امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

راهنمای ثبت شرکت های رایانه ای (کامپیوتری)

#1
در دنیای امروز با توجه به رشد تکنولوژی و انجام کلیه بسیاری از فعالیت ها با استفاده از رایانه و اینترنت، دیگر منتری کسی پیدا میشود که برای انجام کارهای روزمره و فاعالیت های کاری خود با کامپیوتر سروکار نداشته باشد و ازاین رو با توسعه فعالیت های رایانه ای، روزه به روز اشخاص بیشتری وارد این حوزه کاری میشوند تا نیازهای روزافزون دنیای امروزی را پاسخگو باشند. در ای بین افرادی هستند که بدنبال راه اندازی کسب و کار و انجام فعالیت های شغلی در این زمینه هستند و خواستار این موضوع هستند که با ثبت شرکتی قانونی در این امر مشغول فعالیت باشند. در اینجا میخواهیم به شرح چگونگی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ثبت شرکت رایانه ای بپردازیم و توصیه میکنیم در خصوص مشاوره و راهنمایی در زمینه ثبت شرکت های رایانه ای با مشاورین این مجوعه تماس حاصل فرمائید.
شرکت های کامیپوتری نظیر شرکت های طراحی وبسایت برای ثبت شرکت و عضویت در نظام صنفی رایانه ای بایستی شرایط زیر را دارا باشند:
مطابق با بند 1 اساسنامه ثبت شرکت های رایانه ای، موضوع فعالیت شرکت بایستی یکی از زمینه های فعالیتی چاپ دیجیتال، پشتیبانی خدمات و یا فروش سخت افزارهای کامپیوتری و یا نرم افزارهای مالی و حسابداری باشد.
مورد مهمی که در ثبت شرکت های کامپیوتری مطح است مربوط به شرایط مدیرعامل شرکت است. مدیرعامل بایستی حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی را دارا باشد. درصورت داشتن مدرک دیپلم بایستی 8 تا 10 سال سابقه مدیریت یا انجام فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات را داشته باشد. در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ثبت شرکت های کامپیوتری درصورتیکه مدیریت مدرک تحصیلی فوق دیپلم کامپیوتر را داشته باشد حداقل 4 سال سابقه مدیریت یا سابقه انجام امور حوزه فناوری اطلاعات را داشته باشد و اگر مدرک فوق دیپلم مدیریت در رشته تحصیلی غیر از کامپیوتر باشد میبایست حداقل 6 سال سابقه مدیریت یا فعالیت های حوزه فناوری اطلاعات را دارا باشد.

در ثبت شرکت های کامپیوتری مدیرانی که سمت مدیرعاملی شرکت ای کامپیوتری را قبل از تشکیل نظام صنفی رایانه ای استان مربوطه در شرکت داشته اند از این قانون مستثنی میباشند. همچنین ثبت شرکت هایی که حوزه فعالیت آنها انفورماتیک بوده و مدیریت آن شرایط تصدی پست مدیریتی  شرکت کامپیوتری را دارا باشد به این معنا که حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی در حوزه انفورماتیک را داشته باشد و یا درصورت داشتن مدرک کارشناسی در سایر رشته های فنی-مهندسی ، حداقل 3 سال سابقه مفید در حوزه فعالیت های رایانه ای بایستی داشته باشد. پس از ثبت شرکت از سوی نظام صنفی رایانه ای استان مربوطه، احراز صلاحیت شده میشود.
این نکته را نیز مدنظر داشته باشید که در ثبت شرکت های کامپیوتری و انجام فعالیت در این حوزه در استانی مجاز میباشد که دریافت مجوز فعالیت در آن استان صورت گرفته باشد. درخصوص ثبت شعبه در یک یا چند استان نیز نیازی به اخذ مجوز فعالیت نمیباشد اما اطلاع رسانی و آگاهی از ایجاد و ثبت شعب به نظام صنفی استانی مربوطه (استانی که در شعبه مربوطه در آن ثبت شده است) الزامی میباشد.
اسناد و مکدارکی که جهت ثبت شرکت های کامپیوتری نیاز است به شرح ذیل میباشد:
    کپی آخرین مدرک تحصیلی مدیریت عامل بهمراه کپی شناسنامه وی
    کپی روزنامه رسمی شرکت که آگهی تاسیس و ثبت شرکت در آن صورت گرفته به جهت اطلاع از آخزین تغییرات شرکت
    کپی از برگه احراز صلاحیت مدیرعامل و رتبه بندی شورای عالی انفورماتیک
    کپی اساسنامه ثبت شرکت و آخرین اظهارنامه مالیاتی
درصورتیکه که تاسیس شرکت مربوطه به تازگی انجام شده باشد جهت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ثبت شرکت مذکور ارائه کپی لیست بیمه الزامی میباشد در صورت عدم وجود لیست بیمه، نامه ای مبنی بر حضور تمام وقت مدیریت عامل و اضتغال وی در شرکت بایستی ارائه گردد.
پس از تهیه و ارائه مدارک فوق جهت ثبت شرکت کامپیوتری و تکمیل فرم های مربوطه و ارسال اسناد و مدارک تکمیلی، از سوی نظام صنفی رایانه ای مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته و ظرف مدت 15روز در صورت موافقت مجوز یکساله که بصورت موقت است صادر میگردد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  دفترچه راهنمای چرخ گوشت امگا
  فروش ویژه انواع درب ضد سرقت شرکت اتحاد درب
  شرکت ادوبی
  حمله ترسناک دایناسور به یک کارمند در شرکت (تصویری) ته وحشت....
  در مورد ثبت شرکت چه می دانید؟
  راهنمای خرید بهترین کادوی تولد برای دخترخانم ها
  راهنمای خرید گل ترحیم(به دردتون میخوره)
  راهنمای سفارش دسته گل برای عروس
  چرا شرکت شما باید مجازی سازی بشود
  آشنایی با شرکت هواپیمایی “کیش ایر”

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان