امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

روزهای پایانی کنکور

#1
روزهای پایانی کنکور 1


این روزها که داریم به خط پایان نزدیک میشیم خیلی ها حس میکنن توانی براشون نمونده، خیلی ها دیگه امید و انگیزه ی سابق رو ندارن و خیلی ها به کنکور سال دیگه فکر میکنن؛ اما در این شک نداشته باشید که در نهایت کسی موفق میشه که در لحظات پایانی که همه به نفس نفس زدن افتادن با تمام قوا به سمت هدفش به دویدن ادامه بده.

.

یکی از علت های بزرگ شکست آدم ها ناامیدی اونها در قدم های آخره. هدف و آروزیی که درطی این دوازده سال تحصیلتون همراه شما بود رو در این روز های آخر رها نکنین و از همین الان تمرین کنین که در زندگی به آرزوها و اهدافتون خیانت نکنین و دست کشیدن از رسیدن به یک هدف یعنی خیانته به اون.

.

دوران جمعبندی یک دوران بی نهایت طلاییه و اگر کسی در تمام مدت تحصیل مطالعه کرده باشه و جمعبندی خوبی انجام نده نمیتونه نتیجه ای در خور تلاشش بگیره و همینطور کسی که در طی سال مطالعه ی خیلی زیادی هم نداشته با یک جمعبندی خوب میتونه نتیجه ای فوق العاده نسبت به میزان تلاشش بگیره.پس این دوران رو جدی بگیرید.

.

حتی افرادی که تا الان مطالعه ای نداشتن توی این مدت باقی مونده میتونن تغییر زیادی در رتبه ی کنکورشون ایجاد کنن و درسته دقیقه ی نودی بودن در تمام طول تاریخ مذموم بوده اما بازهم در طول تاریخ بودن افرادی که دقیقه ی نودی بودن و نتایج خوبی گرفتن. پس دوران جمع بندی برای هرکسی متناسب با وضعیتش اهمیت ها و فواید مخصوص به خودش رو داره.

.

تلاش کنید و در تلاش کردن برای رسیدن به اهدافتون بخیل نباشید. شب و روز فکر کردن و سوال کردن در مورد اینکه اگه تلاش کنم میشه یا نمیشه ؛نشون دهنده ی اعتماد به نفس و ایمان پایینه.کوه اعتماد بنفس و ایمان باشید و با تمام توان تلاش کنید و ذره ای در این شک نداشته باشید که هیچ تلاشی در هیچ زمینه ای بی جواب نمیمونه. وظیفه ی شما تلاش کردن و توکل بخدا و سپردن نتیجه به اونه.در تمام پروژه های بزرگ زندگیتون نیاز دارید که به یک منبع معنوی تکیه کنید چون در هیچ پروژه ای نمیتونید تمام عوامل و شرایط رو در دست داشته باشین و کنترل کنین، پس شما تلاش کنید و بقیه ی مسایل رو با خیال راحت بسپرین بخدا،باشد که موفق شوید;-)

.

و در آخر اینکه این روزها برای تجدید قوا بیشتر از قبل به اهدافتون فکر کنید و عاشق خودتون و آیندتون و آرزوهاتون باشید و با تک تک ذرات وجودتون برای رسیدن به اون ها تلاش کنید چرا که به قول سعدی شیراز ؛عاشقی کار سری نیست که بر بالین است
روزهای پایانی کنکور 1


پاسخ
 سپاس شده توسط spent † ، L²evi ، Tᴀᴍᴏʀᴀ Pɪᴇʀᴄᴇ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Humanfemale آزمون های آزمایشی رشته انسانی | ویژه کنکور ۱۴۰۳
Question مجموعه کنکور ۹۸تا۰۲ سـه رشته با پاسـخ همراه بــا سوالات شبیه ساز
Lightbulb ● ویژه کنکور فرهنگیان ۱۴۰۳
Book خلاصه آیات تعلیمات اسلامی ( ویژه کنکور فرهنگیان)
  اطلاعات سهمیه ایثارگران در کنکور
  مجموعه کنکور نوردی
  بودجه بندی کنکور انسانی
  جمع بندی دینی کنکور خیلی سبز
Minioni PDF کتاب های رشته انسانی | ویژه کنکور
Star2 ♧ زبان انگلیسی : ویژه کنکور زبان خارجه

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان