امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

معرفی 20 سریال شبکه HBO که باید ببینید !

#1
Star 
شبکه HBO از جمله شبکه هایی است که همواره به جهت ساخت آثار با کیفیت مورد تحسین مخاطبین تلویزیون قرار گرفته و محبوب ترین ساخته اش یعنی « بازی تاج و تخت » نیز در حال حاضر با فاصله بسیار، محبوب ترین و پرطرفدارترین سریال تلویزیونی جهان می باشد. از این رو اینبار در گزارش ویژه به معرفی 20 سریال تلویزیونی ساخته شده توسط شبکه HBO پرداخته ایم که امیدواریم مورد توجه پسند شما قرار بگیرد.




معرفی 20 سریال شبکه HBO که باید ببینید ! 1


20 - س** و شهر ( S** and the City ) : این سریال پرطرفدار آمریکایی که همواره هنگام نوشتن نام آن می بایست انواع و اقسام ملاحظات را اعمال نمائیم(!) ، یکی از محبوب ترین سریال آمریکایی ها بود که نقش اصلی این سریال یعنی سارا جسیکا پارکر را به ستاره محبوب زنان در ایالات متحده تبدیل کرد. این سریال تولید شده در شبکه HBO اگرچه کیفیت چندان مناسبی در مقایسه با دیگر تولیدات این شبکه نداشت و گاهاً با انتقاداتی نیز به جهت مضمون زندگی لوکس تبلیغ شده در فیلم روبرو می شد، اما روی هم رفته تا زمان پایان نمایشش در سال 2004 از جمله سریال های محبوب شبکه HBO باقی ماند.


 معرفی 20 سریال شبکه HBO که باید ببینید ! 1


19 - بازماندگان (The Leftovers ) : در میان دیگر تولیدات شبکه HBO سریال جدیدتری محسوب می شود اما سوژه آن به حدی جذاب بوده که طرفداران بسیاری را به سمت خود بکشاند. این سریال درباره افراد باقی مانده بعد از یک واقعه رستاخیز است که باعث شده عده ای به یکباره نیست شوند و عده ای دیگر در زمین رها شوند. پخش این سریال در سال 2014 آغاز شده و هم اکنون نیز ساخت اپیزودهای جدید آن ادامه دارد.




معرفی 20 سریال شبکه HBO که باید ببینید ! 1


18 - بسوی شرق و سقوط (Eastbound & Down ) : این سریال در میان علاقه مندان شبکه HBO در ایران کمتر شناخته شده است اما با اینحال یکی از سریال های موفق کمدی این شبکه محسوب می شد. این سریال درباره مردی بود که بعد از سالها به شهر زادگاهش بر می گشت و در آنجا به عنوان مربی ورزش در مدرسه قدیمی مشغول به کار می شد. این سریال دارای شوخی های مخصوص بزرگسالان بود و بین سالهای 2009 الی 20013 از شبکه HBO پخش شد.




معرفی 20 سریال شبکه HBO که باید ببینید ! 1


17 - پسیفیک (The Pacific ) : این سریال ده قسمتی پس از موفقیت های سریال « جوخه برادران » ساخته شد و اینبار نیز استیون اسپیلبرگ و تام هنکس تهیه کنندگان آن بودند. داستان این سریال درباره گروهی از نیروهای دریایی ارتش آمریکا است که در جنگ پسیفیک شرکت کرده اند و به مقابله با ژاپنی ها پرداختند. جلوه های صوتی فوق العاده به همراه فضاسازی و موسیقی زیبای هانس زیمر، از جمله ویژگی های این سریال کوتاه است که هر علاقه مند سریالی را به خود جذب می کند.




معرفی 20 سریال شبکه HBO که باید ببینید ! 1\


16 - ویپ (Veep ) : سریالی کمدی - سیاسی موفقی که پخش آن از سال 2012 شروع شده و کماکان نیز ادامه دارد. این سریال درباره زنی است که موفق می شود به سِمت معاون ریاست جمهوری منصوب شود اما این وظیفه آنطور که که قبلا فکر می کرد نیست و دردسرهای خاص خودش را دارد. موفقیت های این سریال بیشتر متوجه نقش اصلی آن یعنی جولیا لوئیس - دریفوس می باشد که بارها برای بازی در نقش سلینا در این سریال نامزد دریافت گلدن گلوب شد.


معرفی 20 سریال شبکه HBO که باید ببینید ! 1


15 - زیاد ذوق زده نشو ( Curb Your Enthusiasm ) : این اثر شبه مستند در ایران چندان شناخته شده نیست با اینحال یکی از موفق ترین ساخته های شبکه HBO محسوب می شود. در این سریال هیچ دیالوگی در اختیار بازیگران قرار داده نشده و صرفاً موقعیت هایی به آنها گوشزد می شود و سپس آنها بر طبق بداهه گویی صحنه ها را پیش می برند. بازیگر اصلی سریال هم لری دیوید است که در نقش خودش بازی کرده. پخش این سریال از سال 2000 آغاز شده و تاکنون هم ادامه داشته است. این سریال برنده جایزه گلدن گلوب نیز شده.




معرفی 20 سریال شبکه HBO که باید ببینید ! 1


14 - همراهان (Entourage ) : این سریال تولید شده در شبکه HBO اگرچه از دیدگاه منتقدین جزو ساخته های با کیفیت این شبکه محسوب نمی شد اما از طرفداران زیادی برخوردار بود که در هر قسمت داستان جوانان فیلم را دنبال می کردند. پس از پخش این سریال که بین سالهای 2004 الی 2011 نمایش داده می شد، در سال 2015 نیز یک فیلم سینمایی براساس این سریال ساخته شد که خیلی هم موفق نبود. با اینحال سریال « همراهان » یکی از محبوب ترین انتخاب طرفداران شبکه HBO تا به امروز بوده و همچینن برنده گلدن گلوب نیز شده است.


معرفی 20 سریال شبکه HBO که باید ببینید ! 1


13 - شاخه خشکیده درخت (Deadwood ) : پخش این سریال وسترن تنها 2 سال در شبکه HBO دوام آورد اما در این مدت کوتاه موفق به دریافت اغلب جایزه های مهم تلویزیونی از جمله گلدن گلوب در گردید. داستان این سریال در سال 1880 در شهری کوچک در ایالت داکوتا رخ می داد و درباره شخصی به نام سورنجن می باشد که صاحب یک بار است و در بی قانونی کامل منطقه، مسائل مختلف را براساس قانون خود مدیریت می کند.


معرفی 20 سریال شبکه HBO که باید ببینید ! 1


12 - جان آدامز (John Adams ) : این سریال که در سال 2007 بصورت مینی سریال در 7 قسمت منتشر شد، درباره زندگی سیاسی دومین رئیس جمهور ایالات متحده و نقش وی در اتفاقات مهم این کشور می باشد. « جان آدامز » یکی از تحسین شده ترین سریال های تولید شده شبکه HBO بود که جوایز متعددی از اِمی گرفته تا گلدن گلوب را تصاحب کند. « جان آدامز » همچنین موفق شده با 13 جایزه اِمی ، رکوردی بر جای بگذارد؛ رکوردی که قبلا در اختیار « فرشتگان در آمریکا » بود.


معرفی 20 سریال شبکه HBO که باید ببینید ! 1
11 - دره سیلیکون (Silicon Valley ) : شاید سریال « تئوری بیگ بنگ » محبوبیت بالایی نزد سریال دوستان داشته باشد، اما نباید از سریال جذاب « دره سیلیکون » گذشت که درباره شرکت های فعال در حوزه تکنولوژی می باشد. این سریال درباره 6 جوان است که شرکتی نوپا را تاسیس می کنند و درگیر مسائل مختلفی می شوند. شوخی های ریز و هوشمندانه و همچنین بازی خوب بازیگران باعث شده تا « دره سیلیکون » سریالی باشد که طرفداران ژانر کمدی نباید آن را از دست بدهند!




معرفی 20 سریال شبکه HBO که باید ببینید ! 1


10 - آز (Oz ): این سریال اولین سریال درام بلند شبکه HBO بود که نخستین بار در سال 1997 برای مخاطبین تلویزیون پخش شد و پس از آن نیز موفق به دریافت اغلب جوایز مهم جشنواره های تلویزیونی گردید. داستان این سریال درباره زندانیان خطرناکی است که در یک زندان نگهداری می شوند و روابط آنها با یکدیگر داستان سریال را پیش می برد. پخش « آز » در سال 2003 به آخر خط رسید.




معرفی 20 سریال شبکه HBO که باید ببینید ! 1


 9 - رم (Rome ) : یکی از پرخرج ترین سریالهای ساخته شده توسط شبکه HBO که در زمان پخش از امتیاز تبلیغات ویژه این شبکه بهره می برد. این سریال تاریخی داستان دو سرباز رومی به نامهای لوسیوس و تایتس را روایت می کرد که درگیر حوادث مهم تاریخی می شدند. سریال « رم » پس از پخش از شبکه HBO طرفداران بسیاری در شبکه های دیگر پیدا کرد و به همین دلیل بارها از طریق شبکه های مختلف بازپخش شد. این سریال تاریخی بین سالهای 2005 الی 2007 از شبکه HBO پخش شد.




معرفی 20 سریال شبکه HBO که باید ببینید ! 1


8 - خون حقیقی (True Blood ) : این سریال خون آشامی درباره هم زیستی عده ای خون اشام و انسان در شهری خیالی در ایالت لوئیزیانا می باشد که در آن خرده داستان های فراوان عاشقی میان خون آشام ها رقم می خورد. این سریال در سال 2008 پخش شد و تا سال 2014 نیز ادامه داشت. « سریال خون واقعی » در فصل اول یکی از موفق ترین ساخته های شبکه HBO بود و توانست جایزه گلدن گلوب و اِمی را از آن خود نماید.




معرفی 20 سریال شبکه HBO که باید ببینید ! 1


7 - امپراطوری بوردواک ( Boardwalk Empire ) : سریال تاریخی که با کارگردانی مارتین اسکورسیزی در قدم اول مخاطبین زیادی را جذب کرد و در ادامه نیز ثابت کرد که می توان از تماشای آن لذت برد. داستان این سریال درباره زندگی مردی به نام ایناک ناکی تامپسون است که در دوران ممنوعیت الکل در آمریکا در اتلانتیک سیتی حضور دارد و اتفاقات مختلفی را رقم می زند. این سریال جذاب در ایران نیز بصورت دوبله منتشر شده است.




معرفی 20 سریال شبکه HBO که باید ببینید ! 1


6 - شش فوت زیر زمین (Six Feet Under ) : یکی از بهترین ساخته های شبکه HBO که بین سالهای 2001 الی 2005 پخش می شد. داستان فیلم حول محور خانواده فیشر می گذشت که شغلشان مدیریت مراسم کفن و فن بود که در فصل های مختلف با داستان های متفاوتی روبرو می شدند. سریال « شش فوت زیر زمین » در سالهایی که پخش می شد در تمام بخش های جشنواره های تلویزیونی نامزد ثابت جوایز بود!




معرفی 20 سریال شبکه HBO که باید ببینید ! 1


5 - خانواده سوپرانو (The Sopranos ) : سریال مافیایی که درباره خانواده ی سوپرانو، رئیس باند مافیا در شهرهای نیوجرسی و نیویورک می باشد. علاوه بر کارگردانی و فیلمنامه قوی، تماشای بازی جیمز گاندولفینی فقید در نقش اصلی این سریال، تجربه لذت بخشی را در اختیار مخاطبین این سریال قرار می داد. پخش این سریال از سال 1999 آغاز و در سال 2007 آخرین اپیزود آن به نمایش درآمد. « خانواده سوپرانو » موفق به دریافت جایزه گلدن گلوب نیز شده است.




معرفی 20 سریال شبکه HBO که باید ببینید ! 1


4 - وایر (The Wire ) : شاید امروزه بسیاری از مخاطبین سریالهای تلویزیونی « بازی تاج و تخت » را بهترین سریال تلویزیونی بدانند اما در سالهای گذشته این سریال « وایر » بود که تا مدتها عنوان بهترین سریال تولید شده شبکه HBO را در اختیار داشت. این سریال نخستین بار در سال 2002 پخش شد و پس از 6 سال در سال 2008 آخرین اپیزود آن به نمایش درآمد. داستان این سریال در شهر بالتیمور رخ می داد و هربار بخشی از معضلات این شهر را روایت می کرد. « وایر » اگرچه هرگز برنده جایزه بزرگی نشد اما از آن به عنوان یکی از بهترین سریال های تلویزیونی تاریخ یاد می کنند.


معرفی 20 سریال شبکه HBO که باید ببینید ! 1


3 - جوخه برادران (Band of Brothers ) : سریال « جوخه برادران » به تهیه کنندگی استیون اسپیلبرگ و تام هنکس، یکی از محبوب ترین مینی سریال های شبکه HBO می باشد که در سال 2001 در ده اپیزود ساخته شد و در سال 2002 نیز در فصل جوایز گلدن گلوب موفق به دریافت جایزه بهترین مینی سریال تلویزیونی شد. این سریال پس از پخش اولیه، بارها از شبکه های دیگر بازپخش شد. در ایران نیز « جوخه برادران » جزو اولین سریال هایی بود که مخاطبین سینما را به خود جذب کرد و ذهنیت پائین بودن کیفیت سریال نسبت به فیلم را تغییر داد.




معرفی 20 سریال شبکه HBO که باید ببینید ! 1


2 - کارآگاه واقعی (True Detective ) : یکی از محبوب ترین سریالهای شبکه HBO که در ایران نیز طرفداران فراوانی دارد و از سال 2014 در حال پخش می باشد. این سریال فضایی پلیسی دارد در هر فصل به کشف راز قتل توسط پلیس اشاره دارد. در این سریال بازیگرانی از جمله متیو مک کانهی و وودی هارلسون به ایفای نقش پرداخته اند. بازی مک کانهی در این سریال یکی از تحسین شده ترین نقش آفرینی های وی در دوران بازیگری اش می باشد که گفته می شود عامل سوق دادن افراد زیادی به سمت دخانیات شده است!


معرفی 20 سریال شبکه HBO که باید ببینید ! 1


1 - بازی تاج و تخت (Game of Thrones ) : یکی از پرهزینه ترین و جذاب ترین سریالهای ساخته شده در تاریخ تلویزیون که به راحتی قابل رقابت با آثار سینمایی از حیث کیفیت داستان و جلوه های ویژه می باشد. این سریال در ایران نیز طرفداران بی شماری دارد. سریال « بازی تاج و تخت » از دسته آثاری است که رخدادهای هر اپیزود آن، باعث ارسال بیشترین پست های کاربران در صفحات مجازی می شود. پخش این سریال از سال 2011 آغاز شده و هم اکنون نیز ادامه دارد.






منبع : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
MovieMag
Before I pull this trigger
Your eyes vacant and stained
پاسخ
 سپاس شده توسط Son of anarchy
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  معرفی فیلم یک جن زده ی آمریکایی - An American Haunting 2005
  معرفی سریال ایفوریا(Euphoria)
  معرفی سریال The End of the F***ing World
  معرفی سریال2022 Wednesday Addams
  معرفی فیلم Knives Out 2019 (چاقوکشی)
  معرفی فیلم بلوند (Blonde 2022)
  معرفی سریال Duy Beni (صدایم را بشنو)
Photo معرفی برترین فیلم های انگیزشی(پارت 2)
  معرفی فیلم قلب های شیمیایی ( Hearts Chemical)
Photo معرفی برترین فیلم های انگیزشی(پارت 1)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان