امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

حکمت خداوند

#1
سالهی پیش در اسکاتلند اعضای یک خانواده به سخی کار و پول خود را در بانک پس انداز می کردند. به این امید که روزی به اتفاق هم به مریکا بروند.
سال ها طول کشید اما هر طوری که بود انها به اندازه ی کافی پول پس انداز کردند گذر نامه هایشان را گرفتند و در یک کشتی اقیانوس پیما جا ذخیره کرده ند.
این اقدامجسرانه همه افراد خانواده را هیجان زده کرده بود . اما چند روز قبل از مسافرت پای کوچکترین پسر خانواده راسگی گاز گرفت پزشک معالج پای پسر را بخیه زد. ولی پرچم زرد رنگ سر در ان خانه نصب شد . به علت انکه بیماری هاری تمام افراد خانواده را تهدید میکند . مدت چهارده روز انها در قرنتینه به سر بردند و رویای خانواده از هم پاشید و انها نتوانستند طبق برنامه به امریکا بروند .
پدر خانواده از شدت نارحتی گریست و پسر را سرزنش کرد . او از این بد شانسی که به خانواده انها رو اورده بود سخنان کفر امیزی بر زبان اورد.
پنج روز گذشت تا اینکه خبری وحشتناکی به اطلاعمرم اسکاتلند و مردم جهان رسید:
"کشتی عظیم و اقیانوس پیمای تایتانیک غرق شد" کشتی که گفته میشد هرگز غرق نمیشود به قعر اقینوس ها رفت و صد ها زندگی را نیز با خود برد. قرار بود خانواده کلارک نیز در ان کشتی باشند ولی به این دلیل که پای پسر کوچک خانواده را سگ گاز گرفته بود انان جا ماندند.
وقتی پدر خانواده خبر را شید پسرش را در اغوش گرفت و خدا را سپاس گفت که خانواده ی او را حفظ کرده است و انچه را که فاجعه می پنداشت برایشان به خبر تبدیل شد.
زندگی کوتاه است ؛ تازمانیکه دندان دارید لبخند بزنید !!




پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان