امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

صفحه ویژه جام کنفدراسیون ها

#11
ترکیب اصلی پرتغال و مکزیک

از ساعت 16.30 دیدار رده بندی جام کنفدراسیون ها بین پرتغال و مکزیک برگزار خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، پرتغال با شکست از شیلی و مکزیک نیز با شکست از آلمان راهی به فینال پیدا نکردند و حال برای کسب عنوان سومی با یکدیگر مصاف خواهند داد.


پرتغال: روی پاریسیو، سمدو، په په، نتو، الیسئو، پیتزی، موتینیو، دانیلو، جلسون، نانی، سیلوا


مکزیک: اوچوآ، مارکز، ریس، موره نو، آرائوخو، گواردادو، هررا، لایون، ولا، هرناندز، پرالتا

زمانی که زمین می‌خوریم و شکست می‌خوریم مهم نیست، مهم این است که دوباره بلند شویم و از جای‌مان برخیزیم.
پاسخ
آگهی
#12
پرتغال 2 مکزیک1
بازی متعادل آغاز و دنبال شد و تیم‌ها یکدیگر را محک می‌زدند که در دقیقه 16 پرتغال روی حرکت آندره سیلوا به یک پنالتی رسید. پنالتی ای که خود سیلوا با درخشش اوچوا از دست داد. بازی بازی نسبتا زیبایی بود و روی پاتریسیو نیز در چند صحنه مجبور به واکنش شد. عمده موقعیت‌های بازی روی حرکات کارلوس ولا و نلسون سمدو به وجود می‌آمد اما هیچ کدام ثمری نداشت. در نهایت هم نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را مکزیک بهتر شروع کرد و مزد بازی بهترش را نیز با یک گل گرفت. پرتغال بلافاصله یک موقعیت بسیار خوب را توسط پیزی از دست داد. سلسائو سراپا حمله بود و دو فرصت عالی دیگر را نیز توسط ژلسون مارتینز و نانی از دست داد. گرچه واکنش عالی اوچوا نیز موثر بود. ولا می‌توانست گل دوم مکزیک را بزند که شوتش به بیرون رفت. پرتغال علی‌رغم تعویض‌های زیاد در ادامه نمی‌توانست موقعیت گلزنی ایجاد کند و از آن طرف مکزیک هم فقط به کنترل بازی می‌پرداخت و موقعیت‌هایی هم برای افزایش اختلاف داشت که نتیجه ای نداشت. در حالی که به نظر می‌رسید بازی با پیروزی مکزیک به پایان برسد، په په گل مساوی را در آخرین دقیقه بازی زد و بازی به وقت اضافه رفت.

نیمه اول وقت اضافه بدون موقعیت خاصی دنبال می‌شد تا اینکه پرتغال روی حرکت خوب ژلسون مارتینز به یک پنالتی دست پیدا کرد و گل برتری را زد. این نیمه با همان برتری پرتغال به پایان رسید. نیمه دوم وقت‌های اضافه هنوز شروع نشده نلسون سمدو از زمین بازی اخراج شد و پرتغال را ده نفره کرد. بلافاصله آن طرف رائول خیمنز هم اخراج شد تا بازی 10 به 10 ادامه یابد. در نهایت هم توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا این بازی که در دقایق پایانی به خشونت و جنجال نیز کشیده شده بود، با برتری و سوم شدن پرتغال به پایان برسد.
شرح گل‌ها

گل اول مکزیک (گل به خودی نتو، دقیقه 55): روی حرکت خوب چیچاریتو از سمت چپ بود که سانتر او با برخورد به نتو درون دروازه قرار گرفت.

گل اول پرتغال (په په، دقیقه 92): روی ارسال از کناره‌ها په په با بازوبند کاپیتانی با یک ضربه زیبا و عجیب دروازه را باز کرد.

گل دوم پرتغال (آدرین، دقیقه 103)؛ پنالتی پرتغال را آدرین این بار بر خلاف جهت حرکت اوچوا تبدیل به گل کرد.
زمانی که زمین می‌خوریم و شکست می‌خوریم مهم نیست، مهم این است که دوباره بلند شویم و از جای‌مان برخیزیم.
پاسخ
#13
آلمان 1-0 شیلی؛ و همیشه ژرمن ها می برند

تیم ملی آلمان با پیروزی 1-0 مقابل شیلی، قهرمان جام کنفدراسیون ها شد.

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار بازیکنان شیلی نمایش بهتری از حریف داشتند اما این آلمانی ها بودند که به لطف بازی هوشمندانه شان توانستند به پیروزی برسند و جام قهرمانی را از آن خود کنند.



شیلی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی کاملا بر بازی مسلط بود. در دقیقه 5، اشتباه استیندل، یک موقعیت بسیار خوب برای شیلی ایجاد کرد اما ضربه ویدال با واکنش تماشایی تراشتگن همراه شد و دروازه آلمان بسته ماند.



برتری شیلی ادامه پیدا کرد و بازیکنان این تیم یکی دو موقعیت خوب دیگر روی دروازه آلمان ایجاد کردند اما کم دقتی در زدن ضربه نهایی باعث شد تا این تیم به گل نرسد.



تا اینکه در دقیقه 20 و کاملا بر خلاف جریان بازی، این آلمان بود که به گل رسید. روی اشتباه مارسلو دیاز، تیمو ورنر در محوطه جریمه شیلی صاحب توپ شد و پاس در عرض او را استیندل با یک بغل پای ساده، تبدیل به گل کرد.



حملات شیلی بعد از این گل ادامه پیدا کرد و در دقیقه 24 آرانگیس می توانست کار را به تساوی بکشد اما او نتوانست ارسال خوبی که روی دروازه آلمان شده بود را تبدیل به گل کند.



در حالی که بازیکنان شیلی تلاش می کردند به گل تساوی برسند، آلمانی ها روی ضدحملات می توانستند به گل های بعدی برسند اما ضربات نهایی آنها راهی به چهارچوب دروازه براوو نداشت.



در دقیقه 44، اشتباه گونسالو خارا می توانست به گل دوم آلمان منجر شود اما حضور به موقع براوو، اجازه گلزنی به آلمان نداد و نیمه اول با همان تک گل به پایان رسید.



نیمه دوم هم با حملات شیلی آغاز شد و در مقابل ژرمن ها به دنبال رسیدن به گل از روی ضدحملات بودند.


در ادامه بازی تا اندازه ای به خشونت کشیده شد و همین باعث شد تا داور مجبور به استفاده پیاپی از کارت زرد شود. هرچه به دقایق پایانی بازی نزدیک می شدیم، حملات شیلی شدت می گرفت و در مقابل آلمانی ها با نفرات بیشتری دفاع می کردند.



این حملات به ایجاد چندین موقعیت خوب روی دروازه تراشتگن منجر شد اما ضربات کم دقت بازیکنان شیلی باعث شد تا هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشود و در نهایت بازی با همان تک گل به سود آلمان پایان برسد.
زمانی که زمین می‌خوریم و شکست می‌خوریم مهم نیست، مهم این است که دوباره بلند شویم و از جای‌مان برخیزیم.
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  باقری صفحه پرسپولیس را فالو نکرده بود
  گواردیولا و برابری با رکورد ویژه ژوزه مورینیو(عکس)
  هالند نه؛ تمجید ویژه پپ از پدیده جدید دورتموند
  جهانبخش: پیراهن ویژه‌ام را به حراج می‌گذارم
  پیام ویژه به طارمی؛ گل‌هایت را در اروپا خرج نکن
  محمد نادری و ماجرای دخالت ویژه آقا کریم!
  کلاغ‌ها، میهمان ویژه تمرین استقلال(عکس)
  تلاش پرسپولیس برای پس گرفتن صفحه‌های مجازی از کارگزار سابقش
  اتاق ویژه برای ایرانی‌ها در کمیته انضباطی فیفا!
  ستاره سابق استقلال و پرسپولیس پس از ابتلا به کرونا: ۶ روز است در بخش مراقبت‌های ویژه

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان