امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اقدامات دانشگاه خوارزمی در زمینه گسترش تعاملات بین المللی

#1
اقدامات دانشگاه خوارزمی در زمینه گسترش تعاملات بین المللی 1

مدیر دفتر همکای های علمی بین المللی دانشگاه خوارزمی ضمن تشریح اقدامات این دانشگاه در زمینه گسترش تعاملات بین‌المللی،از اعزام 6 ماهه دانشجویان دوره دکتری این دانشگاه به کشورهای خارجی برای گذراندن فرصت‌های پژوهشی خبر داد.

غلام رضا کریمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دانشگاهی ایسنا،با بیان اینکه یکی از سیاست‌های اصلی دانشگاه خوارزمی جذب دانشجوی خارجی است،افزود: در حال حاضر 136 دانشجوی خارجی از کشورهای عراق و افغانستان،یمن،پاکستان و.... در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند و سیاست دانشگاه خوارزمی این است که تعداد این دانشجویان را ظرف سه سال آینده به بیش از 400 نفر افزایش دهد.



وی با اشاره به اقدامات دانشگاه خوارزمی در زمینه توسعه روابط بین‌الملل اظهار کرد: علاوه بر افزایش تعداد دانشجویان خارجی،اولویت دیگر دانشگاه انجام پروژه های مشترک با دانشگاه‌های خارجی است، زیرا علم یکی از حوزه های اقتدار آفرین برای کشور است و اگر می خواهیم ارزش های انقلاب اسلامی را به خارج از کشور صادر کنیم یکی از بهترین راه‌ها مسیر گسترش ارتباطات بین المللی دانشگاه‌ها است.



مدیر دفتر همکای های علمی بین المللی دانشگاه خوارزمی افزود:اقدام دیگر دانشگاه در زمینه گسترش تعاملات بین المللی تبادل استاد و دانشجو با داشگا‌های خارجی است.همچنین طبق برنامه ریزی های انجام شده دانشجویان دوره دکتری برای دوره های 6 ماهه فرصت‌های پژوهشی به دانشگاه‌های معتبر دنیا اعزام می‌شوند تا بتوانند از دستاوردها و تجربیات روز دنیا استفاده کنند.



کریمی ادامه داد:در حال حاضر هر کدام از دانشکده ها اعزام دانشجوی دکتری را به عنوان فرصت های پژوهشی انجام می‌دهند.برای مثال دانشکده علوم زیستی 10 دانشجوی دکتری را به عنوان فرصت پژوهشی اعزام کرده است.این دانشجویان معمولا به کشورهای اروپایی،کانادا،آمریکا و جنوب شرق آسیا اعزام می‌شوند.



وی با اشاره به تصویب نقشه راه بین المللی شدن دانشگاه خوارزمی اظهار کرد:نقشه راه بین المللی شدن دانشگاه در سال گذشته مصوب شد. در چارچوب این نقشه مشخص شده است که هر کدام از معاونت‌ها و بخش‌های دانشگاه باید چه اقداماتی را انجام دهند تا زمینه فعالیت‌های بین المللی در دانشگاه خوارزمی فراهم شود.



انتهای پیام
اقدامات دانشگاه خوارزمی در زمینه گسترش تعاملات بین المللی 1


پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  لیست دانشگاه های پزشکی ایران
  دانشگاه امام صادق به عنوان یک دانشگاه معتبر اسلامی شناخته میشه
  گرایش های دانشگاه فرهنگیان در رشته های تحصیلی انسانی
  امار پذیرش دانشگاه فرهنگیان در سال ۹۹
  معرفی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان
  دانشگاه‌ها امسال حضوری می‌شود
  «لیست دانشگاه های دبیری ایران»
  azmoon.iau.ac.ir – ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی 99
  اصل موضوع گسترش
  لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن -9998

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان