امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سریال «نفس» به فصل گرم رسید

#1
سریال «نفس» به فصل گرم رسید 1


سریال «نفس» به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان قرار بود تا در چهار فصل ضبط شود، اما به دلایلی این اتفاق نیفتاد و در حال حاضر نویسنده قصه‌ها را بر اساس تابستان نوشته و گروه تولید نیز «نفس» را در فصل تابستان مقابل دوربین برده‌اند.

به گزارش فارس، این سریال تاکنون با حضور بازیگرانی چون: مسعود رایگان، ژاله صامتی، علیرضا کمالی نژاد و تعدادی از بازیگرانی در خانه‌ای حوالی خیابان وصال که منزل پدر نام دارد، مقابل دوربین رفته و قرار است تا تمامی سکانس‌ها در این لوکیشن ضبط شده و بعد از آن گروه تولید به لوکیشن دیگری نقل مکان کنند.

فقط شخصیتی که هدایت هاشمی آن را ایفا می‌کند،‌ برگرفته از همان شخصیت سید حسن در سریال «پروانه» است و غیر از این بازیگر هیچکدام از بازیگران «نفس» ادامه شخصیت‌های سریال‌های پیشین جلیل سامان را بازی نمی‌کنند.

تغییراتی در اجرای این سریال صورت گرفته است که به تغییر فصل‌ها برمی‌گردد، چراکه از ابتدا قرار بر این بوده تا «نفس» در چهار فصل ضبط شود، اما به دلایلی این اتفاق نیفتاد و در حال حاضر نویسنده تمام قصه‌ها را بر اساس تابستان نوشته و گروه تولید نیز «نفس» را در فصل تابستان مقابل دوربین برده‌اند.

بیش از نیمی از لوکیشن‌های این سریال، لوکیشن‌های خارجی هستند و حدود ۴۰ درصد را لوکیشن‌های داخلی تشکیل می‌دهند.

اواخر سال گذشته جلیل سامان از توقف سریال «نفس» به دلایل مالی و کمبود بودجه خبر داد. جلیل سامان با ساخت مجموعه نفس، سه‌گانه خود را در ژانر سریال‌های عاشقانه در فضای انقلاب اسلامی تکمیل می‌کند.این سریال در ۲۶ قسمت ساخته می‎شود و داستان آن درباره جوانی پر شر و شور است که در بحبوحه وقایع انقلاب رازی در زندگی‌اش فاش می‌شود. او برای رسیدن به حقیقت حوادث پیچیده‌ای را پشت سرمی‌گذارد. سرانجام انتخابی دشوار سرنوشت وی را رقم می‌زند.

بازیگران این سریال عبارتند از مسعود رایگان، ژاله صامتی، علیرضا کمالی، بهناز جعفری، قربان نجفی، هادی عامل هاشمی، شهاب شادابی، احسان امانی، آتوسا راستی، با معرفی ساناز سعیدی و با حضور هدایت هاشمی، خسرو شهناز و رامین راستاد. فهرست کامل عوامل «نفس» عبارتند از مدیر تولید: رضا نصیری نیا، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان:علیرضا صالحی، مدیر تصویربرداری: سیروس عبدلی، طراح صحنه و لباس بابک کریمی، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، مدیر صدابرداری:جواد مقدس، مسئول جلوه های ویژه رایانه ای: هادی اسلامی، گروه کارگردانی؛ برنامه ریز: اشکان سپهر، دستیار کارگردان: جعفر رجبی، منشی صحنه: آزاده جهانبخش، دستیار برنامه ریز: پریسا زیبا، گروه تحقیق و نگارش: شبنم عالی مقام، نرگس رستمی، صادق خوشحال، گروه تصویر؛ دستیار اول محمدجواد عربی، دستیاران: سعید گودرزی، رضا دهدار، کیوان محمدی نژاد، محمود کر، گروه صحنه و لباس؛ دستیار اول میثم علی اکبر، دستیار طراح لباس: ندا حسین پور، دستیاران: حامد اصلانی، محمد پورشریف، گروه چهره پردازی؛ مجری گریم آقایان: خلیل نظری، مجری گریم بانوان:لیلا پرهیزگار، دستیار گریم: نوید میرکیانی، گروه صدا؛ صدابردار: علی ظهوری، گروه تولید؛ مدیر تدارکات: حمید پرهیز، دستیار تولید: مرتضی پیرهادی، دستیاران: سعید مهتاب، تایماز گودرزی، مرتضی شکری، سالار آخوندان، ترابری:نامنی، طوسی، خسروآبادی، عکاس حسن شجاعی، دستیار: علی شکری، مدیر روابط عمومی: مریم عرفانیان.

مجری طرح این سریال موسسه فرهنگی هنری تندیس فیلم ملک است و در گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما تهیه می‌شود.
سریال «نفس» به فصل گرم رسید 1


پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  معرفی سریال ایفوریا(Euphoria)
  معرفی سریال The End of the F***ing World
  معرفی سریال Duy Beni (صدایم را بشنو)
  سریال Baht Oyunu / بازی بخت
  احتمال بازگشت ویلسون فیسک به دنیای سینمایی مارول در سریال Hawkeye
  تریلر جدید سریال ترسناک Chucky و نمایش عروسک شیطانی
Heart سریال (تو در خانه ام را بزن) Sen Çal Kapımı
  معرفی سریال Ginny & Georgia
  معرفی سریال Skam
  معرفی سریال Elite

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان