امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

با سقف عرشه فولادی خانه ای زیبا داشته باشید.

#1
با سقف عرشه فولادی خانه ای زیبا داشته باشید. 1

در مقالات پیشین در خصوص نحوه پیاده سازی سقف‌های عرشه فولادی به تفصیل سخن گفتیم، در این مطلب قصد داریم شما را با مزایای سقف عرشه فولادیآشنا سازیم. در ادامه با پایابنای صدر همراه باشید.

تنوع بالا

شرکت‌های عضو انجمن عرشه فولادی (SDI)، عرشه‌هایی ارائه می‌دهند که مطابق با استانداردها و ویژگی‌های تعریف شده توسط SDI می‌باشند، این عرشه‌ها از حیث ارتفاع و فاصله میان میله‌های موجود در آن‌ها متفاوتند و ممکن است مواد سفت و سخت‌کننده و عایق صوتی در آن‌ها به کار رفته باشد. البته این امکان‌هم وجود دارد که فاقد این مواد باشند. ممکن است سلولی یا غیرسلولی باشند. این سقف‌ها در ضخامت‌های مختلفی عرضه می‌شوند. سقف‌های عرشه فولادی گزینه‌های بی‌شماری را پیش روی شما قرار می‌دهند و این امر سبب می‌شود در طیف گسترده‌ای از پروژه‌ها و طراحی‌های ساختمان قابل استفاده باشند.

تلفیقی بی‌نظیر از استحکام بالا و وزن پایین

به هنگام طراحی و ساخت عرشه‌های فولادی از خواص ذاتی فولاد به بهترین وجه بهره می‌گیرند تا کارآیی و بازدهی آن را به اوج رسانده و محصولاتی تولید کنند که نسبت قدرت به وزن آن‌ها بسیار بالاست و این یکی دیگر از مزایای دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سقف عرشه فولادی می‌باشد. حاصل این تلاش عرشه‌هایی خواهد بود که هزینه ساخت، نصب و انتقالشان نسبت به سایر انواع سقف پایین‌تر می‌باشد.

مزایای سقف عرشه فولادی

جذابیت ظاهری

درست است که عرشه فولادی یکی از اجزای اصلی ساختمان به شمار می‌رود اما از حیث زیبایی ظاهری نیز حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. چنانچه این عرشه‌ها در مقوله ویژگی‌های ساختاری بی‌عیب و نقص باشند و پوشش‌های مرغوبی بر رویشان قرار گیرد، دوام بالایی از خود نشان می‌دهند و شما می‌توانید از لحاظ تعمیر و نگه‌داری ساده و بی‌دردسر آن‌ها آسوده خاطر باشید؛ این سقف‌ها همچنین از بعد زیبایی‌شناسی نیز خوشایند و چشم‌نواز خواهند بود.

با سقف عرشه فولادی خانه ای زیبا داشته باشید. 1
قابل استفاده در تمامی‌شرایط آب و هوایی

عرشه‌های فولادی را می‌توان در تمامی‌شرایط جوی اجرا کرد، این مسئله می‌تواند هزینه‌های ناشی از تأخیر در ساخت سایر انواع سقف را از میان بردازد.

درجه مقاومت در برابر حریق

تولیدکنندگان عضو انجمن عرشه فولادی (SDI)، تمامی‌استانداردهای مقاومت محصولات در برابر آتش را رعایت کرده و درجه ضد حریق بودن آن‌ها را بر روی تولیداتشان حک نموده‌اند. عرشه‌های فولادی تولید شده توسط اعضای SDI اغلب الزامات ضد حریق بودن را دارا هستند.

مزایای سقف عرشه فولادی

کیفیت یکنواخت

تولیدکنندگان SDI با تکیه بر تکنیک‌های مهندسی و پالایش مداوم تولید، عرشه‌هایی می‌سازند که مطابق با استانداردهای تعریف شده جهانی ست.

با سقف عرشه فولادی خانه ای زیبا داشته باشید. 1
دوام و بقای به اثبات رسیده

بیش از نیم قرن است که عرشه‌های فولادی عملکرد و جایگاه خود را در صنعت به همگان اثبات کرده و از حیث دوام و بقای بسیار بالا نظر مثبت و رضایت صنعت‌گران را جلب کرده‌اند.

مقرون به صرفه بودن و بهای محصول
منظور از قیمت و بهای محصول، مجموعه هزینه‌های اولیه و هزینه‌هایی ست که در طول عمر مفید سقف باید انجام داد و برآورد این هزینه‌ها به عملکرد و بازدهی سقف. عرشه‌های فولادی بهترین گزینه‌ برای طراحی سقف و کف ساختمان می‌باشند. همان‌طور که دیدید مزایای سقف عرشه فولادی بسیار است و اگر بخواهیم در یک جمله آن را خلاصه کنیم می‌توانیم بگوییم: سقف عرشه فولادی تلفیقی فوق‌العاده از قیمت پایین، کارآیی و عملکرد بالا و تحسین برانگیز می‌باشد.





منبع : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پایا بنا
پاسخ
 سپاس شده توسط mr.destiny
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Lightbulb چگونه صورت خود را استخونی و زیبا کنیم؟
  فنگ شویی چیست و قوانین فنگ شویی در خانه
  رود خانه سبز ((: +عکس
  خانه زباله‌ای ساخته‌ شد
  دانشمندانی که زندگی دیوانه وار عجیب داشته اند!!!
  رابطه بین داشتن صورتی زیبا و موفقیت در زندگی *
  چرا آقایان همیشه در رؤیای خانم زیبا و جذاب هستند؟
  چگونه حرف بزنیم تا شخصیت جذابی داشته باشیم
  چرا خانه اسکیموها ذوب نمی شود؟
  چگونه دوباره پوستی سفید داشته باشیم؟(طبیعی ترین راه)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان