امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مکانهای تاریخی و گردشگری لبنان و نخجوان آذربایجان

#1
تور لبنان و تاریخی ترین مکان ها

تور لبنان شاید کمتر از تورهای دیگر مثل تور آنتالیا به گوشتان خورده است اما سفر به این کشور از مزیت تور ارزان و تور لحظه آخری نیز برخوردار است که شاید در تور آنتالیا در کمتر فصولی این شانس برای برای شما پیش آمده باشد. در این مقاله مکان های تاریخی لبنان را توصیف می کنیم.


دره بقاع و خرابه های بعلبک در تور لبنان

اگر در تور لبنان به دنبال آثار باستانی و بسیار قدیمی هستید دره بقاع گزینه خوبی برای شما است. در این دره معابد کهنسالی وجود دارند که با گذشت سالیان سال هنوز هم پا برجا هستند و جذابیت خود را برای گردشگران تور خارجی حفظ کرده است هر چند که شاید طرفدار آنچنانی در میان بازدیدکنندگان تور داخلی نداشته باشد. اگر از تور تابستانه لبنان استفاده کردید حتما فستیوالی که در این فصل در بعلبک برگزار می شود را از دست ندهید.
قصر بیت الدین و ده دیرالقمر

در بیروت می توانید تور یک روزه ای که شامل بازدید از قصر بیت الدین و ده دیر القمر می باشد را در اکثر هتل ها و اقامتگاه ها ببینید. پیشنهاد می کنیم با این تور به دیدن گنجینه های طلا و شمشیرها و سپرهای طلا که در موزه این قصر نگهداری می شوند، بروید. در برخی فصول در این ده فستیوال هنرهای زنده مثل موسیقی زنده و تئاتر برگزار می شود که بسیار دیدنی می باشد و می توانید با هنرمندان آن عکس یادگاری بگیرید.


خیابان تاریخی شهر صیدون در تور لبنان

گذشته لبنان را می توانید در خیابان شهر صیدون رصد کنید. خیابان صیدا تمامی آثار باستانی لبنان را یکجا در خود جای داده است و در این خیابان می توانید  بناهای تاریخی، موزه صابون و مسجد قدیمی را از نزدیک ببینید و در موزه صابون انواع مختلف صابون ها را خریداری کنید. موزه صابون برای گردشگران تور خارجی بسیار جذاب است زیرا یک موزه متفاوت با آنچه که تا کنون دیده اند، است.

تور آذربایجان و آشنایی با نخجوان

نخجوان شهری کوچک و قدیمی در کشور آذربایجان است که با وجود وسعت کم دارای جاذبه های فراوانی است. کشور آذربایجان به دلیل نزدیکی به ایران می تواند رویای یک تور خارجی و نیز یک تور ارزان را برای کسانی که علاقمند به تور خارجی هستند اما مشکل هزینه دارند محقق کند. ویزای آذربایجان هنگام ورود به این کشور و در مرز صادر می گردد و نیازی به اقدامات قبل از سفر برای ویزا نیست. چون این کشور به ایران خیلی نزدیک است برای ثبت نام در تور آذربایجان نیازی به مسیر هوایی و گرفتن بلیط هواپیما وجود ندارد و می توانید با خودروی خودتان و یا اتوبوس تور به این کشور بروید.

بهترین فصل برای تور نخجوان

آب و هوا و اقلیم نخجوان به دلیل نزدیکی آذربایجان به ایران بسیار مشابه هم هستند. نخجوان مانند ایران زمستان سرد و تابستان گرم دارد و در بهار هوا خنک و معتدل است به همین سبب تور بهاره بهترین تور برای یک سفر دو یا سه روزه به این شهر می باشد. تور آذربایجان با اینکه یک تور خارجی برای ایرانیان محسوب می شود اما به دلیل نزدیکی به ایران به تور داخلی شباهت بیشتری دارد.
اقامتگاه و هتل در تور نخجوان

در نخجوان به دلیل کوچکی این شهر هتل های زیادی وجود ندارد اما همان تعداد هتلی که وجود دارد دارای امکانات خوبی هستند. اگر می خواهید به جاذبه های شهر نزدیک باشید و برای رفتن به بازار خرید فقط چند قدمی را پیاده روی کنید هتل تبریز انتخاب خوبی برایتان است. برخی گردشگران تور نخجوان که با هواپیما به این شهر می آیند مایل هستند در هتلی اقامت کنند که در نزدیکی فرودگاه باشد هتل گراند هتل لوکس در خارج از شهر نخجوان و در نزدیکی فرودگاه این شهر قرار دارد.

رستوران و غذا در تور نخجوان

در تور نخجوان و این شهر رستوران های خوبی وجود دارد که با وجود کیفیت خوب غذایی که ارائه می دهند هزینه معقولانه ای می گیرند. هزینه غذا در اکثر رستوران های نخجوان به مانند ایران است و غذا هزینه زیادی برای شما ندارد. برخی گردشگران ایرانی که خارج از تور و با ماشین شخصی به این شهر و کشور می آیند برای صرفه جویی بیشتر با خود غذاهای کنسرو شده و آماده می آورند زیرا این سفر طولانی نیست و نهایتا سه روزه خاتمه می یابد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بلیط هواپیما
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بلیط چارتر
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تور لهستان
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  دو جاذبه گردشگری ایران
  ۱۵ جاذبه گردشگری دانمارک
  در خواست نویسندگی در بخش گردشگری و توریسم و زیرشاخه ها
  معرفی 600 روستای نمونه گردشگری مازندران در سال 96
  ۵ روستای هدف مازندران مجهز به زیرساختهای گردشگری شدند
  مجموعه تاریخی فرح آباد
  مجتمع تفریحی گردشگری فرح آباد ساری
  دیدنی‌ های چابهار از کوه‌ های مریخی تا گورستان تاریخی
  بهترین مکان های گردشگری جهان در تابستان 96
  زیباترین مناطق گردشگری را بشناسید

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان