امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

هفته اول لیگ برتر، دو تیم سایپا و پرسپولیس

#1
به گزارش "ورزش سه"، در روز دوم از هفته اول لیگ برتر، دو تیم سایپا و پرسپولیس در استادیوم تختی برگزار کننده جدال اول خود در لیگ شانزدهم خواهند بود و این در حالی است که شاگردان برانکو ایوانکوویچ به دنبال پایان عصر نتیجه نگرفتن مقابل نارنجی پوشان هستند تا بعد از سه سال مقابل این تیم به برتری دست یابند.

1-  سایپا با تغییراتی روی نیمکت فنی و مدیریتی در این فصل حاضر شده است، آنها درویش را به عنوان مدیرعامل جانشین رضایی کرده اند و مجید جلالی نیز با جدایی از جمع نارنجی پوشان جای خود را به حسین فرکی داده است.


2-  حسین فرکی در سه سال گذشته دو عنوان قهرمانی به خود اختصاص داده است و به همراه فولاد و سپاهان جام قهرمانی لیگ برتر را کسب کرده، هر چند او فصل گذشته به دلیل نتایج نه چندان مناسب در سپاهان برکنار شد.

3-  در جمع سایپا 4 عضو که سابقه پرسپولیس دارند حضور دارند، حسین فرکی، ابراهیم صادقی، غلامرضا رضایی و ابراهیم شکوری چهار نفری هستند که از جمع نارنجی پوشان سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارند.

4-  مسعود حسن زاده، یکی از بازیکنان باانگیزه سایپا مقابل پرسپولیس است که در حالی که نامش برای حضور در این تیم شنیده می شد، برانکو مخالفت خود را اعلام کرد و این مساله انگیزه زیادی برای او شکل داده تا توانایی هایش را مقابل این مربی کروات به اثبات برساند.



هفته اول لیگ برتر، دو تیم سایپا و پرسپولیس 1


5-  سایپایی ها در این فصل کاپیتان باتجربه و 37 ساله سایپا که هفدهمین حضورش در این تیم را پشت سر می گذارد، در این تیم باقی ماند و در سمت مقابل برانکو ایوانکوویچ روی نام محسن بنگر کاپیتان 37 ساله خود خط قرمز کشید.

6-  حسین فرکی و برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی ایران سابقه همکاری با یکدیگر را در کارنامه دارند. فرکی به عنوان دستیار برانکو در جام جهانی آلمان بود.

7-  فرکی به عنوان شاگرد و البته دستیار برانکو در رویایی مستقیم با این مربی کروات دو بار موفق شده او را شکست دهد و برانکو را ناکام گذاشته است.

8-  از بین بازیکنان باسابقه دو تیم در فصل گذشته، مجید ایوبی با سابقه 14 سال حضور مداوم در این تیم از جمع نارنجی پوشان جدا شد و به مس کرمان پیوست، مهرداد کفشگری با سابقه 4 سال حضور در این تیم جدا شده و راهی پدیده شد.

9-  در بین پرسپولیسی ها سیدجلال حسینی سابقه حضور در جمع سایپا را دارد و یک عنوان قهرمانی نیز به همراه این تیم کسب کرده است.

هفته اول لیگ برتر، دو تیم سایپا و پرسپولیس 1

10-  محمد امین آرام طبع به دلیل مصدومیت قطعا این بازی را از دست خواهد داد و در اختیار برانکو نخواهد بود. در جمع سایپا نیز گفته می شود مشکل مصدومیت حامد فلاح زاده برطرف شده و فرکی مشکلی برای بازی دادن به او نخواهد داشت.

11-  جدال فصل گذشته دو تیم مشکلات داوری فراوانی را در پی داشت و هر دو تیم و البته سرخ‌ها بیشتر از آن متضرر شدند. اشتباه داوری عجیب فصل گذشته البته به خطای پنالتی اشتباه مربوط می شود که با برخورد توپ به سر رامین رضاییان از سوی داور پنالتی گرفته شد. در بازی برگشت نیز سرخ‌ها اعتقاد داشتند دغاغله پیش از به ثمر رساندن گل تساوی روی الکساندر لوبانف مرتکب خطا شده است.
12-  در حالی که حسین فرکی در دوران مربیگری در لیگ برتر، نفت تهران، فولاد، سپاهان و اکنون سایپا را در طول 4 سال اخیر عهده دار بوده، برانکو سومین تجربه خود روی نیمکت پرسپولیس را تجربه می کند.

13-  در تیم سایپا دو بازیکن خارجی (برزیلی) و در تیم پرسپولیس چهار بازیکن خارجی (دو اوکراینی، یک استرالیایی و یک ازبکستانی) حضور دارند و باید دید از این تعداد کدامیک فرصت حضور  در اولین بازی لیگ شانزدهم را برای تیم های خود به دست خواهند آورد.


14-  سایپا در نقل و انتقالات پیش فصل 6 بازیکن تازه وارد داشته و 5 بازیکن نیز از این تیم جدا شده اند. در پرسپولیس اما اوضاع کاملا متفاوت است و 14 بازیکن جدید به این تیم آمده اند و 13 بازیکن نیز جدا شده اند.


هفته اول لیگ برتر، دو تیم سایپا و پرسپولیس 1

15-  ترکیب احتمالی پرسپولیس در این بازی علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، آنتونی گولچ، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، علی علیپور و وحید امیری خواهند بود.

16-  ترکیب احتمالی سایپا را نیز احتمالا حامد فلاح زاده، ابراهیم شکوری، سعید لطفی، سیامک کوروشی، امید خالدی، روزبه شاه علیدوست، ابراهیم صادقی، علی زینالی، مهدی ترابی، مسعود حسن زاده و غلامرضا رضایی خواهند بود.
پاسخ
 سپاس شده توسط Son of anarchy
آگهی
#2
جداسازی شد...
ی تاپیکه خودش:|
پاسخ
#3
دادا عوض كن فونتت رو Undecided
پاسخ
#4
(26-07-2016، 17:38)حصين ابلييس نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
دادا عوض كن فونتت رو Undecided

ویرایش شد!
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برتری پرسپولیس در اولین بازی دوستانه فصل
  کوین یامگا هفته آینده به تهران برمی‌گردد
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
  ذوالفقارنسب: دکترهای زیادی در پرسپولیس هستند!
  واکنش آذری جهرمی به آیتم جنجالی فوتبال برتر
  سهمیه سه شطرنجباز ایران در جمع ۱۰۰ نفر برتر جهان
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  باقری صفحه پرسپولیس را فالو نکرده بود
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  بازگشت سجاد به گلزنی پیش از نبرد با پرسپولیس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان