امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2017 Trial Edition برای پلتفرم PS4

#1
Pro Evolution Soccer 2017 Trial Edition نسخه دمو بازی Pro Evolution Soccer 2017 می باشد که به صورت رایگان بوده و به درخواست کاربران بر روی سایت قرار داده شده است. در نسخه دمو 9 تیم فعال هستند که تیم هایی چون بارسلونا، آرسنال، آلمان و فرانسه جزو آن ها هستند. استادیوم نیوکمپ و بازی قسمت تمرینات و PES League mode در این بازی فعال است. به هر حال کمی هم محدودیت در این نسخه وجود دارد. گیمر ها نمی توانند از قسمت Quick Match برای بازی آنلاین استفاده کنند. قسمت های مسترلیگ و لایسنس لیگ قهرمانان اروپا نیز برای آنان غیر فعال است. اما گیمر ها با ثبت نام در سایت pesleague.com می توانند در همین نسخه نیز در بخش PES League و در بازی های آنلاینی که از دسامبر شروع می شود، شرکت کنند و خود را به مراحل بالاتر برسانند.

Pro Evolution Soccer 2017 یک بازی ویدئویی با ژانر ورزشی است که توسط شرکت کونامی و در نسخه های مایکروسافت ویندوز، اکس‌باکس 360، اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 3، و پلی‌استیشن 4 در تاريخ ۲۰سپتامبر 2016 منتشر شده است.یکی از ویژگی های بازی شبیه بودن آن به یک فوتبال واقعی است؛ به نوعی که تجربه بازی کردن این بازی، قرار است شبیه به تماشای یک فوتبال واقعی باشد. از دیگر ویژگی های بازی میتوان به : امکان ساخت لیگ و کاپ ماستر لی، امکان انجام حرکات نمایشی در باز و ... اشاره نمود. گفتنی است سری بازی های PES یکی از کاملترین بازی ها و شبیه سازهای مسابقات فوتبال است که هر ساله نسخه ی جدیدی از آن منتشر میشود که نسبت به دیگر نسخه های قدیمی تکمیل تر است. این نسخه که به عنوان PES 2017 نیز شناخته میشود نسبت به نسخه های قدیمی کاملترین نسخه ی شبیه سازی شده است که تاکنون در بازار عرضه شده است، تمام تغییرات تیم ها،زمین ها و انتقالات در این نسخه به صورت کامل برای تمام تیم ها به چشم می آید و همچنین گیم پلی بهتر و مدیریت بهتر بر بازکنان نیز از نکات قابل توجهی است که بر روی آن دقت کافی انجام شده است. در این نسخه نیز همانند نسخه های قبلی بخش های متفاوتی از جمله بازی های دوستانه , شرکت در جام باشگاه های اروپا , شرکت در مسابقات در قالب تیم های مورد علاقه در لیگ های معتبر جهان از جمله لالیگا اسپانیا , لیگ جزیره انگلیس , سری آ ایتالیا , بوندسلیگا آلمان و … , شرکت در مسابقات جام جهانی و جام ملت های اروپا , جام باشگاه های آسیا , جام ملت های آسیا و … , Master League : انتخاب تیم مورد علاقه و مدیریت آن تا رسیدن به موفقیت های مختلف , Be a Legend : ساخت بازیکن و وارد شدن به زمین بازی و ارائه بهترین عملکرد برای وارد شدن به بزگترین باشگاه های دنیا و کسب جام های معتبر , MyClub : بخش آنلاین بازی است که پس از هر بازی بر اساس موفقیت هایی که به دست می آورید امتیاز و یا XP هایی دریافت می کنید که با استفاده از آنها قادر به ارتقا توانایی های خود خواهید بود.



توجه : بازی به درخواست کابربران بر روی سایت قرار داده شده است. ممکن است پس از مدتی نسخه دمو این بازی از روی فروشگاه playstation برداشته شود. لطفا قبل از دانلود از موجود بودن این بازی در فروشگاه playstation مطمئن شوید.


نام بازي : Pro Evolution Soccer 2017 Trial Edition
نام فارسي : نسخه دمو بازی فوتبال 2017
پلتفرم : PS4
زبان: ENG
سازنده : PES Productions
ناشر : Konami
ريجن: آمريکا
ايدي بازي : CUSA06956
فرمت: PKG
عرضه شده براي ديگر پلتفرم ها : XBOX ONE – PS3 – PS4 – XBOX360 - PC



نکته : توجه داشته باشيد در اين پست تنها ديتاي بازي براي شما عزيزان ارائه شده است و لازم است ابتدا اکانت بازي را به صورت ديجيتالي تهيه کنيد. قبل از دانلود دقت کنيد آي دي بازي با آي دي ديتا موجود در سايت ما يکي باشد در غير اينصورت بازي براي شما اجرا نخواهد شد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دانلود از اسیا دی ال
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Wink بهترین بازی برای موبایل
  معرفی چند بازی با ژانر های مختلف برای گیمر هایی مثل خودم+عکس
  معرفی چند بازی برای کنسول های بازی برای گیمر هایی مثل خودم+عکس
  معرفی بهترین بازی های racing و ماشین بازی
  معرفی بهترین بازی های racing و ماشین بازی
  نقد و بررسی بازی Mafia Definitive Edition
  معرفی بازی های اندرویدی که قابلیت پشتیبانی از دسته بازی را دارند
  معرفی ۱۰ بازی‌ برای افزایش مهارت برنامه نویسی
  بهترین بازی های ژاپنی برای کامپیوتر و کنسول
  10 بازی که شما را به خاطر بازی کردن روی درجه سختی Easy آزار می دهند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان