امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بارسلونا؛ متخصص ناکامی های تابستانی

#1
بارسلونا؛ متخصص ناکامی های تابستانی

با بررسی پرونده نقل و انتقالات بارسلونا در سالهای اخیر باید به آنها لقب بازنده همیشگی فصل تابستان را اعطا کرد

 
به گزارش "ورزش سه"، هر چقدر زمان سپری می شود، شرایط بارسا برای جذب وراتی دشوارتر می شود و طی روزهای گذشته، امکان انتقال این جواهر 24 ساله ایتالیایی روز به روز کاهش یافته و احتمال جدایی وراتی از پی اس جی کمرنگ تر می شود.
 
البته ناکامی احتمالی در جذب وراتی تنها اتفاق تلخ برای بارسا در تابستان نیست و مذاکرات با بازیکنانی چون عثمان دمبله و هکتور بیرین نیز به بن بست خورده است.
 
 

بارسلونا؛ متخصص ناکامی های تابستانی 1

 
 
اگر بلوگرانا امسال نیز قادر به جذب بازیکنان مورد نظر خود نباشد اتفاق جدیدی رخ نداده زیرا در سالهای اخیر، ناکامی در بازار نقل و انتقالات تابستانی به عادت و رویه بارسا تبدیل شده است.
 
فصل گذشته، تمام تلاش بارسلونا در تابستان معطوف به استخدام یک مهاجم برای جانشینی مثلث MSN بود اما هدف اول آنها گوین گامیرو ترجیح داد راهی اتلتیکومادرید شود.
 
حتی لوسیانو ویتو نیز علاقه ای به مهاجرت به نوکمپ از خود نشان نداد و ترجیح داد راهی سویا شود. قبل از آنکه در نهایت بلوگرانا مجبور به استخدام پاکو آلکاسر، مهاجم جوان والنسیا شود برای جذب نولیتو نیز وارد عمل شده بود اما این مهاجم اسپانیایی نیز ترجیح داد شاگرد گواردیولا در ترکیب سیتی باشد.
 
 

بارسلونا؛ متخصص ناکامی های تابستانی 1

 
 
در تابستان سال 2014، خوان کوادرادو ستاره کلمبیایی آن مقطع فیورنتینا به هدف اول بارسا در بازار نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شد اما بنقش ها حاضر به کاهش درخواست 40 میلیون یورویی از خود از بارسلونا نشدند تا در نهایت کوادرادو در فلورانس باقی مانده و یک سال بعد هم راهی چلسی شود.
 
البته هزینه بالای انتقال کوادرادو نه تنها بارسا را از جذب او منصرف کرد، بلکه مانع از انجام یکی از گران ترین نقل و انتقالات همه ادوار نیز شد.
 
 

بارسلونا؛ متخصص ناکامی های تابستانی 1

 
 
در تابستان سال 2015، بارسا تلاش خود را برای جذب پل پوگبا، ستاره فرانسوی یوونتوس آغاز کرد و حتی ملاقات هایی بین سران دو تیم برای انتقال این بازیکن با استعداد به نوکمپ انجام گرفت اما ماروتا اذعان داشت که مبلغ مورد نظر آنها تفاوت چشمگیری با پیشنهاد آبی اناری ها دارد.
 
در نهایت یک سال بعد یوونتوس به خواسته خود رسید و پوگبا با 100 میلیون یورو و به عنوان گرانترین بازیکن همه ادوار فوتبال راهی اولدترافورد شد.
 
البته ناکامی های بارسلونا تنها مختص به فاز هجومی نیست و در عقب میدان نیز اوضاع همینگونه است. از زمان حضور تیاگو سیلوا چه در میلان و چه در پاری سن ژرمن، بارسا بارها طی سالهای اخیر برای جذب او به عنوان جانشین کارلس پویول اقدام کرده که هر بار شکست خورده است.
 
 

بارسلونا؛ متخصص ناکامی های تابستانی 1

 
 
به جز سیلوا، بارسا همیشه  در هر پنجره نقل و انتقالاتی خواهان خرید مارکینیوش هم بوده است اما پاری سن ژرمن به این راحتی بازیکنان خود را به تیمی واگذار نمی کند. از زمانی که مارکینیوش به عنوان یک ستاره جوان در ایتالیا مشغول بود، بارسلونا برای جذب او اقدام کرد اما این پروسه نیز به سرانجام نرسید.
 
داوید لوییز، خاوی مارتینز، لورن کوشیلنی و دانیلو، دیگر نام هایی بودند که بارسا در جذب آنها برای تقویت فاز دفاعی ناکام ماند و حالا شاید نام مارکو وراتی، آخرین اسمی باشد که باید به سیاهه بلند بالای ناکامی های بلوگرانا در فصل نقل و انتقالات اضافه شود.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ژاوی هنوز آماده هدایت بارسلونا نیست!
  واکنش آگوئرو به شایعه جدایی از بارسلونا (عکس)
  قهرمانان لیگ ایران؛ متخصص سقوط به لیگ یک!
  مخالفت هافبک ناکام با جدایی از بارسلونا
  ستاره برزیلی بارسلونا راهی میلان می شود؟
  افشای مبلغ مورد نظر بارسلونا برای بازگرداندن نیمار
  سریال ناکامی سعید ملایی با شکست مقابل نفر سوم آسیا
  بارسلونا، متهم ردیف اول شب تلخ هلندی ها در آتاترک! (عکس)
  پایان کار کومان؛ افشای نام مربی فصل بعد بارسلونا
  من رئیس شوم ژاوی رهبر بارسلونا می شود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان