امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سیستم تبلیغاتی Google Adsense و Google Adwords چیست؟

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سیستم تبلیغاتی Google Adsense و Google Adwords چیست؟
Google Adwords یک سیستم تبلیغاتی است که توسط شرکت گوگل توسعه داده شده است تا به شما در امر بازاریابی محصولاتتان یاری رساند. سیستم تبلیغاتی بدین صورت است که گوگل در هنگام جستجوی کاربران و نشان دادن نتایج برای آنها در صورتی که عبارت مورد جستجوی کاربر با کلمه کلیدی تبلیغی ای که شما به گوگل داده اید مرتبط باشد ، آنگاه سایت یا وب سایت شما نیز در لیست نتایج گوگل برای نمایش قرار خواهد گرفت. و نشانه این کار یک علامت لینک حمایتی سبز رنگ با متن Ad می باشد که در کنار نام سایت شما قرار می گیرد.

این سیستم ، یک سیستم پرداخت به ازاء کلیک می باشد. همچنین شما می توانید معین نمایید که در کدام قسمت ها متن شما به نمایش درآید و به ازاء همان قسمت ها مبالغ تعیین شده را در صورت کلیک باید پرداخت کنید.

این سیستم بتلیغاتی شامل یک متن کوتاه تبلیغاتی ، دو خط کوتاه توصیفی و یا لینک به یک وب سایت یا صفحه خاص می باشد. کلمه تبلیغاتی شما می تواند در هر کجایی از قسمت های صفحات جستجو که شما مایل باشید قرار گیرد. بطور مثال شما می توانید انتخاب نمایید که تبلیغ شما در صفحه نخست نتایج جستجوی گوگل قرار گیرد. در این صورت تبلیغ شما رتبه 1 در صفحه نتایج جستجوی گوگل را به خود اختصاص خواهد داد.

همچنین شما می توانید مشخص نمایید که تبلیغ شما در کدام قسمت از صفحه اول نتایج جستجو قرار بگیرد. و واضح می باشد که برای ربته های بالاتر در صفحه نخست باید هزینه بیشتری را نیز صرف نمایید.

تحقیقات نشان داده است که حدود 78 درصداز کاربران اینترنتی از صفحه 1 به بعد در نتایج جستجوها را دنبال نمی کنند و به صفحات بعدی نگاه نمی کنند. بنابراین هر اندازه که شما بتوانید سایت خود را در رتبه های بالای گوگل قرار دهید به همان میزان نیز می توانید بازدیدکننده بیشتری را به سایت خود بیاورید. زیرا کاربران دوست دارند از سایت هایی که در صفحه نخست هستند بازدید نمایند.

چرا باید از Google Adwords استفاده کرد؟

Google Adwords

پس در اینجا به راحتی مشخص گردید که بین به دست آوردن ترافیک توسط جستجوی طبیعی و جستجویی که با تبلیغات گوگل به دست می آید فرق زیادی وجود دارد. شما در حالت جستجوی طبیعی باید سایت بسیار قوی ای داشته باشید و این کار نیازمند یک سئو خوب می باشد تا وب سایت شما در آن کلمه کلیدی خاص در رتبه 1 گوگل قرار گیرد اما وقتی که شما از این تبلیغات بهره می برید بدون استفاده از تکنیک های سئو و صرف حداقل یک سال شما می توانید در رتبه 1 گوگل قرار گرفته و به راحتی حجم عظیمی از بازدید کنندگانی که بر روی تبلیغ شما کلیک کرده اند را به دست آورید.

درست است که شما با استفاده از این سیستم تبلیغاتی می توانید ترافیک و بازدیدکنندگان زیادی را به وب سایت خود بیاورید اما باید در نظر داشته باشید که شما نیاز به مدیریت این سیستم دارید. زیرا ممکن است شما در نتایج نخست جستجو قرار نگیرید ودلیل آن در اکثر مواقع این است که شما از کلمات کلیدی مرتبط و خوبی در زمینه تبلیغاتی خود استفاده نکرده باشید و یا به همین دلیل ممکن است که شما در نتایج بالای جستجوی قرار گیرید اما کاربران بر روی سایت شما کلیک نکنند زیرا آنها به دنبال مطالبی هستند که زودتر آنها را به نتیجه دلخواه برساند. پس شما باید بدانید که باید از کلمات کلیدی مناسب برای موفقیت در این زمینه نیز استفاده کنید. لازمه این کار نیز داشتن دانش در مورد بازاریابی محتوا می باشد. شما باید بتوانید با نحوه جستجوی کاربران در حوزه فعالیت یا تجارت خود آشنا باشید تا بتوانید با یک آنالیز دقیق گرایش ها و خواسته های مردم در مورد آن کلمه کلیدی را فهمیده و شما نیز کلمات مرتبط در سایت خود را بر اساس همین آنالیز ها پایه گذاری کنید تا بتوانید بیشترین نتیجه را از این سیستم تبلیغاتی دریافت کنید.

اما Google Adsense چیست ؟

Google Adsense

حتما تا به حال به سایت هایی که در آنها تبلیغات متنی یا تصویری وجود دارد برخورد کرده اید. شما به صورت کلی می توانید به دو شکل در سایت خود تبلیغات کنید یکی اینکه تبلیغ کنندگان خودشان به شما مراجعه کنند و از شما بخواهند که شما در سایت خود تبلیغات آنها را داشته باشید و دیگری اینکه گوگل به شما پیشنهاد بدهد تا تبلیغاتش را در سایت شما قرار دهد. و به صورت درصدی یا مبلغ ثابت از این تبلیغات به سایت شما سود خواهد رسید. در اینجا به یک سری نکاتی در این باره می پردازیم.

این گونه تبلیغات کاملا در مالکیت گوگل می باشد.
این نوع تبلیغات بخش عظیمی از درآمد گوگل را شامل می شود.
این گونه تبلیغات در وب سایت هایی به نمایش در خواهد آمد که با گوگل همکاری دارند . به همکاران تبلیغاتی گوگل اصطلاحا Adsense Publisher گویند.
این سیستم یک بستری برای انتشار دهندگانی است که دارای وب سایت بوده و می خواهند که تبلیغات گوگل در سایت آنها صورت پذیرد. و خود گوگل از طریق سیستم Adwords این تبلیغات را دریافت کرده و در این سیستم آنها را توزیع می کند.
همچنین تبلیغات Adsense این قابلیت را دارد که در گوشی های همراه نیز به نمایش درآید.
کسانی که تبلیغات گوگل در سایت آنها صورت می گیرد نیز می توانند به ازاء هر کلیک در سود گوگل شریک شوند.
در سال 2015 این شراکت به میزان 68 به 32 درصد به نفع صاحبان سایت بوده است. به طور مثال اگر گوگل به ازاء هر کلیک یک دلار دریافت کند آنگاه 68 سنت به صاحب وب سایت و 32 سنت به گوگل خواهد رسید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پیامک صوتی انبوه بهترین ابزار برای بازاریابی
هرکسی که بالای 18 سال باشد و یک سایت داشته باشد و با دستورالعمل این سیستم آشنا باشد آنگاه می تواند در این سیستم تبلیغاتی شریک گردد.
همچنین این سیستم دارای یک سری قوانینی می باشد که شما نباید هرگز از آنها تخدی نمایید.
این سیستم دارای انواع مختلفی از تبلیغات می باشد که متناسب با انواع سایت های بازی، ویدئویی ، برنامه های موبایل و غیره می باشد.
کسانی که در این سیستم با گوگل همکاری می کنند به صورت ماهیانه مبالغی را از گوگل دریافت می کنند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  انی دسک چیست و چگونه کار میکند؟
  مشکلات و سوال های شما در مورد سیستم رایانه !
  روتر میکروتیک چیست و چه کاربردی دارد؟
  منشن چیست و چه تفاوتی با تگ کردن دارد؟
  ویندوز 11 معرفی شد؛ آغاز دگردیسی سیستم عامل محبوب مایکروسافت
  ست اتصال کوتاه یاContinuity Test ، بیزر یا بازر چیست؟
  Google Hashtag #
  چرا دیجی کالا بهترین سیستم همکاری در فروش ایران را دارد ؟
  فیلم آموزشی استفاده از تمامی هسته های سیستم(cpu) ، اختصاصی فلشخور
Rainbow یو اس اس دی چیست؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان