امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اسکادران های مهاجم

#1
در سال 2006 فرماندهی رزم هوایی تیپ 57 مستقر در پایگاه نیروی هوایی نلیس واقع در نوادا هواپیمای دیگری را به نیروهای خود اضافه کرد.این هواپیما که گونه ای از جنگنده ی F-15 ایگل است از این به بعد با رنگ جدیدی ظاهر شده و ماموریت جدیدی را نیز بر عهده خواهد داشت.از اکتبر سال 2006 گروه تاکتیک های دشمن،هفت فروند از این نوع هواپیما را در اسکادران مهاجم شصت و پنجم در اختیار گرفته اند که اولین واحد F-15 های مهاجم نیروی هوایی ایالات متحده است.
اسکادران های مهاجم 1
F-15C نیروی هوایی ایالات متحده با رنگ آمیزی جنگنده های روسی




تاریخچه مهاجمین

هر دو اسکادران مستقر در نلیس که با نام اسکادران های جنگنده 64 و 65 شناخته می شوند به ترتیب در اکتبر سال های 1972 و 1969 فعال شدند.تغییر نام آنها به اسکادران مهاجم آموزشی جنگنده تاکتیکی در دسامبر 1981انجام گرفته و در آن زمان هر دو اسکادران به جنگنده های F-5E تایگر در نقش آموزشی هواپیماهای تاکتیک های رزمی غیر مشابه مجهز شدند.
کمتر از دو سال بعد در اکتبر سال 1983 آنها به اسکادران های مهاجم 64 و 65 تغییر نام یافته و نقش دشمن فرضی را در تمرینات سالانه ی پرچم سرخ ایفا کردند.
اسکادران مهاجم 64 در سال 1988 به جنگنده های F-16C مجهز شد تا اینکه در پنجم اکتبر 1990 از فعالیت بازایستاد تا سال 2003 که دوباره با جنگنده های F-16C فعالیت خود را از سر گرفت.
اسکادران 65 نیز بین سال های 1989 و 2006 از فعالیت بازایستاده بود.
از سر گیری فعالیت هر دو اسکادران با افزایش به خدمت گیری جنگنده های Su-27 و Mig29 توسط نیروهای هوایی سراسر جهان صورت گرفت.
هر دو اسکادران تا سال مالی 2010 که تعداد جنگنده های خود را به 24 فروند افزایش خواهند داد با همین تعداد هواپیما انجام وظیفه خواهند کرد.



دوره آموزشی تهاجم

خلبانان داوطلبی که تمایل دارند دوره آموزشی تهاجم را در پایگاه نیروی هوایی نلیس پشت سر بگذراند باید تخصص پرواز با F-15 یا F-16 را داشته و حداقل 600 ساعت معلم پرواز نیز باشند.کارآموز ابتدا با روند اجرای ماموریت ها در اسکادران و استانداردهای موجود آسنا شده و سپس چهار تا شش هفته طول می کشد که آموزش های پایه و اولیه را به اتمام برساند بعد از دو تا شش ماه نیز عنوان فرمانده ماموریت رتبه بندی شده و با نام Mig One شناخته می شود.
در نهایت وی به عنوان معلم خلبان برای شاگردان جوان خود که از پایگا ه های دیگر برای تمرین رزم هوایی به این پایگاه پرواز می کنند دروسی را در مورد توانایی دشمن و هواپیماهای آنها اعم از ایونیک و جنگ افزار ارائه می دهد.


همانند سازی

برای همانند سازی انواع جنگنده های دشمن از Mig-21 گرفته تا پیشرفته ترین آنها یعنی Su-30 از جنگنده های F-15 و F-16 استفاده می شود.رنگ امیزی این هواپیما ها هم تقریبا شبیه هواپیماهای دشمن است تا به واقعیت نزدیکتر بوده و در درگیری های چشمی به شناسایی طرف درگیر کمک کند.
اکنون که جنگنده F-22 نیز در نیروی هوایی عملیاتی شده است یگان های مهاجم در حال بررسی چگونگی حمله به این جنگنده پنهانکار و بسیار قدرتمند هستند و این طور که به نظر می رسد قابلیت های رپتور تفاوتی در نحوه عملکرد انها ایجاد نکرده است.

اسکادران های مهاجم 1
اسکادران های مهاجم 1
اسکادران های مهاجم 1
اسکادران های مهاجم 1

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.military.ir/forums
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان