید و اگر حوصله ندارید از ویدئوهایی کمک بگیرید که دیگران با عبور از آن مرحله آن را تهیه کرده اند.

 
با شای و ولا آشنا شوید؛ بررسی بازی Broken Age 1

 
Broken Age بازی ای ماجراجویانه و جالبی است که گرافیک جذاب و داستان قوی اش شما را جذب خواهد کرد. اساس کار این بازی زبان انگلیسی است. اگر به خوبی این زبان را بشناسید به خوبی می توانید از پس بازی بربیایید اما اگر در با این زبان آشنایی ندارید میتوانید با استفاده از همین بازی به تقویت آن بپردازید. اگر سیستم عامل iOS یا اندروید دارید برای این بازی باید مبلغ 9.99 دلار پرداخت کنید.



گوگل پلی : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.doublefine.dfa&hl=en

اپ استور : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://itunes.apple.com/us/app/broken-age/id887649233?mt=8
پاسخ
 سپاس شده توسط FD_WORLD
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Thumbs Down نقد و بررسی Need for Speed: Hot Pursuit
Wink دانلود RollerCoaster Tycoon Touch 2.6.4 بازی شبیه سازی شهر بازی جدید اندروید !
Heart بازی استراتژیک بازی تاج و تخت Game of Thrones اندروید !
  معرفی و بررسی بازی خروس جنگی
  با ترفند‌های مخفی و جالب پیام‌رسان واتس‌اپ آشنا شوید
  Hungry Shark Evolution_ به دنیای پر از خون و نزاع کوسه ها وارد شوید !
  معرفی بازی Restaurant Story: Hot Rod Cafe؛ به رستوران داری معتاد شوید
  از بازی کردن این بازی ها پشیمان نخواهید شد!
  با برنامه SkyView® Explore the Universe ستاره شناس شوید
  دانلود بازی دفاع اسباب بازی ۳ : فانتزی – Toy Defense 3: Fantasy – TD v1.17.0

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان