امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

انتخاب بازیگر نقش حضرت موسی

#1
جمال شورجه نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون، با اعلام گذراندن مرحله پیش از پیش تولید پروژه "حضرت موسی (ع)"  گفت: در حال حاضر به تولید آرت بوک مجموعه و همین طور بازنویسی فیلمنامه و اعمال اصلاحاتی که تلویزیون و حجت الاسلام مهدی طائب به عنوان ناظر محتوایی فیلمنامه درخواست داشته اند، می پردازیم.

 
وی ادامه داد: این مراحل توسط منصور براهینی و حجت الاسلام رضا مصطفوی در حال انجام بوده و من در کنار پانزده نفر دیگر در تهیه آرت بوک به آقای شیخ انصاری کمک می کنم. در تمامی دنیا هم فیلم ها به همین صورت تولید می شوند، در ابتدا آرت بوک تولید شده و بعد از آن مراحل بعدی پیگیری می شود. ما قبل از تولید اثر به یک کتابچه جامع تولید دست خواهیم یافت.
 
شورجه از آماده نمودن این پروژه در دو مدیوم سینما و تلویزیون خبر داد و افزود: این سریال حدوداً بین 50 تا 55 قسمت بوده که احتمالاً حداقل سه نسخه سینمایی از این کار خارج می شود. ما به شدت به دنبال اکران بین المللی سه نسخه سینمایی اثر هستیم تا بتوانیم جهان را با فرهنگ اسلامی و ایرانی کشورمان به خوبی آشنا کنیم.
 
وی در مورد شروع ساخت سریال ادامه داد: انشاالله اگر بتوانیم مساله بودجه تولید فیلم را حل کنیم، احتمالاً اوایل سال آینده این کار کلید خواهیم زد.
 
کارگردان "یاس های وحشی" گروه کارگردانی اثر را اینگونه معرفی نمود: کارگردان اصلی این مجموعه خود من هستم و امیرشهاب اسماعیلی راس گروه کارگردانی را بر عهده دارد.
 
وی ادامه داد: فیلمنامه اثر متعلق به سیما فیلم بوده و قرارداد اثر را مرحوم سلحشور با تلویزیون بسته بودند. طبق نظراتی که سیما داشتند بر این فیلمنامه، این نظرات باید اعمال می شد و ما ناگزیر به اعمال آنها هستیم.
 
کارگردان "شب دهم" بازیگران مجموعه موسی(ع) را ترکیبی از بازیگران ایرانی و خارجی اعلام کرد و تصریح کرد: این بازیگران ترکیبی از بازیگران ایرانی و خارجی خواهند بود. در مورد نقش حضرت موسی (ع) بازیگری ناشناس را انتخاب کرده ایم و چهره حضرت در این مجموعه دیده خواهد شد. این موضوع از سوی مراجع تقلید و معاونان سیما تایید شده که در مورد نشان دادن چهره پیامبران منهای پیامبر بزرگوار اسلام مشکلی نخواهد بود.
 
وی ادامه داد: برای انتخاب بازیگران ما کارگروهی را انتخاب می کنیم و این کارگروه از میان چهره های ایرانی و خارجی انتخاب خواهند نمود. و از کشورهای عربی مثل سوریه، لبنان و مصر که بازیگران مطرحی دارند انتخاب خواهد شد.
 
شورجه خاطرنشان کرد: به محض فراهم آمدن بودجه اولیه با هماهنگی سید احمد میر اعلایی تهیه کننده اثر، پروژه کلید خواهد خورد. عوامل بسیار خوبی برای این کار دعوت شده اند تا ما را در پروژه همراهی کنند از جمله آقای مجید میرفخرایی به عنوان کارگردان هنری، تورج منصوری برای فیلمبرداری، عبدالله اسکندری به عنوان طراح و مدیر گریم، آقای شیخ انصاری به عنوان مدیر جلوه های ویژه که البته همه در حال مذاکره هستند و هنوز هیچکدام قطعی نشده اند.
پاسخ
 سپاس شده توسط Actinium ، √ ΙΔΙΞΗ SΤΙF √ .
آگهی
#2
به نظر من که تلوزیون معمولا در کارهای تاریخی هیچ وقت در مدیوم جهانی خوب عمل نکرده و حتی سریال هایی مثل یوسف پیامبر از لحاظ حرفه نزد اهل فن مخصوصا فیلمنامه خیلی سطح پایین بود. خود من فقط "ولایت عشق" مهدی فخیم زاده را از میان سریال های تاریخی تلوزیون دارای ارزشی هنری قابل قبول می بینم.
پاسخ
 سپاس شده توسط Ֆℋ£¥∂α


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  دلیل پیر نشدن بازیگر مشهور ایرانی +عکس
Big Grin کدام بازیگر را میپسندید و دوستش دارید ؟؟
  انتخاب بازیگر اسپانیایی در نقش مادر بری الن در فیلم Flash
  شایعه: جانی دپ بازیگر سریال Addams Family به کارگردانی تیم برتون است
  سه بازیگر جدید برای بازی در نقش‌های اصلی به سریال Willow شبکه دیزنی پیوستند
  بازیگر فیلم‌های Wolverine و 47 Ronin در فیلم Bullet Train با برد پیت هم‌ بازی می‌شود
  بازیگر احتمالی نقش «ملکه میو» در سریال The Witcher مشخص شد
  بازیگر فیلم RoboCop به جمع بازیگران فصل سوم سریال Jack Ryan پیوست
  بازیگر Hellboy به فیلم Don’t Look Up آدام مک‌ کی پیوست
  ۶ بازیگر جدید به سریال لایو اکشن Cowboy Bebop اضافه شدند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان