امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پیش بینی کاهش فروش گوشی‌های اچ تی سی و رشد اوپو و ویوو

#1
پیش‌بینی‌های جدید حاکی از کاهش فروش گوشی‌های اچ تی سی نسبت به سال گذشته بوده؛ اما در این بین کمپانی‌های رقیبی چون ویوو و اوپو با نمودار رو به رشدی همراه خواهند بود. از زمانی که کمپانی HTC با تولید HTC Vive تمرکز خود را بر روی صنعت واقعیت افزوده معطوف کرده، به نظر می‌رسد که توجه به بخش گوشی‌های هوشمند این کمپانی کمتر شده است.

ظاهرا پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهند که این کمپانی امسال بتواند تنها 13 میلیون گوشی‌هوشمند را در بازارهای جهانی به فروش برساند. کسب چنین آماری نسبت به فروش 18 میلیون واحدی سال گذشته برای این کمپانی کاهش فروش 26.8 درصدی را به‌ همراه خواهد داشت.
پیش بینی شده است؛ کاهش فروش گوشی‌های اچ تی سی و حرکت رو به رشد کمپانی‌هایی چون ویوو و اپو


علیرغم کاهش فروش گوشی‌های اچ تی سی نسبت به سال گذشته، کمپانی ایسوس، دیگر رقیب کمپانی گوشی‌ساز تایوانی، پیش بینی می‌کند که با فروش بیش از 21.5 میلیون دستگاه در سال جاری، نسبت به سال 2015 رشد 34.4 درصدی را تجربه خواهد کرد. این افزایش شدید در تولید می‌تواند به تصمیم اخیر این کمپانی مبنی بر تغییر پردازنده‌های اینتل با پردازنده‌های کوالکام باشد. تراشه‌های کوالکام از کارآمدی بیشتری برخوردار بوده و نسبت به تراشه‌های موبایلی اینتل حرارت کمتری تولید می‌کنند.

پیش بینی کاهش فروش گوشی‌های اچ تی سی و رشد اوپو و ویوو 1

در ادامه همین گزارش آمده است، استقبال خوبی از گوشی HTC 10 صورت نگرفته و پیش بینی می‌شود که با فروش تنها 1 میلیون دستگاه از پرچمدار جدید این کمپانی در کل سال، رقبای قدرتمندی از چین، به‌طورجدی وارد میدان شوند. ما امیدواریم که کاهش فروش گوشی‌های اچ تی سی اشتباهی بیش نباشد و نتیجه نهایی با این اعداد رقم نخورد. شاید این کمپانی بتواند با سعی در تولید یک پرچم‌دار جدید، آمار و ارقام را به نفع خود تغییر دهد.

این پیش بینی‌ها همچنین رقابتی سخت و سنگین را بین سازندگان گوشی‌های هوشمند چینی نشان می‌دهد. این پیشگویی‌ها ثابت می‌کنند که محبوبیت گوشی‌های چینی نزد مردم بیش از پیش خواهد شد. به‌عنوان‌مثال تولیدات گوشی هوشمند کمپانی اپو (Oppo) از 49 میلیون دستگاه در سال 2015 با رشدی 59.2 درصدی نسبت به سال گذشته به 78 میلیون دستگاه خواهد رسید.
BBK Electronics مالک اصلی کمپانی ویوو، انتظار می‌رود که از افزایش فروش بالایی نسبت به سال گذشته برخوردار شود. این کمپانی در سال 2015 توانست 47 میلیون گوشی هوشمند به فروش برساند و برآوردها برای امسال، رقمی در حدود 66 میلیون دستگاه را نشان می‌دهد. بر پایه همین گزارش پیش بینی می‌شود که هواوی امسال نسبت به فروش سال قبل خود، تنها 11 میلیون دستگاه بیشتر عرضه کند. کسب چنین رقمی برای هواوی نمی‌تواند چندان رضایت‌بخش باشد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پیش بینی کاهش فروش گوشی‌های اچ تی سی و رشد اوپو و ویوو 1


این کمپانی چندی پیش درباره‌ی پیش بینی کاهش فروش خود در سال جاری با انتشار بیانیه‌ای واکنش نشان داده و هرگونه برآورد منفی درباره‌ی خود را بی‌پایه و اساس خواند. در آن گزارش صحبت از پیش‌بینی فروش 120 میلیون دستگاه برای سال 2016 بود و جالب اینجاست که این گزارش اخیر رقم فروشی در حدود 119 میلیون دستگاه را برای امسال این غول تکنولوژی چین، تخمین زده است؛ هرچند شاید با ورود این کمپانی به بازارهای ایالات متحده بتواند پیش‌بینی‌ها را به سود خود تغییر داده و نشان دهد که استراتژی بازار را به‌خوبی می‌داند.

در هر صورت در دنیای صنعتی امروز پیش‌بینی‌ها آن‌هم بر اساس عملکرد‌های یک کمپانی در سال گذشته، کمی سخت و دشوار خواهد بود. برای یک پیش بینی درست، متغیرهای بسیاری باید دست‌به‌دست هم دهند. اقتصاد جهان امروز به‌مانند دیگر رخداد‌های حال و حاضر این زمان، بسیار پیچیده شده است. باید کمی صبر کرد. یک نیمه از سال تمام شده و برای دیدن درستی این پیش گویی‌ها تنها یک نیمه دیگر باقی مانده است.


منبع : گجت نیوز 
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  اسم گوشی شُما ؟!
  نحوه بازیابی اطلاعات گوشی اندرویدی
  لوکس ترین گوشی جهان + عکس✔
  گوشی ایکس ۶۰ پرو ویوو از پردازنده Snapdragon 870 استفاده می‌کند
  گوشی ریلمی C25 با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شد
  گوشی آیفون ۱۳ به صفحه نمایش LTPO AMOLED مجهز خواهد شد
  سری ویوو ایکس ۶۰ از فناوری پیکسل شیفت بهره خواهند برد
  با گوشی Vivo Y72 5G آشنا شوید
  اوپو A54 با باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی و پردازنده هلیو P35 معرفی شد
  ویوو از گوشی iQOO Z3 رونمایی کرد؛ یک موبایل ۵G مقرون به صرفه

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان