امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

جیـمز دـین فکـتز

#1
جیـمز دـین فکـتز 1

جیمز بایرون دین در سال ۱۹۳۱ در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ایندیانای  آمریکا زاده شد. در ۱۸ سالگی به کالیفرنیا رفت و در رشته تئاتر دانشگاه یوسی‌ال‌ای به تحصیل پرداخت. نخستین نقش نمایشی را در ۱۹۵۰ بازی کرد و پس از آن به نیویورک رفت. نخستین بار در سال ۱۹۵۱ در فیلم ملوان برحذر بازی کرد.[sup]دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[۲]
[/sup] در سال ۱۹۵۵ اولین نقش مهم خود را در فیلم دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شرق بهشت  (دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
الیا کازان ) ایفا کرد و سپس در فاصله چند ماه در دو فیلم غول (دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جورج استیونس ) و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شورش بی‌دلیل  (دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نیکلاس ری ) پشت سرهم بازی کرد. دین در ۳۰ سپتامبر ۱۹۵۵ در سن ۲۴ سالگی در تصادف رانندگی کشته شد.[sup]دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[۳]
[/sup]

جیـمز دـین فکـتز 1
جیمز دین با زنان متعددی رابطه‌های کوتاهی داشت. جدی‌ترین رابطهٔ او با بازیگر ایتالیایی، دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پیر آنجلی  بوده است که با ازدواج ناگهانی آنجلی پایان یافت.


برخی از نزدیکان جیمز دین معتقدند که او دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دوجنس‌گرا  بوده است.[sup]دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[۱] [/sup] ویلیام باست نویسنده که در دانشگاه یوسی‌ال‌ای هم‌اتاقی دین بوده است در زندگی‌نامه‌ای که پس از مرگ دین منتشر کرد اعلام نمود که آن‌ها رابطه جنسی داشته‌اند وی همچنین اشاره کرده است که دین اطلاعاتی از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بارهای همجنس‌گرایان  و فرهنگ آن‌ها داشته است. جان گیلمور بازیگر و نویسنده‌ای که از دوستان نزدیک جیمز دین بوده‌است در زندگی‌نامه‌ای که از دین منتشر نموده به رابطه همجنس‌گرایانه خود با دین اشاره کرده است.

جیـمز دـین فکـتز 1


وی اولین بازیگری بود که پس از مرگ نامزد دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اسکار  شد و تنها کسی است که دو بار پس از مرگش نامزد اسکار شده است،[sup]دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[]
[/sup] مرگ نابهنگام دین در ایجاد جایگاه افسانه ایش مؤثر بود. او وقتی که سوار پرش خود (حرامزاده کوچولو) بود در اثر تصادف در گذشت.
جیمز و حرامزاده کوچولو
جیـمز دـین فکـتز 1
actually wtf!?
پاسخ
 سپاس شده توسط ⓢⓘⓛⓔⓝⓒⓔ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مریلیــن مونـــرو فکـتز(حقایق درباره مرلین*)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان