امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

معرفی انواع سیگار (و مطلب مختصر درباره سناتور شرابي) سيگارياش بيان

#1
ورود دخترا اكيدا ممنوع

پسرانه هس  Smile  Smile

































در این پست سعی کردیم انواع سیگار ها را که در بازار موجود است معرفی کنیم خواهشا بعد از اتمام مطلب نظر خود را بگویید. کل مطلب را در ادامه مطلب نگاه کنید.


معرفی انواع سیگار (و مطلب مختصر درباره  سناتور شرابي) سيگارياش بيان 1



در این پست سعی کردیم انواع سیگار ها را که در بازار موجود است معرفی کنیم خواهشا بعد از اتمام مطلب نظر خود را بگویید. کل مطلب را در ادامه مطلب نگاه کنید.


بهمن
محبوب ترین سیگار ایرانی. همچنین استاندارد ترین سیگار ایرانی که حتی از بسیاری از نمونه های خارجی بهتر است و حتی شنیده ام که صادر هم میشود. (البته ظاهرا قبلا تنباکو آن از سوئیس به ایران می آمده است)


معرفی انواع سیگار (و مطلب مختصر درباره  سناتور شرابي) سيگارياش بيان 1

در نمونه های:
بهمن سوئیسی با پاکتی قرمز رنگ
بهمن پایه کوتاه که هم از نظر قطر و هم از نظر طول کوچکتر از سیگارهای معمولی است.
بهمن پایه بلند سوزنی شکل که به خلاف دو مدل قبل در جعبه قرار دارد. (آنها در پاکت هستند)

اینها هر سه در قالب Classic هستند.
همچنین بهمن لایت هم وجود دارد که نسبت به سیگارهای فوق خیلی جالب نیست و در دسترس هم نیست.

فروردین
این سیگار هم فقط در قالب کلاسیک تهیه میشود و پاکت سفید رنگ همراه با شیاره های قرمز رنگ دارد. دود و قطران و نیکوتنش هم از سیگارهای فوق الذکر سنگنین تر است. قیمت این سیگار 200 تومان است.


معرفی انواع سیگار (و مطلب مختصر درباره  سناتور شرابي) سيگارياش بيان 1


تیر
اولین سیگار لایت ایرانی. به صورت لایت عرضه میشود ولی دودی سنگین دارد. البته نمونه کلاسیک آن هم موجود است. در پاکت سفید رنگ همراه با شیار آبی رنگ و البته در مدل کلاسیک به صورت قرمز
بنده هم این سیگار را به کسی توصیه نمیکنم.
قیمت این سیگار هم حدود 200 تومان است.


معرفی انواع سیگار (و مطلب مختصر درباره  سناتور شرابي) سيگارياش بيان 1

مهر
سیگار مهر هم از سیگارهای کم یابی است که در قالب کلاسیک عرضه میشود. قمتش حدود 200 تومان است و بنده باز هم این سیگار را به کسی توصیه نمیکنم.



شیراز
این سیگار هم معمولا به صورت لایت عرضه میشود ولی دودی سنگین دارد و طعم آن به مونتانا شبیه. قیمت این سیگار هم 350 تومان است که بنده به کسی توصیه نمیکنم.



معرفی انواع سیگار (و مطلب مختصر درباره  سناتور شرابي) سيگارياش بيان 1


کاسپین
گند ترین سیگاری که تابحال استعمال کرده ام و حتی نتوانستم 2 کام از آن بگیرم همین سیگار بود. البته خوشبختانه تنباکوی پیپ این شرکت خیلی بد نیست اما سیگارش مفت گران. پاکت بسیار بسیار زیبایی دارد و تمامی نوشته های آن به صورت انگلیسی است. ظاهرا این سیگار صادراتی است اما بنده به هیچ وجه نمیتوانم آن را تحمل کنم. قیمت این سیگار هم در بازار خودمان 200 تومان است.


معرفی انواع سیگار (و مطلب مختصر درباره  سناتور شرابي) سيگارياش بيان 1


57
سیگاری کوچک اما سنگین.
این سیگار هم از نظر سایز هم از نظر پایه کوتاه است و هم قطر کمی دارد. مانند بهمن کوچک. با توحه به قیمت 150 تومانی سیگار بدی نیست. و طعمش با مزاج ونستون کشان در تزاد نیست.

ویژه
این سیگار تفاوت عمده ای با سیگارهای دیگر دارد. یعنی فاقد فیلتر است و تنباکو را خودتان باید در کاغذ بپیچید و استعمال کنید. به هر حال معمولا تنباکوی سنگینی برای آن طراحی شده است. قیمت این سیگار را ندارم. اما سیگار عمله خفه کنی است.

همچنین به نکات کلی اشاره میکنم.

سیگارها معمولا به چهار قسمت تقسیم میشوند:
Classic که سنگین تراند و فیلتر قرمز رنگ دارند. همچنین معمولا با رنگ قرمز نشان داده میشوند.
Light که میایمند و فیلتر سفید رنگ دارند. همچنین معمولا با رنگ آبی یا سفید نشان داده میشوند.
Ultra که از لایت هم سبک ترند و معمولا هاوی آمونیاک هستند. همچنین فیلتر سفید رنگ دارند و معمولا با پاکت های خاکستری رنگ یا آبی ملایم نشان داده میشوند.
سیگارهای نعنایی که طعم نعنا دارند و معمولا با رنگ سبز نشان داده میشوند. همچنین طعم خنکی دارند و بوی آزار دهنده ای هم ندارند.
انجمن سیگاریهای پرشین تولز

که البته بنده نمیدانم خارجی است یا ایرانی. ولی ظاهرا ایرانی است و این هم سیگار عمله خفه کنیست. اما بنده طعمش را به جد دوست دارم. به هر حال طعم بهمن، بیستون و بسیاری از سیگارهای دیگر به وینستون قرمز بسیار شبیه است.
این سیگار در پااکت قرمز رنگ عرضه شده است و قطران آن 13 و نیکوتینش 0.8 میلی گرم است.
قیمت این سیگار 300 تومان است.

Cent
سیگار کنت هم در بازارهای ایران یکی از محبوب ترین سیگارها به حساب می آید. معمولا کسانی که سیگار ونستون را ترجیه میدهند رابطه خوبی با این سیگار ندارند. چون ممکن است سیگارهای این طعمی برای آنها دچار ***ه کند و یا شکستگی دود در گلو و البته معمولا کنت کش ها هم خیلی با وینوستون رابطه خوبی ندارند و دود آن را سنگین میدانند.



معرفی انواع سیگار (و مطلب مختصر درباره  سناتور شرابي) سيگارياش بيان 1


به هر حال سیگارهای این شرکت که در بازارهای ایران موجود است عبارتند از:

Cent Classic با پاکت سفید رنگ و نوشته کنت به صورت قرمز رنگ و البته پایه بلند.
Cent Light با پاکت سفید و رنگ نوشته کنت به صورت قرمز رنگ با قطران 9 میلی گرم و نیکوتین 0.8 میلی گرم.
Cent Silver 4 با پاکت سفید و نوشته کنت سرمه ای رنگ با قطران 4 میلی گرم و نیکوتین 0.4 میلی گرم
Cent Blue 8 با پاکت سفید و نوشته سرمه ای رنگ با قطران 8 میلی گرم و نیکوتین 0.7 میلی گرم.

البته لازم به ذکر است که در فیلتر سیگار Blue و Silver تغییراتی ایجاد شده است که شما کمتر با دود تماس دارید و آن را احساس میکنید. مثلا درست است که شما سیگار نیکوتین 0.4 دارید مصرف میکنید اما در هنگام کشیدن خیلی متوجه آن نخواهید شد و به وسیله فیلتر خیلی از آن جمع آوری میشود. (یعنی بیشتر از سیگارهای معمولی دیگر)


Magna
سیگار مگنا هم در بازارهای ایران فروش خوبی دارد. البته نسخه های ایرانی آن با نسخه های خارجی قابل قیاس نستند. در ایران این سیگارها با طعم و مزه وینستون تولید میشوند. یعنی اکثر کسانی که این سیگار را میکشند با سیگار وینستون هیچ مشکلی ندارند. اما نمونه خارجی آن به مراتب مرقوب تر از سیگار وینستون است و اصلا طراحی آن متفاوت با آنچه ما در ایران شاهد آن هستیم.
به هر حال این سیگار هم ظاهرا دومین سیگار پر فروش در بازارهای ایران است مخصوصا سیگار مگنا لایت که به علت قیمت مناسب و طعم خوب (550 تومان) مخاطبان زیادی دارد.



معرفی انواع سیگار (و مطلب مختصر درباره  سناتور شرابي) سيگارياش بيان 1


Magna Classic که در ایران به آن مگنا قرمز میگویند ... با پاکتی قرمز رنگ .. قطران 13 میلی گرم و نیکوتین 0.9 میلی گرم. (که البته دودش از وینستون قرمز سنگین تر است)

Magna Light با پاکت سفید و نوشته مگنا به صورت آبی با قطران 9 میلی گرم و نیگوتین 0.7 میلی گرم.

Magna Ultra با پاکت سفید و نوشته مگنا به صورت خاکستری.

CIMA
سیگار مورد علاقه کسانی که به دودهای لایت علاقمندند.
بنده تابحال فقط سیگار لایت از این شرکت در دکه ها مشاهده کرده ام.

Sima light با پاکت سفید قطران 8 میلی گرم و نیکوتین 0.8 میلی گرم.
که البته به علت تغییرات در فیلتر دود سبکتری به مشام شما خواهد رسید. همچنین این سیگار هم طعم خاصی دارد و با طعم رایح در ونستون و کنت متفاوت است.

Sima Light پایه بلند.
Sima Light سوزنی شکل. که اندازه آنها از نظر طول مانند سیگارهای پایه بلند است اما از نظر قطر کمتر از سیگارهای معمولی.


PINE
اما سیگار پین که در ایران مخاطبان زیادی داشت ولی ظاهرا هم اکنون دیگر ندارد و همگان آن را به اجبار میکشیدند. به علت قیمت ارزانش. البته بماند که طعم این سیگار بسیار بد است اما قابل تحمل. همچنین بوی بسیار بدی دارد همراه با دود بسیار زیاد.

Pine Clasic با پاکت سفید و میان آن قرمز
Pine Light جعبه ای
Pine Light پاکتی
Pine Light سوزنی شکل پایه بلند یا Super Slims
Pine Ultra
Pine نعنایی

در سیگارهای لایت این شرکت قران 10 میلی گرم و نیکوتین 0.9 میلی گرم است.


NISE
از سیگارهاییست که به شما توصیه میکنم آن را امتحان نکنید و فریب قیمت ارزانش را هم نخورید. (حدود 300 تومان)

بنده تابحال سه مدل از این سیگار را مشاهده کردم ولی فقط Ultra آن را استفاده کردم که قطران آن 6 و نیکوتینش 0.5 میلی گرم است.

GAULOISES
این شرکت ظاهرا سیگارهای خود را با بوی گیاهان و گلها درست کرده است و برای یک سیگاری قابل تحمل نیست. همچنین مزه خاک اره میدهد. اما بویش بسیار ملایم است.هرچند که دودی ندارد.

PLEASURE
سیگاریست معمولی که مخاطب چندانی ندارد. اما قمیتش مناسب است. حدود 500 تومان. به هر حال این سیگار هم کره ای است و معمولا با ذائقه ایرانی جور در نمی آید. اکثر ایرانیان با سیگارهای سویسی و آمریکایی ارتباط خوبی برقرار میکنند و با سیگارهای متفرقه مانند پاکستانی و کره ای نمی سازند. همچنین طعم های خاص که بیشتر در سیگارهای فرانسوی موجود است.

سیگار لایت این شرکت با فیلتر قرمز عرضه میشود و قطران آن 11 و نیکوتینش 0.7 میلی گرم است.
همچنین پاکت سفیدی دارد که بنا به نوع آن رنگش تغییر میکند.

Polo Club
این سیگار هم از بدترین سیگارهاییست که تا بحال کشیده ام. به هر حال قطران سیگار لایت آن با پاکت سفید و در وست آن آبی با آرم شرکت حدود 9 و نیکوتین آن 0.8 میلی گرم است.

ESSE
سیگاری که معمولا به مردان توصیه نمیشود و زن پسند است. همچنین خطر عقیم شدن را در مردان تشدید میکند. به هر حال این سیگار به زنان توصیه شده است و اکثر به صورت سوزنی شکل هستند. (باریک و پایه بلند) اما در ایران هم مریدان زیادی دارد.


معرفی انواع سیگار (و مطلب مختصر درباره  سناتور شرابي) سيگارياش بيان 1


Esse Classic با پاکت قرمز رنگ البته به صورت خیلی ملایم و طراحی زیبا.
Esse Light با پاکت آبی رنگ و البته به صورت خیلی ملایم و طراحی زیبا. با قطران 4.5 میلی گرم و نیکتونین 0.4.5 میلی گرم.
Esse Methal با پاکت سبز رنگ و البته به صورت ملایم با همان طراحی. قطران 6 میلی گرم و نیکتونین هم 0.5 میلی گرم با طعم نعنایی و ملایم و خنک.


THREE STAR
یکی از سیگارهای به قول معروف عمله خفه کن که زمانی مبحوبیت زیادی داشت. ولی ظاهرا الان مخاطب خاصی ندارد. (به هر حال با ورود مگنا لایت بسیاری از افراد ارزان کش به سوی آن سیگار شتافتند و حالا بعد از 4 سال هم هنوز در همان سیگار باقی مانده اند)


معرفی انواع سیگار (و مطلب مختصر درباره  سناتور شرابي) سيگارياش بيان 1

بنده در دکه های ایران فقط light این سیگار را دیده ام.
همچنین این سیگار طراحی یک شرکت آلمانیست و طعم متفاوتی با سیگارهای سویسی و آمریکایی دارد. (البته سیگارهای سویسی و آمریکایی از نظر طعم بسیار شبیه یکدیگر هستند. به هر حال تمامی سیگارهای سوئیسی خوبند و برخی از سیگارهای آمریکایی هم همنیطور. بماند که سیگارهای خوب آمریکایی تحت لیسانس از سوئیس هستند)

قطران 11 میلی گرم و نیکوتین 0.8 میلی گرم.

DORCHESTER
اگر قصد ندارید پول زیادی بابت سیگار بپردازید ولی میخواهید حفظ آبرو کنید حتما یک پاکت سیگار درچستر خریداری کنید که پاکت آن یکی از زیباترین و سلطنتی ترین انواع سیگار است. طعم این سیگار هم کمی خاص است اما به اعتقاد بنده آزار دهنده نیست.

به هر حال سیگارهای این شرکت هم به سه قسمت:
Classic با پاکت طلائی
Light با پاکت سفید و زرد
Ultra با پاکت سفید و خاکستری
در دکه ها موجود است. همچنین آرم این شرکت که بسیار زیباست در وسط سیگار طراحی شده است.

Montana
این سیگار هم ثابقا یکی از محبوب ترین سیگارهای مورد استفاده در ایران بود. ولی از وقتی ایران تولید این سیگار را بر عهده گرفت تنباکو آن خراب شد و دیگر طرفدار خاصی ندارد. به هر حال در میان تمامی سیگارهای لایت دود این سیگار از همه سنگینتر و حتی حجمش بیشتراست. ته مزه خاصی دارد که مزاج هر کسی خوش نمی آید و ممکن است حتی طرف را در حد سرگیجه به پیش برد.


معرفی انواع سیگار (و مطلب مختصر درباره  سناتور شرابي) سيگارياش بيان 1


اکثر سیگارهای مونتانا در دکه ها لایت هستند که با قطران 9 و نیکوتین 0.7 عرضه میشوند. اما نمیدانم چرا خیلی بیش از این به نظر می آید. به هر حال سیگار کلاسیک و فیلتر قرمزش هم موجود است که بنده تا بحال استفاده نکرده ام و در بیشتر دکه ها یافت نمی شود.
Marlboro
سیگار مارلبرو یکی از بهترین سیگارهای موجود در بازار است که مخاطبان زیادی دارد. اما قیمت آن نسبت به سیگارهای دیگر کمی گران تر است. قیمت این سیگار از مارلبرو Light فیلتر سفید که حدود 1400 تومان است شروع میشود و تا جایی که بنده اطلاع دارم به مارلبرو اسبی (برگ) که 10 عددش مساوی است با 20 هزار تومان ختم میشود. (البته در سایت این شرکت سیگارهای متنوعی وجود دارد که بنده هنوز خیلی از آنها را در ایران مشاهده نکردم)

اما مارلبروهایی که در کشور خودمان رایع است در چهار حال است:

Marlboro Classic پایه بلند. (Mrrlboro 100's)
Marlboro Classic ... با پاکتی که بر رویش نوشته شده: Marlboro MEDIUM
Marlboro Classic
Morlboro Light فیلتر قرمز که کنار پاکتش نوشته شده: Contians Carbon Monoxide
Marlboro Light فیلتر سفید
Marlboro MENTOL نعنایی با پاکت سبز رنگ
و البته سیگارهای دیگر این شرکت که با اشکال مختلف مانند شکل اسب، چکمه، فندک و غیره ارائه میشوند.

CAMEL
سیگار کمل "شتر" گران ترین و تقریبا با کلاسیک ترین سیگار رایج در جهان است. معمولا قیمت این سیگار از تمامی سیگارها گران تر است.
البته بنده تا بحال کمل سلطنتی یا سناتوری در ایران مشاهده نکرده ام. ولی در سایت خودش که نگاه میکردم قیمت آن از پاکتی 100 دلار هم تجاوز میکند.
به هر حال کمل های معمولی و در دسترس که در بازار ایران موجود است دو مدل اند.



معرفی انواع سیگار (و مطلب مختصر درباره  سناتور شرابي) سيگارياش بيان 1

Camel Classic با پاکت زرد رنگ
Camel Light با پاکت آبی رنگ و البته زیرش هم همان نشان معروف شتر و صحرا.
(این سیگار مورد علاقه بنداست که در ایران حدودا 1400 تومان قیمت داره)


ROTHMANS
از سیگارهای خوب در حد مارلبرو و کمل است که معمولا در جعبه های مربعی شکل ارائه میشود.

Rothmans Classic با جعبه قرمز رنگ
Rothmans Light با جعبه آبی رنگ

Dunhill
دانهیل هم از سیگارهای خوب و مرقوب است.
البته سیگار دانهیل به دو صورت ارائه میشوند. یکی دانهیلی هایی که در جعبه های مربعی ارائه میشوند و طعمشان با دانهیل پاکت مستطیلی متفاوت است که به دو بخش:
Danihil Classic و Danhil light تقسیم میشوند.
و دیگر دانهیلهای جعبه مستطیلی یا پاکت معمولی است که آنها هم باز بر چند قسمند.
این شرکت هر چند یک بار طراحی پاکت خود را تغییر میدهد.
مثلا قبلا رنگ تمام جعبه قرمز یا آبی بود و حالا فقط قسمتی از آن. به هر حال هر دو این مدلها در بازار موجود است و البته باز هم در ایران پاکتهای تمام رنگش بیشتر طرفدار دارد. به هر حال قیمت این سیگار هم از 800 تومان تا 2000 تومان است. اما دانهیلهای رایج و مورد استفاده در دکه ها معمولا با قیمت 1100 تومان عرضه میشوند.
البته این شرکت سیگار اولاترا هم با پاکت سفید ارائه میکند.

Daividoff
سیگارهای این شرکت معمولا فیلتری بزرگتر از سیگارهای معمولی دارند.
همچنین این سیگار طعم خاصی دارد که کمی بوی آن را هم متفاوت از سیگارهای دیگر میکند. بسیاری از مردم به علت بوی آن به طرف این سیگار میروند. ولی معمولا در میان سیگاری ها حرفه ای مخاطبی ندارد.

Daividoff Classic با فیلتر سفید و پاکت سیاه و قرمز
Dividoff Light با فیلتر سفید و پاکت سفید

از قیمت این سیگار هم در حال حاضر خبری ندارم. ولی آخرین باری که استفاده کردم قبل از عید بود که حدود 1000 تومان قیمتش بود.

S.J Dupont
یک سیگار فرانسوی بدون لیسانس تایید از کشور سوئیس. طعم این سیگار هم کمی خاص است و معمولا با صلیغه ما ایرانی ها جور در نمی آید.

Dupont Classic با جعبه قرمز
Dupont Light با جعبه خاکستری
Dupont Ultra با پاکت سفید
Dupont Blue با پاکت آبی (که سبک تر از التراست و نیکتوتنیش 0.1 ملی گرم است)

Pall Mall
این سیگار هم در میان ایرانیان محبوبیت خاص خودش را دارد.
مدلهای این سیگار هم باز ختم میشود به سیگارهای معولی و سناتوری.

سیگارهای معمولی این شرکت:
Pall Mall Classic که روی پاکتش نوشته شده Full Flavour
Pall Mall Light با پاکت سفید رنگ و میانش آبی رنگ.
Pall Mall Ultra با پاکت سفید رنگ و میانش خاکستری رنگ

روی تمامی پاکتهای این سبک پال مال نوشته شده است ROTHMANS.

سیگارهای سناتوری آمریکایی:
Pall Mall Classic با پاکت تماما قرمز رنگ و البته آرم این شرکت
Pall Mall Light با پاکت تماما سرمه ای رنگ و البته آرم این شرکت
Pall Mall Ultra با پاکت کاملا خاکستری رنگ و البته آرم این شرکت


DIPLOMAT
سیگاری سبک تر از سیگارهای رایج. حداقل از نظر حجم دود.

که باز هم مانند سیگارهای دیگر شامل:
Diplomat Classic
Diplomat Light
Diplomat Ultra
میباشد.

GITANES
این سیگار هم از سیگارهای خاص پسند است که البته چیز خاصی ندارد. معمولا برای افرادی که به طعم سیگارهای نظیر Winston یا Cent حساسیت دارند خوش می آید.

Gitanes Classic
Gitanes Light
Gitanes Light Blondes با قطران 8 میلی گرم و نیکوتین 0.7 ملی گرم
Gitanes Ultra


Winston
محبوب ترین سیگاری که در ایران مورد استفاده مردم قرار میگیرد همین سیگار وینستون است. همچنین بسیاری از شرکت های سیگار سازی از طعم وینستون برای ساخت سیگارهای خود بهره میبرند.


معرفی انواع سیگار (و مطلب مختصر درباره  سناتور شرابي) سيگارياش بيان 1


سیگارهای موجود در دکه ها در این مارک عبارتند از:
Winston Classic عقابی ... پاکت قرمز با شیار سفید رنگ و عکس عقاب در بالای نوشته وینستون ... قطران 14 ملی گرم و نیکوتین 1 میلی گرم.
Winston Classic ... که پاکتی کاملا قرمز رنگ دارد و کمی سنگین تر از سیگار عقابی میباشد.
Winston Light با پاکت سفید و شیار آبی.
Winston Light پایه بلند.
Winston Ultra Light با پاکت سفید و شیار خاکستری ... قطران 6 میلی گرم و نیکوتین 0.5 میلی گرم



سناتور شرابی

حال و حوصله ام از چارت و عدد و تحلیل و بورس بهم خورده بود
یاد آن دو نخ سیگار سناتور شرابی افتادم که یه ماهی ست نگه شان داشته بودم تا تنها نکشم !
بگذارم با دوستی ، رفیقی ، کسی شریک شوم لذتش را.
زد به سرم !
هر دو را خودم به فاصله ده دقیقه دود کردم!
سیگار هم که بماند نم میکشد!
سیگار نم زده ام را به دوست داشتن های نم زده این روزگار ترجیح میدهم.
سیگار نم  زده من کجا و رفاقت های نم کشیده کجا !
دود سیگار شرابی کجا و دود رفاقت ها کجا !
یک پُک دارد ، یک لذت و یک درد !
آدم ها اما !
یک کام دارند و هزار و یک درد!
سیگاری بمانم ضررش کمتر است!


معرفی انواع سیگار (و مطلب مختصر درباره  سناتور شرابي) سيگارياش بيان 1



معرفی انواع سیگار (و مطلب مختصر درباره  سناتور شرابي) سيگارياش بيان 1



معرفی انواع سیگار (و مطلب مختصر درباره  سناتور شرابي) سيگارياش بيان 1



معرفی انواع سیگار (و مطلب مختصر درباره  سناتور شرابي) سيگارياش بيان 1



معرفی انواع سیگار (و مطلب مختصر درباره  سناتور شرابي) سيگارياش بيان 1
 سپاس شده توسط Son of anarchy ، √ ΙΔΙΞΗ SΤΙF √ . ، نیلوفر 2000 ، Berserk ، girl of chaos ، ...عاشق... ، Tᴀᴍᴏʀᴀ Pɪᴇʀᴄᴇ ، mr.destiny ، Shervin_ST ، ѕтяong ، teresa ☆ ، .امیرحسین. ، امیر0012 ، sa.sa79 ، مـ༻؏☆جـےـیــّ◉ـב ، єη∂ℓєѕѕღ ، itinamk
آگهی
#2
واااای سناتور شرابی و وینستون لایت
#3
خدایش تو سیگار میکشی؟؟؟ Undecided
پیج اینستگرام من @lamya_zo ]
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://instagram.com/lamya_zo?utm_medium=copy_link
ههرمند هستم و طراحی و نقاشی انجام میدم کارامو تو پیجم
چک‌کنید?❤️?
#4
چراا همه بچه سالا فک میکنن با سیگار کشیدن بزرگ میشن و به فکر و عقل رسیدن ؟ 
برین درس و مشقتونو تمرین کنین ک 3 هفته دیگه مدرسه ها وا میشه 
معرفی انواع سیگار (و مطلب مختصر درباره  سناتور شرابي) سيگارياش بيان 1
 سپاس شده توسط girl of chaos ، Medusa ، mih
#5
عشق من مگنا قرمز
معرفی انواع سیگار (و مطلب مختصر درباره  سناتور شرابي) سيگارياش بيان 1
#6
لازم به ذكره كه بگم..

سيگار بوي شير دهن رو از بين نميبره..!! : )
 سپاس شده توسط teresa ☆ ، Mr. Potato Head ، royayebarfi ، girl of chaos ، mih ، مـ༻؏☆جـےـیــّ◉ـב
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان