امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

جهاددانشگاهی، به دنبال افزایش خودباوری دانشجویان

#1
جهاددانشگاهی، به دنبال افزایش خودباوری دانشجویان 1

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت جامعه دانشگاهی در راستای توسعه بیش از پیش استان، گفت: نگاه فرادانشگاهی،‌ مهمترین ویژگی برنامه های فرهنگی جهاد‌دانشگاهی است.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه یزد، "مهدی باصولی" در آیین اختتامیه مرحله استانی پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران "نشان خواجه نصرالدین طوسی"، با اشاره به تدوین چشم‌انداز فرهنگی در سازمان جهاد دانشگاهی،‌ اظهار کرد: تبیین و ترویج فرهنگ هنر انقلاب اسلامی‌ از جمله رسالت‌های جهاد دانشگاهی است.



وی اجرای برنامه‌های فرهنگی،‌ پژوهشی،‌ آموزشی،‌ تجاری سازی‌ و اشتغال را از جمله حوزه‌های در دستور کار سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد دانست و بیان کرد: نواندیشی در راستای نیل به خودباوری دانشجویان، ارائه ایده‌های برتر و طرح‌های اثر بخش فرهنگی از دیگر برنامه‌های در دستور کار جهاد دانشگاهی یزد است.



رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد مسابقات ملی مناظره دانشجویی را از جمله اقدامات شاخص این سازمان عنوان کرد و ادامه داد: رتبه برتر کشوری این دوره از مسابقات ملی مناظره به جهاد دانشگاهی استان یزد اختصاص یافت.



وی با اشاره به صدور مجوز رسمی گروه جامعه‌شناسی فرهنگی جهاد دانشگاهی در استان یزد، تصریح کرد: اقدامات فرا‌ دانشگاهی از جمله ویژگی فعالیت‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی استان یزد است.



باصولی خاطرنشان کرد: خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) و خبرگزاری قرانی ایران(ایکنا)،‌ مرکز انتشارات،‌ مرکز علمی گردشگری دانشجویان،‌ مرکز امام و انقلاب و مرکز تولید کالای فرهنگی را از دیگر فعالیت‌های سازمان جهاد‌دانشگاهی استان یزد است.



"محمدرضا دهقانی" معاون فرهنگی جهاددانشگاهی یزد هم در این مراسم‌ با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی این که جهاد‌دانشگاهی، مولود مبارک انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: جامعه دانشگاهی به ویژه جهاددانشگاهی،‌ از ابتدا تاکنون منشأ تحولات بزرگ فرهنگی،‌ علمی و آموزشی بوده است.



وی با اشاره به مشارکت پرشور دانشجویان دانشگاه‌های مختلف در این دوره از مسابقات،‌ اظهار کرد: ترویج فرهنگ گفت‌وگو و آشنایی با مهارت فن بیان از جمله مهمترین اهداف برگزاری مسابقات مناظره دانشجویی است.



معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان در مورد این دوره از مسابقات، گفت: مرحله استانی پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با حضور 26 تیم چهار نفری از هشت دانشگاه استان در یزد برگزار شد.



گفتنی است؛ در طول برگزاری این دوره از مسابقات 28 مناظره برگزار شد و تیم‌های "سگا" از دانشگاه امام جواد(ع)،‌ "روان اندیش" از دانشگاه علم و هنر و تیم "دانشگاه آزاد3" از دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم مرحله استانی پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران را به خود اختصاص دادند.



در پایان این مراسم از تیم‌های برتر این مرحله از رقابت‌ها با حضور معاون سیاسی،‌ امنیتی استاندار و رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد تجلیل شدند.



انتهای پیام


جهاددانشگاهی، به دنبال افزایش خودباوری دانشجویان 1


پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  آموزش ورود به کلاسهای مجازی {ویژه دانشجویان}
  راهکارهایی برای افزایش دقت محاسبات
  روشهای افزایش سرعت تست زنی
  ۱۳ نکته برای افزایش کیفیت تدریس آنلاین
  آیا دانشجویان خارجی میتوانند در کانادا کار کنند?
  اختصاص زکات فطره به دانشجویان نیازمند فنی حرفه ای
  شناسایی سریع دانشجویان افسرده در دانشگاه اصفهان
  نحوه انتخابات شورای صنفی دانشجویان/ التزام به ولایت فقیه اضافه شد
  شرایط جدید انتقال دانشجویان از خارج/ جدول نمره زبان
  حمایت از پایان نامه‌های زیست فناوری دانشجویان دکتری

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان