امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Basket - Bookmark & Read Later_ هیچ لینکی را گم نکنید

#1
برای همه ما پیش آمده که وسط وب‌گردی‌هایمان با لینکی روبه‌رو شویم که همان لحظه وقت خوبی برای باز کردنش نیست؛ مثلا متن جذابی دیده‌ایم که وقت خواندنش را نداشته‌ایم یا سرعت اینترنت خوب نبوده و نتوانسته‌ایم ویدئویی را باز کنیم. Basket اپلیکیشنی است که با آن می‌توانید مقاله‌ها، ویدئوها یا هر لینک دیگری را ذخیره و مرتب کنید و حتی وقتی به اینترنت دسترسی ندارید از آنها استفاده کنید. این اپلیکیشن همان کاری را می‌کند که مرورگر فایرفاکس با قابلیت Pocket انجام می‌دهد.

 
Basket - Bookmark & Read Later_ هیچ لینکی را گم نکنید 1 Basket - Bookmark & Read Later_ هیچ لینکی را گم نکنید 1

 
با Basket همچنین می‌توانید لینک‌ها را دسته‌بندی کنید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید. یکی از قابلیت‌های جذاب این اپلیکیشن این است که لینک‌ها را دانلود می‌کند تا در حالت آفلاین هم از آنها استفاده کنید، ولی می‌توانید برایش تعریف کنید که فقط در حالت وای‌فای دانلود کند و وقتی با سیم‌کارت به اینترنت وصلید، نگران مصرف اینترنت نباشید.



دانلود مستقیم : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.gsm.ir/download/redirect/?cid=31450&url=http://cdn.gsm.ir/static/files/apk/2016/4/25/net.basket.basketapp.apk
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان