امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

گوگل با اپلیکیشن Duo مکالمات تصویری روی تلفن همراه را ساده تر می کند

#1
گوگل با اپلیکیشن Duo مکالمات تصویری روی تلفن همراه را ساده تر می کند 1


اواخر تابستان امسال، گوگل اپلیکیشنی به نام Duo را عرضه خواهد کرد و احتمالا سریع ترین و ساده ترین اپلیکیشن برای انجام مکالمات تصویری است که تا به حال ساخته شده. همانند رقبایی نظیر Allo، اپلیکیشن گوگل هم فقط روی موبایل ها قابل استفاده است. شماره تلفن همراه تان هویت تان خواهد بود و روی هر دو سیستم عامل اندروید و iOS نیز قابل اجرا است.

رابط کاربری Duo فوق العاده ساده و بی آلایش است. وقتی اپ را اجرا می کنید، به لطف دوربین جلوی موبایل، تصویری از خودتان را مشاهده خواهید کرد. سپس یکی از تصاویر دایره شکل بزرگی که در قسمت پایینی قرار گرفته را لمس کنید تا با وی تماس برقرار شود.
اگر او در دسترس باشد و پاسخ بدهد، مکالمه آغاز می شود و به همین سادگی، دو نفر می توانند همدیگر را ببینند. البته اگرچه رابط کاربری ساده است اما امکانات قابل قبولی برای کاربران در نظر گرفته شده، مثل خاموش کردن میکروفون برای لحظاتی. با این حال، خبری از ویدیو کنفرانس نیست. اپلیکیشن اندرویدی فقط 5 مگابایت حجم دارد و واقعا هیچ چیز جز سادگی و سرعت بالا نمی توان در مورد این برنامه گفت.
فراموش نکنید که اگر Duo کارایی زیادی ندارد، در عوض وقت مهندسان گوگل صرف مسئله دیگری شده و آن سرعت اپلیکیشن است. در واقع، زمانی که شخصی در حال زنگ زدن به شما است، همان لحظه می توانید تصویر زنده ای از او را تماشا کنید و زمانی که پاسخ بدهید، بلافاصله و بدون تاخیر، تصویر شما نیز ارسال می شود.
گوگل می گوید زمان و منابع بسیاری صرف کرده اند تا سرعت و نرخ تاخیر را بهینه سازند تا حتی اینترنت هایی با سرعت نه چندان بالا هم قادر باشند از آن به خوبی بهره برند. Duo به طور پیش فرض کیفیت تصویر و صدا را بر اساس میزان سرعت اینترنت تنظیم می کند. نکته جالب دیگر عدم قطعی بین لحظاتی است که می خواهید از وای-فای را قطع کرده و دیتای موبایل تان را فعال کنید. طی این چند ثانیه مکالمه شما به هیچ وجه قطع نخواهد شد.
به وضوح می توان گفت که Duo می خواهد رقیبی باشد برای FaceTime اپل، با این تفاوت که تلاش گوگل در این راستا سرعتی بسیار بالا داشته و علاوه بر iOS روی اندروید هم در دسترس است. اما در مورد نکات منفی می توان به عدم عرضه روی دسکتاپ اشاره کرد. البته فراموش نکنید که راضی کردن دوستان و خانواده تان به نصب یک اپلیکیشن دیگر هم دردسرهای خاص خودش را دارد.
آمیت فولای، از مدیران فعال در تولید Duo می گوید که شعار تیم «پرفورمنس ویژگی است، ویدیو رابط کاربری» بوده و با این هدف این اپ ساخته شده است. بنا به گفته نویسنده وبسایت ورج، Duo هم از هنگ آوتز گوگل و هم از اسکایپ مایکروسافت بسیار سریع تر است.
پاسخ
 سپاس شده توسط # αпGεʟ
آگهی
#2
خوب بود..
ولی گوشی های هوشمند جدید این امکانو دارن
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Big Grin دانلود بامیلو Bamilo 2.12.3 اپلیکیشن موبایل فروشگاه اینترنتی بامیلو اندروید !
  حکم دادگستری برای فیلتر کردن اینستاگرام، گوگل‌پلی و VPNها بلااثر شد
  انواع اپلیکیشن موبایل کدام ها هستند؟
  کاهش استرس با اپلیکیشن Mindset
Thumbs Up دانلود Digikala 1.8.3 – اپلیکیشن رسمی دیجی کالا اندروید !
  بهترین صفحه‌کلیدهای اندروید را بشناسید! ( به همراه لینک دانلود)
  جواب های افتابه (نسخه جدید) به همراه لینکه دانلود
  اکنون می توانید در سرچ گوگل دوز بازی کنید !
  معرفی اپلیکیشن و بازی (6)
  قابلیت‌های جدید اپلیکیشن «اپل استور»

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان