امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اخبار باشگاه استقلال تهران(بروز رسانی میشه)

#1
     در این موضوع تمامی اخبار و حواشی مربوط به باشگاه استقلال تهران قرار میگیرد                                      اخبار باشگاه استقلال تهران(بروز رسانی میشه) 1



1396/4/10



مجتبی جباری به استقلال پیوست

هافبک پیشین الاهلی قطر بعد از 4 فصل دوری در آخرین سال دوران حرفه ای خود پیراهن استقلال را بر تن کرد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت باشگاه استقلال، مجتبی جباری هافبک فصل گذشته الاهلی قطر با امضای قراردادی ٢ ساله به استقلال پیوست. سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال با اعلام این خبر به سایت باشگاه گفت: با مجتبی جباری جهت حضور در استقلال برای لیگ هفدهم به توافق رسیدیم و این بازیکن در فصل پیش رو بازیکن استقلال خواهد بود.




قرارداد یعقوب کریمی تمدید شد

به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، یعقوب کریمی با امضای قراردادی به مدت یک فصل استقلال را در لیگ هفدهم همراهی خواهد کرد.



مدیرعامل باشگاه استقلال در همین خصوص گفت: با اعلام نیاز علیرضا منصوریان و پس از انجام مذاکرات با یعقوب کریمی قرارداد این بازیکن را برای فصل پیش رو تمدید کردیم. کریمی بازیکن خوب و با ارزشی است که از خانواده ی استقلال است. تمدید قرارداد این بازیکن را تبریک می گویم و امیدوارم در مسابقات فصل پیش رو بهترین عملکرد را داشته باشد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

 



پژمان منتظری به استقلال پیوست
مدافع تیم ملی فوتبال ایران با عقد قراردادی دو ساله به استقلال پیوست.
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، پژمان منتظری با امضای قراردادی دو ساله به استقلال پیوست.


سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال در همین خصوص به سایت باشگاه گفت: بازگشت پژمان منتظری به خانه اش را تبریک و خوش آمد میگویم. استقلال، خانه پژمان است زیرا او سال ها برای استقلال بازی کرده و زحمت کشیده و حالا هم به این تیم بازگشته است.




قرارداد پادوانی با استقلال تمدید شد

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، سید رض
ا افتخاری مدیر عامل باشگاه استقلال در همین خصوص گفت: با اعلام کادرفنی، مذاکرات خود با لئوناردو پادووانی را آغاز کردیم و روز پنجشنبه قرارداد این بازیکن با استقلال به مدت یک فصل دیگر تمدید شد.


او افزود: پادوانی از جمله بازیکنان با ارزش و با اخلاق استقلال در فصل گذشته بود و با او به توافق رسیدیم تا این بازیکن در لیگ هفدهم نیز با پیراهن استقلال در مسابقات حاضر شود.







وریا غفوری با آبی‌پوشان تمدید کرد
قرارداد وریا غفوری با استقلالی ها به مدت یک فصل دیگر برای لیگ هفدهم تمدید شد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، با درخواست علیرضا منصوریان سرمربی استقلال و اعلام سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال وریا غفوری قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با این باشگاه تمدید کرد.
 

پس از مذاکرات ظهر سه شنبه سید پندارتوفیقی مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال با وریا غفوری این بازیکن به مدت یک فصل دیگر با آبی پوشان قرارداد امضا کرد.




امید ابراهیمی قراردادش را تمدید کرد
لیدر خط میانی استقلال طبق وعده سرمربی تیمش قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، امید ابراهیمی فصل گذشته آخرین بازیکنی بود که قرارداد خود را با استقلال تمدید کرد اما امسال با سیاست درست مدیران استقلال خیلی زود در جلسه با مدیران باشگاه حاضر شد و با تمدید قرارداد رسما در این تیم ماندگار شد.
سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال با اعلام این خبر گفت: با درخواست کادرفنی قرارداد امید ابراهیمی بازیکن ملی پوش و اثر گذار استقلال و تیم ملی برای یک فصل دیگر تمدید شد.
مدیرعامل استقلال در ادامه عنوان کرد: ابراهیمی در سه فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود و بعد از توافقاتی که میان باشگاه و این بازیکن حاصل شد، ابراهیمی به مدت یک فصل دیگر قرارداد خود با باشگاه را تمدید کرد. تمدید قرارداد ابراهیمی را به این بازیکن و هواداران تبریک می گویم و امیدوارم هافبک با اخلاق استقلال در فصل جاری نیز درخشش خود با پیراهن استقلال را ادامه دهد.
افتخاری در پایان گفت: خبرهای خوش برای هواداران استقلال همچنان ادامه دارد و تلاش می کنیم تا همچنان بازیکنان اثرگذار و مورد نظر کادرفنی را برای فصل آینده جذب کنیم تا تیمی قدرتمند و مدعی را روانه ی مسابقات کرده باشیم.
 
امید ابراهیمی فصل گذشته لیدر خط میانی استقلال بود و با دستور علیرضا منصوریان مدیران این باشگاه خیلی زود کار تمدید قرارداد این بازیکن را به پایان رساندند.

ابراهیمی فعلا مصدوم است و شرایط حضور در تمرینات را ندارد اما به محض اینکه سلامتی اش را بدست بیاورد در تمرین آبی ها شرکت خواهد کرد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://dl.akskhor.ir/uploads1/01205801.jpg




داریوش شجاعیان به استقلال پیوست



هافبک فصل گذشته گسترش فولاد با عقد قرارداد 3 ساله به استقلال پیوست.



http://dl.akskhor.ir/uploads1/01205671.jpg





زمانی که زمین می‌خوریم و شکست می‌خوریم مهم نیست، مهم این است که دوباره بلند شویم و از جای‌مان برخیزیم.
پاسخ
 سپاس شده توسط ʜɪᴅᴅᴇɴ ، 尺ξžά ، ѕтяong
آگهی
#2
تغییر فلسفه فوتبال استقلال برای لیگ هفدهم

یکی از انتقاداتی که به علیرضا منصوریان در لیگ شانزدهم وارد بود، سبک بازی آبی پوشان و استفاده از سیستم دفاع و ضد حمله در دیدارهای بزرگ و سرنوشت ساز فصل بود. موضوعی که باعث شد تا آبی های تهرانی حتی در دیدارهایی مانند دربی، العین و السد که بردهای بزرگی به دست آوردند، نمایش دلچسبی نداشته باشند و هواداران صرفا از نتیجه به دست آمده راضی بودند.
علیرضا منصوریان که برای لیگ هفدهم احتمالا کادرفنی خود را با حضور مک درموت تقویت خواهد کرد، برای لیگ هفدهم تصمیم دارد تا فلسفه فوتبالی متفاوتی را برای آبی ها مشخص کند. استقلال در ابتدای لیگ شانزدهم نیز تلاش کرد تا فوتبالی مالکانه و تهاجمی بازی کند اما نتایج برای این تیم در هفته های ابتدایی به شکلی پیش رفت که این تیم مجبور شد از فلسفه جدید خود عقب نشینی کند.
سرمربی آبی ها اما برای فصل جدید تصمیم دارد تا تغییر سبک فوتبال استقلال از بازی دفاع- ضد حمله به فوتبال مالکانه را در دستور کار خود قرار دهد تا به این ترتیب آبی ها بتوانند با ارائه این سبک بازی، رضایت خاطر هواداران خود را جلب کنند. استقلال برای این تغییر فلسفه نیاز به تمرینات جدید و متفاوت با فصل گذشته دارد که به نظر می رسد حضور مربی جدید در کادرفنی با این انگیزه انجام شود.

منصوریان اسکلت استقلال را تغییر نمی دهد 

خرید های انگشت شمار خواسته ی منصوریان برای لیگ هفدهم است تا اسکلت استقلال تغییر نکند.
کادر مدیریتی و فنی استقلال در روزهای گذشته انتقادات زیادی را پیرامون عدم فعالیت در فصل نقل و انتقالات تحمل کردند. بسیاری از پیشکسوتان و هواداران این باشگاه عقیده داشتند که این تیم باید فعالیت بیشتری در فصل نقل و انتقالات داشته باشد و به همین دلیل به کم کاری آبی ها اعتراض داشتند.
با این وجود اما علیرضا منصوریان عقیده دارد که استقلال نیاز به استفاده از 6 سهمیه لیگ برتری و سهمیه خارجی خود ندارد و آبی ها با دو یا سه خرید دیگر تکمیل می شوند. استقلال تا به اینجای فصل حسن بیت سعید و سجاد شهباززاده را جذب کرده و با اضافه شدن بازیکنانی مانند داریوش شجاعیان و پژمان منتظری این تیم تکمیل می شود. البته این موضوع مشروط به تمدید قرارداد بازیکنان حال حاضر استقلال است.
لیست استقلال همین حالا نیز تکمیل است و آبی ها برای ثبت بازیکنان جدید باید تعدادی از بازیکنان حال حاضر خود را از لیست خارج کنند. به همین دلیل استقلال فعالیت چشمگیری مانند سالیان گذشته در نقل و انتقالات انجام نمی دهد و این موضوع بر اساس خواسته ی منصوریان تبدیل به سیاست نقل و انتقالاتی آبی ها شده است.
علیرضا منصوریان از اواسط فصل نیز اعلام کرده بود که استقلال در پایان فصل خرید های زیادی نخواهد داشت و تصمیمی برای دست زدن به اسکلت استقلال در فصل گذشته ندارد. اگر خروج کاوه رضایی و حضور شهباززاده را تغییری اجباری در نظر بگیریم، ترکیب استقلال در ابتدای لیگ هفدهم بر خلاف فصل گذشته با دو یا سه تغییر شکل می گیرد.

زمانی که زمین می‌خوریم و شکست می‌خوریم مهم نیست، مهم این است که دوباره بلند شویم و از جای‌مان برخیزیم.
پاسخ
 سپاس شده توسط ѕтяong
#3
جوان بوشهری معادلات استقلال را به هم می‌زند

جدال دوستانه با نساجی باعث شد تا استقلالی ها برای اولین بار از خرید جدید و جوان بوشهری رونمایی کنند، بازیکنی که با نمایش خود نشان داد می تواند معادلات را در این تیم پرمهره به هم بزند.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در اولین بازی تدارکاتی خود در پیش فصل به مصاف تیم دسته اولی نساجی رفت و موفق شد اولین برد خود در بازی های دوستانه را با خریدهای جدید به ثبت برساند. بردی که هنرنمایی برخی خریدهای جدید در ثبت آن کاملا مشهود بود و ثابت کرد آنها می توانند در روزهای دشوار پیش رو عصای دست منصوریان شوند.


یکی از این خریدهای خوب مهدی قائدی جوان جویای نام بوشهری نام داشت، بازیکنی که در بدو ورود به استقلال لقب "باشوی کوچک" را به خود اختصاص داد و با سرو صدایی که در راه آبی پوش شدن به راه انداخت در صدر اخبار رسانه ها قرار گرفت. قائدی دیروز در مصاف با نساجی این فرصت را پیدا کرد تا برای اولین بار با پیراهن استقلال در جمع مهره های سرشناس به میدان برود و توانایی های خود را به رخ بکشد.


بازیکنی که از او به عنوان یکی از ستاره های آتی فوتبال ایران نام برده می شود آن هم با آن پاهای عجیب و غریب و تکنیک ناب جنوبی ها. قائدی در مقابل نساجی روز پرفروغی را پشت سر گذاشت هم تکنیک خود را به رخ کشید، هم تاکتیک پذیر نشان داد از همه مهم تر در قامت یک مدعی جدی حضور در پست وینگر نامش را بر سر زبان ها انداخت تا در مجموع خریدی نشان دهد که اگر اعتماد را پشتوانه خود ببیند می تواند تفاوت ها را رقم بزند.


باشوی کوچک استقلالی ها می توانست با ثبت نامش در بین گلزنان بازی روز پرفروغ تری نیز تجربه کند اما به اشتباه گل سالم این بازیکن بوشهری مردود اعلام شد. بله، می توان از مهدی قائدی به عنوان یکی از خریدهای زیرکانه استقلال در میان تمام ریخت و پاش های تابستانه باشگاه نام برد که ارزش سرمایه گذاری را داشت به خصوص با نمایشی که مقابل نساجی ارائه داد دل همه هواداران و حاضران در کنار زمین را ربود.
زمانی که زمین می‌خوریم و شکست می‌خوریم مهم نیست، مهم این است که دوباره بلند شویم و از جای‌مان برخیزیم.
پاسخ
 سپاس شده توسط ѕтяong
#4
هرچند با جدایی کاوه رضایی خیلی‌ها به مدیران استقلال بابت نمایش ضعیف‌شان در فصل نقل و انتقالات انتقاد می‌کنند اما با نگاهی به عملکرد این تیم در خرید بازیکن متوجه می‌شویم که آبی‌ها حداقل در خط هافبک آنقدر بازیکن دارند که دو تیم را جواب می‌دهند. 
هرچند تعدد ستاره در تیم‌ها برای هواداران جذاب است اما آنچه که مسلم است راضی نگه داشتن این بازیکنان و قرار گرفتن آنها در ترکیب اتفاقی است که کار علیرضا منصوریان را بسیار سخت می‌کند.
منصوریان فصل پیش هم همین رویه را در پیش گرفت و با شکل دادن تیمی پرستاره در نیم فصل اول چندان موفق نبود و شاید به همین دلیل هم بود که در پایان مجبور شد بازیکنانی مثل بختیار رحمانی، آرش افشین، میثم مجیدی و امین حاج‌محمدی را در پایان نیم فصل اول از تیمش کنار بگذارد. 
در ادامه این گزارش به پست‌های مختلف خط هافبک استقلال و تعداد بازیکنانی که در آن حضور دارند اشاره می‌کنیم تا این نکته مشخص شود که آبی‌ها حداقل در این خط با اختلاف پرستاره‌ترین تیم لیگ‌برتر هستند. 
2 پست هافبک دفاعی و 4 بازیکن
استقلال در پست هافبک دفاعی که حداکثر 2 بازیکن در آن می‌توانند بازی کنند 4 بازیکن درجه یک دارد و طبیعی است که هیچ کدام از آنها بازیکنانی نیستند که با نیمکت‌نشینی به سادگی کنار بیایند. استقلال در پست هافبک دفاعی امید ابراهیمی، روزبه چشمی، امید نورافکن و فرشید باقری را در اختیار دارد که هر کدام از آنها می‌توانند در تیم‌های دیگر لیگ‌برتر به صورت فیکس به میدان بروند اما در استقلال حداکثر دو بازیکن می‌توانند همزمان بازی کنند. 
 

هافبک طراح و 3 بازیکن مدعی
با جذب احتمالی داریوش شجاعیان و البته تمدید قرارداد مجتبی حق‌دوست استقلال به همراه فرشید اسماعیلی 3 هافبک بازیساز باکیفیت در اختیار خواهد داشت که هرکدام داعیه حضور در ترکیب استقلال را دارند و به طور قطع با نیمکت‌نشینی ساده کنار نخواهند آمد. 
 

5 بازیکن مدعی در بال‌های تهاجمی
اما اوج شلوغی استقلال در خط هافبک در پست وینگر چپ و راست است؛ جایی که آبی‌ها تا دلتان بخواهد در آن بازیکن دارند و اشتهای علیرضا منصوریان برای جذب بازیکن در این پست سیری ناپذیر است. 
 

استقلال با جذب حسن بیت‌سعید که قرار است در پست وینگر بازی کند و به همراه علی قربانی، جابر انصاری، محسن کریمی و خسرو حیدری 5 وینگر تراز اول دارد که بی‌تردید این موضوع رقابت را برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی به اوج خود می‌رساند.
زمانی که زمین می‌خوریم و شکست می‌خوریم مهم نیست، مهم این است که دوباره بلند شویم و از جای‌مان برخیزیم.
پاسخ
 سپاس شده توسط ѕтяong
#5
 خریدهای جدید استقلال با چه شماره هایی به زمین میروند؟

گفته می شود داریوش شجاعیان  قرار است در فصل جدید پیراهن شماره 9 که فصل گذشته برای کاوه رضایی بود را برتن کند.
همچنین حسن بیت سعید دیگر خرید جدید آبی ها نیز در فصل جدید با پیراهن شماره ۷ این تیم به میدان خواهد رفت.
پیراهن شماره ۱۰ استقلال هم بعد از یکسال خاک خوردن در گنجه باشگاه استقلال در غیاب سجاد شهباززاده، بار دیگر بر تن این بازیکن خواهد رفت.
زمانی که زمین می‌خوریم و شکست می‌خوریم مهم نیست، مهم این است که دوباره بلند شویم و از جای‌مان برخیزیم.
پاسخ
 سپاس شده توسط ѕтяong
#6
گزارش تصویری از اولین تمرین آبی ها

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://dl.akskhor.ir/uploads1/photo-2017-06-19-18-56-10.jpg
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://dl.akskhor.ir/uploads1/photo-2017-06-19-18-55-46.jpg
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://dl.akskhor.ir/uploads1/01205747.jpg
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://dl.akskhor.ir/uploads1/photo-2017-06-19-18-56-16.jpg
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://dl.akskhor.ir/uploads1/photo-2017-06-19-18-55-39.jpg
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://dl.akskhor.ir/uploads1/photo-2017-06-19-18-55-36.jpg
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://dl.akskhor.ir/uploads1/photo-2017-06-19-18-55-50_f5224.jpg
زمانی که زمین می‌خوریم و شکست می‌خوریم مهم نیست، مهم این است که دوباره بلند شویم و از جای‌مان برخیزیم.
پاسخ
 سپاس شده توسط ѕтяong
آگهی
#7
عکسارو بصورت لینک قرار بده(صفه راحت تر لود شه...)
عکس های ک بدونِ کپشنُ تو ی ارسال بفرس(مثل اون ارسالت ک ویرایش کردم)
+
فقط اخبار قرار داده بشه 
ارسال های بجز اخبار اسپم حساب میشه....
[اگر نمیدونید اسپم چیه لینک پایینو مشاهده کنید
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=23489  ]

در صورت  مشاهده مطالب خلاف قوانین انجمن از گزینه گزارش استفاده کنید!
موفق باشید.
پاسخ
 سپاس شده توسط Mr. Potato Head ، ѕтяong
#8
قرارداد امید ابراهیمی تمدید شد

علیرضا منصوریان در اولین تمرین آبی ها خبر از تمدید قرارداد با امید ابراهیمی داد.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان امروز در حاشیه اولین جلسه تمرین آبی های تهران خبر از تمدید قرارداد با امید ابراهیمی داد که می تواند خبر مهمی برای هواداران استقلال باشد.


ابراهیمی یکی از کلیدی ترین مهره های رختکن استقلال در سه سال گذشته بود که غیبت او در دیدار برابر العین یکی از دلایل اصلی شکست آبی ها بود. فرمانده ملی پوش خط میانی استقلالی ها بعد از چند جلسه مذاکره با آبی ها با اعلام منصوریان با این تیم به توافق رسید تا استقلالی ها یکی از مهم ترین چهره های خود در فصل گذشته را حفظ کنند.


این هافبک کلیدی استقلال که در فصل گذشته نیز گل های زیادی به ثمر رسانده بود، با اعلام منصوریان فعلا به دلیل مصدومیت نمی تواند در تمرینات استقلال حاضر شود و به همین دلیل احتمالا تمرینات پیش فصل استقلال را از دست بدهد. ابراهیمی در فصل گذشته بازی استقلالی ها برابر استقلال خوزستان و العین را از دست داد که آبی ها در دو بازی از این نبردها شکست خوردند.


با حضور ابراهیمی استقلال در پست هافبک دفاعی امید نورافکن، روزبه چشمی و فرشید باقری را در اختیار دارد تا ترافیک استقلالی ها در این پست از زمین بیشتر از سایر پست ها باشد.
زمانی که زمین می‌خوریم و شکست می‌خوریم مهم نیست، مهم این است که دوباره بلند شویم و از جای‌مان برخیزیم.
پاسخ
 سپاس شده توسط ѕтяong
#9
استقلال با منتظری سه دفاعه بازی می‌کند

استقلال خود را برای ورود یک ستاره سرشناس دیگر آماده می کند، بازیکنی که با پوشیدن پیراهن این تیم تغییرات بنیادینی در ساختار آبی ها برای لیگ هفدهم ایجاد خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان در اولین جلسه تمرینی استقلال برای آماده سازی لیگ هفدهم به طرفداران وعده حضور دو ستاره دیگر در تیم را داد که یکی از این ستاره ها پژمان منتظری مدافع ملی پوش و سابق آبی ها خواهد بود. مدافعی که چهار فصل قبل استقلال را در میانه ها راه ترک و برای حضور در جمع لژیونرهای حاشیه خلیج فارس راهی قطر شد و پیراهن تیم های مختلف لیگ ستارگان قطر را برتن کرد.


پروسه بازگرداندن پژمان به استقلال از فصل قبل و هم زمان با ورود منصوریان به نیمکت استقلال استارت خورد اما در آن مقطع منتظری که پیشنهاد تمدید قرارداد خوبی از الاهلی دریافت کرده بود به پیشنهاد منصوریان پاسخ رد داد تا در دوحه بماند. اما این بار قصه بازگرداندن این بازیکن کمی متفاوت تر از همیشه است چون نه قطری ها پژمان را می خواهند نه این بازیکن دوست دارد در سال منتهی به جام جهانی فرصت پوشیدن پیراهن تیم ملی را از دست بدهد.


از همین رو منصوریان با امیدواری فراوان برای در اختیار داشتن این بازیکن لحظه شماری می کند چون حضور منتظری راه را برای اجرای ایده های جدید تاکتیکی برای استقلال لیگ هفدهم در ساختار تدافعی هموار می کند. ایده هایی که باعث می شود استقلال فصل را با دفاع سه نفره و ترکیبی تهاجمی تر آغاز کند بلکه انتظارات طرفداران را برآورده سازد.


سرمربی استقلال که مدت هاست مدعی مطالعه دقیق روی سیستم های جدید روز فوتبال است این بار قصد دارد با حفظ مدافعان برزیلی و اضافه کردن پژمان منتظری از سیستم سه دفاعه برای اولین بار در لیگ برتر بهره ببرد. سیستمی که منصوریان اعتقاد دارد با حضور مدافعی باتجربه و ملی پوش به راحتی قابل اجراست چون منتظری مکمل خوبی برای رابسون همچنین پادووانی خواهد بود.


با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید عملیاتی که برای امضای قرارداد با پژمان منتظری از نزدیک به دو ماه قبل آغاز شده در روزهای آینده به سرانجام می رسد تا منصوریان قدمی بلند برای تغییرات کلی در چیدمان دفاعی تیمش بردارد یا نه؟
زمانی که زمین می‌خوریم و شکست می‌خوریم مهم نیست، مهم این است که دوباره بلند شویم و از جای‌مان برخیزیم.
پاسخ
 سپاس شده توسط ѕтяong
#10
شهباززاده و وریا در تمرین استقلال

دو بازیکن استقلال امروز با حضور در کمپ حجازی رسما تمرینات شان را با این تیم استارت زدند.

به گزارش "ورزش سه"، سجاد شهباززاده با وجود عقد قرارداد در تمرین روز گذشته استقلال حضور نداشت اما او امروز با حضور در کمپ حجازی تمریناتش را با این تیم آغاز کرد.


همچنین وریا غفوری که یکی دو ساعت پیش قراداد خود را با استقلال تمدید کرده بود، در محل تمرین شرکت کرد تا ثابت شود چقدر برای فصل جدید انگیزه دارد.


امروز محسن کریمی هم بعد از یک روز غیبت در تمرین استقلال حاضر شد تا خودش را برای فصل جدید آماده کند
زمانی که زمین می‌خوریم و شکست می‌خوریم مهم نیست، مهم این است که دوباره بلند شویم و از جای‌مان برخیزیم.
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  کوین یامگا هفته آینده به تهران برمی‌گردد
  اخبار کوتاه ورزشی!
Information مدافع استقلال شایعه جدایی اش را تکذیب کرد
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  لیگ یک/دبل خلیفه‌ و استقلال در کسب برد
  دیدار دوباره فیل و فنجان های استقلال (عکس)
  ترکیب پدیده برای مصاف با استقلال
  سیمئونه: می دانستم این باشگاه آینده بزرگی دارد
  گل دوم استقلال به ذوب اهن(دبل اسماعیلی)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان